та въпроса ми е следния... еднакви ли са като база турбо мотора и 20кл. на браво..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за 20кл. турбо мотора?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
hit-ko написа:По принцип, не е невьзможно , но е икономически неприемливо!!! Моторите с турбо, сьществено се различават от атмосферните/ при една и сьща база/ най-вече по челото на буталото, формата на горивната камера, биели и.т.н.- все основни детайли, отделно всички останали турбокомпоненти. Не е вьзможно атмосферен мотор да се преработи само с поставянето на турбокомпресор!!!
Коментар
-
hit-ko написа:та въпроса ми е следния... еднакви ли са като база турбо мотора и 20кл. на браво.."То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Коментар
-
Хайде и аз да се отбележа отново в маниашката тема2.ясно е на всеки, че няма нещо което да не се измери(в най-лошия случай има теория и приблизителни стойноси);3. не искам да водим безсмислени спорове, защото не е целата ниНо!!! невиждам разлика между степен на сгъстяване и компресия поради:а и картерните газове излизат през дупчици, които са изчислени за тях, ако придойде по-голямо количество газове, и влязат в картера, няма да има къде да отидат и ще се получи може би едно приблизително уравновесено налягане и турбото, особено пти по-големи обороти ще си влезе в ролята!
Коментар
-
meto
абе мето, как мислиш дали незнам каква е ролята на сегментите? явно да, но напразно си изгубил време да ме "просветляваш" за едни прости сегменти, аз мога да ти опиша целия двигател с цикли, формули и изчисления без да употребя нито един технически термин, това, че казвам, че съм дилетант е за да не обидя някого, а и неискам да се правя на разбирач, защото повече съм теоретик, но имам наблюдения и върху практиката. Това което писах за "малките дупчици" имах предвид отворите за картерните газове, ако прочете по-внимателно сигурно, ще разбереш, но нали трябва да има и "разбирачи"токо, твоят проблем отдавна не е обект на постовете, но явно и ти не си разбрал! сорри за оффтопика, но така се получи аре наздраве и не ме занимавайте с аматьорски изцепки за степен на сгъстяване и компресия има достатъчно литература, а и вижда, че всички тук ползват интернет, е нека не го ползват само за празни приказки, от нета може да се понаучи нещо, ако незнаете как, книжките все още не са изчезнали! поздрави на всички и наздравеееее
Коментар
-
шпокпокй
и още нещо: 1.щом нещо може да се измери -няма как да няма измервателна единица -нали? или не си съгласе?!-така изглежда2.спорът е безмсмислен, защото много по-големи разбирачи са открили "топлата вода" не е нужно да се опитваме да я преоткрием, или с други думи -тия дето са измислили двигателя казват, че няма разлика между степен на сгъстяване и компресия, а някой от нас се опитват да преоткрият ДВГ3.да адвокат съм, но не и котка, "падането по гръб" е котешки специалитет, адвокатския е -в спора се ражда истината, а тук истината е известна, т.е. вече се е родила;4. за картените газове и дупчиците вече казах в по-горния пост извода е един -НЕКА ЕМПЕРИКАТА ГОВОРИ в този форум, засщото теоритици няма! поздрави още веднъж на всичкипост скриптум:а ти краусе се оказа много "бос", явно повечето от постовете ти са за да трупаш точки в аватара си (фиат фанатик), но са безмислени, защото нищо не разбираш- то едно дете от детската градина ще ти каже за какво са сегментите
Коментар
-
Човек, незнам какво те вкара в джаза, нито съм писал, че си дилетант, нито съм обяснавал както сигурно ти можеш, професионално. Аз съм аматьор, само се поинтересувам малко. Неразбирам, как установи всичко това за мен...Вероятно знаеш и какъв ми е проблема, жив да си!аз мога да ти опиша целия двигател с цикли, формули и изчисления без да употребя нито един технически термин, това, че казвам, че съм дилетант е за да не обидя някого, а и неискам да се правя на разбирач, защото повече съм теоретик, но имам наблюдения и върху практиката.
Коментар
-
Тук само да постна някои твои мнения, силно аргументирани, богати с информация и отварящи очите на нас дилетантите. Изглежда наистина си силно начетен в област автомобили.pow написа:най-вероятно сте прави за дизела и газта. аз нищо не разбирам, но случайно попадна в мен една арджента 2.5д, доста е старичка и поизгнила, незнам на колко км. е, но само аз й навъртях 130х.км. Да чукна на дърво, и да не й е уроки, съм й сменил един комплект свеши(40лв.) и водната помпа(аз лично я прецаках-65лв/втора ръка с монтажа). нищо освен консумативи не съм й сменял. карам я с масло елф(с такова я взех) и пали без проблем зимата. мотам я с не повече от 80-100км/ч и ако не е такава гробница сигурно нямаше да я сменя. Но най-вероятно всичко е до модела, затова и пуснах тема за дизел или бензин Пунто. И тъй като не съм разбирател искам да попитам Yavor, защо дизела е по-скъп като рамонт? не е ли само една помпа при дизела? по-скъпа ли е от "инжекциона" (най-общо казвам, защото не разбирам)? и толкова ли често дават дефекти дизелите пунто? поздрави.pow написа:здравейте накой може ли да ми каже със сигурност колко коня е арджента 2.5 дизел и 2.5турбо дизел. благодаря!pow написа:ами и аз предполагам нещо такава, но като им гледам техн. характеристики и тия като ме будалкат, щото искам дизел направо се омотах. благодаря ти за инфото.pow написа:здравейте, някой може ли да ми каже, каква е разликата м/у нафта и газьол и може ли фиатките(или по принцип) да се кара с това нещо? 10-х!pow написа:без да разбирам много, не е ли разрешено затъмняването на задните стъкла от закона, при наличието на две странични огледала? ник’ви пари не могат да ти вземат ако ще и да си ги боядисал или заварил с тенеке. още повече, че през горещините затъмнените стъкла "спасяват" климатика и намаляват разхода на горивоpow написа:6.увеличения радиус на колекото би намалил рахода на гориво(тъй като за едни и същи обороти на короната и пиньона, ще се изминава по-голямо разстояние), но само ако фабрично са взети предвид по-горните фактори. затова на по-съвременните автомобили джантите са 21’ , а гумите нископрофилни
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар