Можете ли да ми кажете какво масло да сложа на колата и приблизително колко ще ми струва смяната на ремък, ролки, филтри и масло?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
инфо за Bravo 1.8 GT?
Collapse
X
-
Аз съм със същата кола и консумативите ми са с ето такива приблизителни цени :Масло (двигателно) - Kutenkueller - 10.5 лв. за литър ;Ремък Contitech (ангр.) - 28.00 лв. (ролки не съм сменял, но бяха на цени от около 60 лева) ;Антифриз - 32.00 лв. за 4 литра концентрат Prista Oil (червен) или около 9 лв. за литър концентрат Paraflu;Маслен филтър - около 15 лева;Масло за скоростната кутия - 24 лв. за литър Kutenkueller;Филтър въздушен - около 18 лв.;Поленов филтър - от 12 до 20 лв.
-
Иначе карам с Приста Лидер полусинтетика и вече 12 000 км. не е мръднало.[/quote]По книжка дават, че маслото трябва да е 10W-40 и да се сменя на 10000 км или 1 година. Има принципи в автомобилостроенето. Завода производител определя какъв клас масло да се използва и на какъв интервал да се сменя. Има различни видове мотори, при които едно и също масло се сменя на различен пробег или време. Маслото се състои от базисно масло и различни видове добавки. Тези добавки се износват различно в зависимост от мотора (бензин или дизел, например). Независимо колко добре изглежда маслото, на око не може да се определи дали е за смяна или не.Имаше една полемика в форума за налягането на гумите. Принципите са същите. След като си платил колата, можеш да правиш каквото си поискаш. Завода производител дава препоръки, че ако сменяш това и това на толкова и толкова време или километри, отделните агрегати ще работят най-добре и ще издържат максимално дълго. Оттам и цялата кола.От опит знам, че такива експерименти излизат солено.Bravo 1.8 16V
Коментар
-
Принципите, са си принципи, но полемиката за гумите е като полемиката за маслото. И както налягането до което помпаш гумата е в зависимост от теглото на автомобила, така и цикъла на подмяна на маслото е в такава с вида гориво. Ти сам си го написал - "Тези добавки се износват различно в зависимост от мотора (бензин или дизел, например)." Предполагам, че не си видял от подписа ми, че аз не съм нито на бензин нито на дизел, а карам на Метан. Тука може да има друга полемика, но това което аз знам е, че ако движиш на такъв вид гориво спокойно можеш да сменяш масло на 18-20 000 км. Е аз съм си планувал смяната на 15 000, което си е достатъчно презастраховане.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар