Колеги,Може ли да помогнете с информация:-Колко е коефициента на челно съпротивление (често се означава Сх) при Фиат Брава ???Някъде срещнах стойност 0.33,но ми се струва доста висок.Някой има ли сигурна информация по въпроса?Успехи !!!
Именно,Като знам,че на Калибра е 0.26,на ВектраА е 0.29,на ВектраБ е 0.28 и т.н,си мисля,че 0.33 е доста висок.А дали е толкова ???Ако е така-ЛОШО Успехи !!! Аз не виждам какво толкова му е лошото - разликите в този коефициент обикновено се проявяват при скорости над 200-220 км/ч, а ти едва ли караш с толкова, или поне дори и да вдигнеш, не ги поддържаш...
За да ти стане по добре:Само си представи какво е челното съпротивление на Мерцедес G-Klasse.Веднага ще ти олекне.Аз съм се возил в такава бангия и при 140 километра в час имах усещането че бутаме влакови композиции по магистралата.
Моето Stilo e с коефициент Cx=0,315. Това обаче не означава нищо за мен като юзър.Коефициентът винаги е подчинен на дизайна на купето и трябва да е в граници, даващи в крайна сметка нормална икономичност за съответния двигател. Ако всички производители гонеха максимално нисък коефициент формите на всички коли щяха да бъдат престъпно близки)За мен е по важна притискателната сила при висока скорост, която също е зависима от коефициента на въздушно съпротивление. Порше също има челно съпротивление, надхвърлящо границата от 0,3.Това обаче не пречи да си има почитатели)
Колеги,Може ли да помогнете с информация:-Колко е коефициента на челно съпротивление (често се означава Сх) при Фиат Брава ???Някъде срещнах стойност 0.33,но ми се струва доста висок.Някой има ли сигурна информация по въпроса?Успехи !!!
минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар