Колеги,Може ли да помогнете с информация:-Колко е коефициента на челно съпротивление (често се означава Сх) при Фиат Брава ???Някъде срещнах стойност 0.33,но ми се струва доста висок.Някой има ли сигурна информация по въпроса?Успехи !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сх за Фиат Брава
Collapse
X
-
Именно,Като знам,че на Калибра е 0.26,на ВектраА е 0.29,на ВектраБ е 0.28 и т.н,си мисля,че 0.33 е доста висок.А дали е толкова ???Ако е така-ЛОШО Успехи !!! Аз не виждам какво толкова му е лошото - разликите в този коефициент обикновено се проявяват при скорости над 200-220 км/ч, а ти едва ли караш с толкова, или поне дори и да вдигнеш, не ги поддържаш...
Коментар
-
me_to_u написа:То не всичко зависи от муцуната, например Ц-класата на Мерцедес(мод.2000) има коефициент 0,27, Ауди А2 със супер гадната си муцуна има Cd= 0,25 .TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Моето Stilo e с коефициент Cx=0,315. Това обаче не означава нищо за мен като юзър.Коефициентът винаги е подчинен на дизайна на купето и трябва да е в граници, даващи в крайна сметка нормална икономичност за съответния двигател. Ако всички производители гонеха максимално нисък коефициент формите на всички коли щяха да бъдат престъпно близки)За мен е по важна притискателната сила при висока скорост, която също е зависима от коефициента на въздушно съпротивление. Порше също има челно съпротивление, надхвърлящо границата от 0,3.Това обаче не пречи да си има почитатели)
Коментар
-
mariobg
-
Re: Сх за Фиат Брава
milky написа:Колеги,Може ли да помогнете с информация:-Колко е коефициента на челно съпротивление (често се означава Сх) при Фиат Брава ???Някъде срещнах стойност 0.33,но ми се струва доста висок.Някой има ли сигурна информация по въпроса?Успехи !!!минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар