Бравото ми не вдига повече от 2-рата чертичка на температурата извън града, а при нанадолно пада на първата. Четох мнения във форума че при HGT-тата това било нормално, ама на мен много не ми се връзва. Дали ми е за смяна термостата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат за Браво HGT?
Collapse
X
-
термостат
и при мен е така кара на замръзване до 1/4 от деленията и много рядко да се включи перката всичко сменено и е обезвъздушено а парно имам трепач згрява относително бързо единственото което го дават по таблица да не грее е термостат може да го сменя но на друга фирма суга съм сложил един картон почти на половината радятор и пакпочти нищо мерил съм с термометър сонда антифриза в радятора и 65-75 градуса
-
Re: термостат
kluchar написа:и при мен е така кара на замръзване до 1/4 от деленията и много рядко да се включи перката всичко сменено и е обезвъздушено а парно имам трепач згрява относително бързо единственото което го дават по таблица да не грее е термостат може да го сменя но на друга фирма суга съм сложил един картон почти на половината радятор и пакпочти нищо мерил съм с термометър сонда антифриза в радятора и 65-75 градуса1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
Re: Термостат за Браво HGT?
v_a_c_h_o_o написа:Бравото ми не вдига повече от 2-рата чертичка на температурата извън града, а при нанадолно пада на първата. Четох мнения във форума че при HGT-тата това било нормално, ама на мен много не ми се връзва. Дали ми е за смяна термостата?фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Re: Термостат за Браво HGT?
v_a_c_h_o_o написа:Бравото ми не вдига повече от 2-рата чертичка на температурата извън града, а при нанадолно пада на първата. Четох мнения във форума че при HGT-тата това било нормално, ама на мен много не ми се връзва. Дали ми е за смяна термостата?HONDA I-VTEC
Коментар
-
Re: Пунто
kluchar написа:да но нали съм мерил и температурата на антифриза долу до датчика и горе рядко до 75 градуса1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
v_a_c_h_o_o написа:значи трябва да инвестирам в термостат. Мерси много"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Коментар
-
отваря рано термостата аз така като слушам ... там трябва да се търси проблема ...може и нов да иска ... наистина преди да купуваш ходи да го прегледат ...тая кола принципно по бавно загрява а на дълго направо стои студена ...моята градско ако загрее стига до средата и се вкл. перката и там си стои ...: Der Engel ist Viren :
Коментар
-
същото е и при мен - майсторите казаха, че си загрява като хората и в градът сичко е както трябва - стига до 2 черти след средата - пуска се перката и на средата заспивано на извънградско - 3 - най много на 4 чертички отива и не вдига повече освен ако не почна да я пържа много.и зимата и лятото е така. ама в това време парно си има като на съвсем загряла кола - та за това аз се си мисля, че просто не отразява реалната темп. на скалата, ама мога и да греша и термостата като отвори веднъж да не затваря повече.но тогава и парното би трябвало да поизстине.моля някои решил проблема /ако е проблем всъщност / :D да сподели, че гледам това на всички ХГТ ни е болкаSASTEZATEL
Коментар
-
колега вместо да на наливаш грешни пари си провери първо дали работи термостата!!!това се прави абсолютно елементарно и без никакъв инструмент!!!сутрин при първото палене на колата оставяш колата да поработи малко и след това отваряш капака и пипаш първо ДВИГАТЕЛЯ трябва да е леко топъл,след това си пипаш с ръка пак РАДИАТОРА на колата които е отпред пред двигателя зад маската... ако при леко топъл двигател тие топъл и радиатора ЧЕСТИТО за смяна на термостат си!!!ако двигателя е леко топъл а радиатора е абсолютно студен значи нямаш проблем с термостата!като правиш проверката натъртвам на ЛЕКО ТОПЪЛ двигател не да го чакаш да вдигне две чертички на таблото!дано съм помогнал.Поздрави.
Коментар
-
idm написа:като правиш проверката натъртвам на ЛЕКО ТОПЪЛ двигател не да го чакаш да вдигне две чертички на таблото!дано съм помогнал.Поздрави.SASTEZATEL
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар