понеже преди няколко месеца сменях гарнитурата на изпускателните колектори, обаче сега пак си бръмчи малко и си мисля дали няма някакъв матр’ял като силикон да се слага там , не знам дали гарнитурата е боклук или от това, че мен малко ме домързя да стегна отново болтовете след няколко дни. както и да е сега пак ще сменям, някой знае ли за такъв материал, да издържа на толкова висока температура, нещо под формата на паста
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за "силикон" за гарнитури на изпускателна с
Collapse
X
-
Има,нарича се "монтажна паста за ауспуси"-на керамична основа е,за да е ефикасно уплътнението се нанася на уплътняваните повърхности-свободни, и след това се монтират...при омазване само външно,в монтирано състояние,не е ефикасна...Има различни марки-Walker,Wurth ,Bison и др...Опаковката струва 5-8 лв,зависи от грамажа и марката...Ex. Grande Punto Driver
-
Ми тя гарнитурата на изп. колектор е нормално да заминава бързо, все пак там температурата е най-висока.Мойта и тя е за смяна.За другото-като търсих високотемпературен силикон, че ми потече яко кранчето на радиатора на парното, и в Ал.Ауто ми предложиха един за 10лв., в не много голям тубус, продавача разправяше, че на новите фиати слагали от тези вместо гарнитура.Не помня марка, но ако искаш-опитай.N.Y. State of Mind
Коментар
-
да, аз мисля да я сменя така или иначе, обаче за сигурност този път ще сложа от тази паста, защото като не уплътнява добре някъде и духа малко след 1 месец там си го продухва и вече не е малко и така. а иначе със силикон няма как да стане, той държи до 300 градуса или нещо подобно, а там е ако не се лъжа около 800. абсурд е да стане със силикон, иначе за парното е идеален всеки температуро устойчив силикон. а от къд еможе да се намери тази паста, по бензиностанции едва ли го има магазини за авто части или трябва да търся представители на съответната маркаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Stoyan_68 написа:За коя гарнитура на колектора става дума-тази откъм двигателя или към ауспуха?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Stoyan_68 написа:Това е странно, аз непрекъснато лашкам тази към гърнето. Контактната повърхост е доста по-малка и вибрациите си казват своето. Тази между двг-то и колектора не съм я пипал никога. Болтовете най-добре се развиват с нагряване (оксижен).Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
sachma написа:Това, което ми предложиха в Ал.Ауто го слагали както казах вместо гарнитура на глава, а според продавача температурата в цилиндрите надхвърля 2000 градуса.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:Stoyan_68 написа:Това е странно, аз непрекъснато лашкам тази към гърнето. Контактната повърхост е доста по-малка и вибрациите си казват своето. Тази между двг-то и колектора не съм я пипал никога. Болтовете най-добре се развиват с нагряване (оксижен).Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Stoyan_68 написа:....Новата гарнитура обикновено я мажат с графитна смазка не знам дали има ефект.pakumba написа:...FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар