Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за "силикон" за гарнитури на изпускателна с

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за "силикон" за гарнитури на изпускателна с

    понеже преди няколко месеца сменях гарнитурата на изпускателните колектори, обаче сега пак си бръмчи малко и си мисля дали няма някакъв матр’ял като силикон да се слага там , не знам дали гарнитурата е боклук или от това, че мен малко ме домързя да стегна отново болтовете след няколко дни. както и да е сега пак ще сменям, някой знае ли за такъв материал, да издържа на толкова висока температура, нещо под формата на паста
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    Има,нарича се "монтажна паста за ауспуси"-на керамична основа е,за да е ефикасно уплътнението се нанася на уплътняваните повърхности-свободни, и след това се монтират...при омазване само външно,в монтирано състояние,не е ефикасна...Има различни марки-Walker,Wurth ,Bison и др...Опаковката струва 5-8 лв,зависи от грамажа и марката...
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      Ми тя гарнитурата на изп. колектор е нормално да заминава бързо, все пак там температурата е най-висока.Мойта и тя е за смяна.За другото-като търсих високотемпературен силикон, че ми потече яко кранчето на радиатора на парното, и в Ал.Ауто ми предложиха един за 10лв., в не много голям тубус, продавача разправяше, че на новите фиати слагали от тези вместо гарнитура.Не помня марка, но ако искаш-опитай.
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #4
        да, аз мисля да я сменя така или иначе, обаче за сигурност този път ще сложа от тази паста, защото като не уплътнява добре някъде и духа малко след 1 месец там си го продухва и вече не е малко и така. а иначе със силикон няма как да стане, той държи до 300 градуса или нещо подобно, а там е ако не се лъжа около 800. абсурд е да стане със силикон, иначе за парното е идеален всеки температуро устойчив силикон. а от къд еможе да се намери тази паста, по бензиностанции едва ли го има магазини за авто части или трябва да търся представители на съответната марка
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Керамичната паста я има ,освен при дистрибуторите на тези марки, в Бриколаж ,Тех-ко/от там съм купувал/ и в някои маг.за авто-части...по бензиностанции не съм срещал...Силикон твърдо не става за там-Т е от порядъка на 600-800`С...
          Ex. Grande Punto Driver

          Коментар


            #6
            За коя гарнитура на колектора става дума-тази откъм двигателя или към ауспуха?
            Fiat Stilo 1.8 16V

            Коментар


              #7
              Stoyan_68 написа:
              За коя гарнитура на колектора става дума-тази откъм двигателя или към ауспуха?
              за тази към двг. те са 2 ако трябва да сме точни, тази към ауспуха не успях да отвия болтовете предния път, те са някакъв шестограм отгоре на всичко. сега пак ще пробвам
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Това е странно, аз непрекъснато лашкам тази към гърнето. Контактната повърхост е доста по-малка и вибрациите си казват своето. Тази между двг-то и колектора не съм я пипал никога. Болтовете най-добре се развиват с нагряване (оксижен).
                Fiat Stilo 1.8 16V

                Коментар


                  #9
                  Stoyan_68 написа:
                  Това е странно, аз непрекъснато лашкам тази към гърнето. Контактната повърхост е доста по-малка и вибрациите си казват своето. Тази между двг-то и колектора не съм я пипал никога. Болтовете най-добре се развиват с нагряване (оксижен).
                  и ти си доста прав, при мен и от 2-те бръмчи. обаче тази към двг не знам защо се издуха така бързо, почти съм сигурен, че не съм бил затегнал много болтовете. а другата не можах да я развия, бая кофти си е тази работа. нямам и оксижен. абе мъка е ама искат над 50 кинта за смяна на тази гарнитура, а реално е за около час и половина работа, дори по-малко ако си го правил. пък аз за 1 час не изкарвам 50 лв, така че май сам ще си я сменям ако имаш някакви напътствия да ме улеснят, съвети и т.н. заповядай
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Това, което ми предложиха в Ал.Ауто го слагали както казах вместо гарнитура на глава, а според продавача температурата в цилиндрите надхвърля 2000 градуса.
                    N.Y. State of Mind

                    Коментар


                      #11
                      sachma написа:
                      Това, което ми предложиха в Ал.Ауто го слагали както казах вместо гарнитура на глава, а според продавача температурата в цилиндрите надхвърля 2000 градуса.
                      ми не знам баш за какъв силикон говорим, този червения спокойно става за гарнитури , защото температурата на блока е малко по-висока от темп на показанието на таблото ти! а и гума да сложиш на ауспуха не върви, там излиза огън направоще я изгори за около 3 секунди- ако е силикона който аз знам, сеа ако са измислили нещо от наса силикон да не гори и да държи до 2000 градуса тогава не съм прав.
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        pakumba написа:
                        Stoyan_68 написа:
                        Това е странно, аз непрекъснато лашкам тази към гърнето. Контактната повърхост е доста по-малка и вибрациите си казват своето. Тази между двг-то и колектора не съм я пипал никога. Болтовете най-добре се развиват с нагряване (оксижен).
                        и ти си доста прав, при мен и от 2-те бръмчи. обаче тази към двг не знам защо се издуха така бързо, почти съм сигурен, че не съм бил затегнал много болтовете. а другата не можах да я развия, бая кофти си е тази работа. нямам и оксижен. абе мъка е ама искат над 50 кинта за смяна на тази гарнитура, а реално е за около час и половина работа, дори по-малко ако си го правил. пък аз за 1 час не изкарвам 50 лв, така че май сам ще си я сменям ако имаш някакви напътствия да ме улеснят, съвети и т.н. заповядай
                        Как 50 лева бе! На типока гарнитурката струва 2,50! И това е скъпата, има и по 1,50. Смяната е 10 лева за труд в кварталните ауспуси, не си струва изобщо да се цапаш. По добре не напъвай болтовете ако не тръгват да се развиват. Пробвай да ги наквасиш добре WD40 и изчакай 10 минути, но не съм оптимист. Опитай да завъртиш леко в посока "завиване", колкото да се получи накакво раздвижване и после обратно. Има опасност да скъсаш шпилка и тогава... тръбите долу, разпробиване, нова резба, нова шпилка, ракия (от мъка и яд), аналгин и т.н. Е, в Крафт сигурно и 100 лева ще искат за смяна, има такъв случай!ПП Новата гарнитура обикновено я мажат с графитна смазка не знам дали има ефект.
                        Fiat Stilo 1.8 16V

                        Коментар


                          #13
                          Stoyan_68 написа:
                          ....Новата гарнитура обикновено я мажат с графитна смазка не знам дали има ефект.
                          Има, има
                          pakumba написа:
                          ...
                          Прегледай повърхностите на колектора и главата, обикновено когато не лягат плътно една към друга прогарят гарнитурите. Аз последно като сменях мойте (на боксера са 4) с клингеритови изкараха точно 1 седмица. Намериха ми някакъв термоизолационен материал (казаха ми че било "графитен клингерит" около 4мм е дебел и мааааалко мек. Като изрязах гарнитурки от него - никакви ядове вече 3 месеца, с нищо не съм ги мазал. Иначе трябва да се напасват челните повърхности, квото и да праиш ще издухва гарнитурите.
                          FIAT Tipo 1,4mi - EX
                          Alfa Romeo 146ti - EX
                          Alfa Romeo 156 2,4JTD

                          Коментар


                            #14
                            Т.н."графитен клингерит"-който се ползва за гарнитури в изпускателния тракт,познава се по черния цвят и графитно покритие ,обикновено е армиран вътрешно с перфорирана ламарина или метална мрежа...
                            Ex. Grande Punto Driver

                            Коментар


                              #15
                              Мисля,че може се получи и със графитна смазка вместо силикони.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X