Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат за Браво HGT?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Термостат за Браво HGT?

    Бравото ми не вдига повече от 2-рата чертичка на температурата извън града, а при нанадолно пада на първата. Четох мнения във форума че при HGT-тата това било нормално, ама на мен много не ми се връзва. Дали ми е за смяна термостата?
    Bravo HGT 2001

    #2
    термостат

    и при мен е така кара на замръзване до 1/4 от деленията и много рядко да се включи перката всичко сменено и е обезвъздушено а парно имам трепач згрява относително бързо единственото което го дават по таблица да не грее е термостат може да го сменя но на друга фирма суга съм сложил един картон почти на половината радятор и пакпочти нищо мерил съм с термометър сонда антифриза в радятора и 65-75 градуса
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: термостат

      kluchar написа:
      и при мен е така кара на замръзване до 1/4 от деленията и много рядко да се включи перката всичко сменено и е обезвъздушено а парно имам трепач згрява относително бързо единственото което го дават по таблица да не грее е термостат може да го сменя но на друга фирма суга съм сложил един картон почти на половината радятор и пакпочти нищо мерил съм с термометър сонда антифриза в радятора и 65-75 градуса
      Не може да имаш "парно трепач" и да се налага да слагаш картон като на жигула със запецнал термостат, помисли малко От къде ще се е взело това парно, защо слагаш картон, разхода да ти е висок От механик разбрах, че по принцип дефектират датчиците за темпа във таблото, които не оказват влияние в/у работата на двг. Перката, трябва зимно време да се включва рядко - при мен, от ноември до сега, само в задръствания и колкото да свали малко под средата(ако е на място) се е включвала, което означава, че всичко по охл. сист. е 6. Но на извънгр., рядко се качва над 1/4 и си имам парно..не слагай картони, за да не прегрееш мотора, че тогава ще се видиш в приключение Щом имаш екстра парно, значи ти държи норм температура.
      1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

      Коментар


        #4
        ако термостатите и датчиците ви са в час трябва стрелката да е малко преди средата на скалата1/4 не е нормалнотова са около 75 градуса
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          Пунто

          да но нали съм мерил и температурата на антифриза долу до датчика и горе рядко до 75 градуса
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: Термостат за Браво HGT?

            v_a_c_h_o_o написа:
            Бравото ми не вдига повече от 2-рата чертичка на температурата извън града, а при нанадолно пада на първата. Четох мнения във форума че при HGT-тата това било нормално, ама на мен много не ми се връзва. Дали ми е за смяна термостата?
            на мене ми седи на 4-тата чертичка от долу на горе ,а перката се включва на втората чертичка след средата !!
            фиатче Браво 2.0

            Коментар


              #7
              Re: Термостат за Браво HGT?

              v_a_c_h_o_o написа:
              Бравото ми не вдига повече от 2-рата чертичка на температурата извън града, а при нанадолно пада на първата. Четох мнения във форума че при HGT-тата това било нормално, ама на мен много не ми се връзва. Дали ми е за смяна термостата?
              За смяна на термостат си и моята беше така.Приготви си към 100 лв защото са малко скъпички нашите термостати.
              HONDA I-VTEC

              Коментар


                #8
                Re: Пунто

                kluchar написа:
                да но нали съм мерил и температурата на антифриза долу до датчика и горе рядко до 75 градуса
                Вървим към термостат или някой датчик, значи Иначе, загрява бързо, стига средата и като отвори, пада на 1/4 и не мърда, освен ако не спра в задръстване...47 лв намерих термостат за 1.4, за по-големите мотори са доста по-високи цените.
                1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

                Коментар


                  #9
                  значи трябва да инвестирам в термостат. Мерси много
                  Bravo HGT 2001

                  Коментар


                    #10
                    v_a_c_h_o_o написа:
                    значи трябва да инвестирам в термостат. Мерси много
                    аве ти си отиди да ти го прегледат.. термостата де! щото аз го смених моя и положението не е кой знае колко по различно... стрелката си играе ка то цигане в детския кът на мк доналдс. но пак е по добре, по близо до средата седи като цяло! аз съм решил на пролет живот и здраве, да прочистя и ревизирам цялата охл. система на колата!
                    "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                    Коментар


                      #11
                      отваря рано термостата аз така като слушам ... там трябва да се търси проблема ...може и нов да иска ... наистина преди да купуваш ходи да го прегледат ...тая кола принципно по бавно загрява а на дълго направо стои студена ...моята градско ако загрее стига до средата и се вкл. перката и там си стои ...
                      : Der Engel ist Viren :

                      Коментар


                        #12
                        Така като чета, най-добре сменяй термостата. Аз имах същия проблем и смених термостата във Вантотрейд. Към 80 лв е термостата
                        Bravo HGT

                        Коментар


                          #13
                          същото е и при мен - майсторите казаха, че си загрява като хората и в градът сичко е както трябва - стига до 2 черти след средата - пуска се перката и на средата заспивано на извънградско - 3 - най много на 4 чертички отива и не вдига повече освен ако не почна да я пържа много.и зимата и лятото е така. ама в това време парно си има като на съвсем загряла кола - та за това аз се си мисля, че просто не отразява реалната темп. на скалата, ама мога и да греша и термостата като отвори веднъж да не затваря повече.но тогава и парното би трябвало да поизстине.моля някои решил проблема /ако е проблем всъщност / :D да сподели, че гледам това на всички ХГТ ни е болка
                          SASTEZATEL

                          Коментар


                            #14
                            колега вместо да на наливаш грешни пари си провери първо дали работи термостата!!!това се прави абсолютно елементарно и без никакъв инструмент!!!сутрин при първото палене на колата оставяш колата да поработи малко и след това отваряш капака и пипаш първо ДВИГАТЕЛЯ трябва да е леко топъл,след това си пипаш с ръка пак РАДИАТОРА на колата които е отпред пред двигателя зад маската... ако при леко топъл двигател тие топъл и радиатора ЧЕСТИТО за смяна на термостат си!!!ако двигателя е леко топъл а радиатора е абсолютно студен значи нямаш проблем с термостата!като правиш проверката натъртвам на ЛЕКО ТОПЪЛ двигател не да го чакаш да вдигне две чертички на таблото!дано съм помогнал.Поздрави.

                            Коментар


                              #15
                              idm написа:
                              като правиш проверката натъртвам на ЛЕКО ТОПЪЛ двигател не да го чакаш да вдигне две чертички на таблото!дано съм помогнал.Поздрави.
                              аз съм я правил тази проверка и първоначално термостата си е затворен, ама мен това дето ме притеснява е дали след това не остава отворен - независимо дали ДВГ изстива - на пример на извънградско и заради това да поддържа ниска темп.освен това незнам дали нее заводско решение това - в смисъл, че повечето бегачки имат проблем с прегряването а не с изстиване на ДВГ.защото моето хгт висока темп. не дължи ама никога - дории при много яко газене, единствено позагрява лятото в задръствания с включен климатик, тогава отива на 2- 3 черти преди червеното с перка работеща на втора скорост.може би просто е мнаго чувствителен термо датчика и не показва коректно
                              SASTEZATEL

                              Коментар

                              Working...
                              X