Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

предложение за тазове ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    предложение за тазове ?

    Здравейте колеги - това е на пръв поглед един тъп и маловажен въпрос амаа.... не издържам вече Дайте някакво предложение какви тазове дасложа на бравото че тея моит така ме нервят че бързам да се кача в колата та да не ги гледам че ми се повръща . Ако може някой да изпрати снимки с тазове които стоят добре на браво ше му бъда много благодарен
    Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
    части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
    части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
    тел. 0883437022

    #2
    Абе незнам лично според мен квито и тасове да сложиш пак няама да е добре,затова по добре спести някой лев и земи едни що годе читави лети джанти,щото сега и аз съм с тазове и смятам за лятото да обадя некви джанти щото тиа тасове хем не ми харесват хем постояанно се чупат

    Коментар


      #3
      Re: предложение за тазове ?

      Rezko написа:
      Здравейте колеги - това е на пръв поглед един тъп и маловажен въпрос амаа.... не издържам вече Дайте някакво предложение какви тазове дасложа на бравото че тея моит така ме нервят че бързам да се кача в колата та да не ги гледам че ми се повръща . Ако може някой да изпрати снимки с тазове които стоят добре на браво ше му бъда много благодарен
      Колега, по-хубави от оригиналните тасове, няма Много им се радвам на мойте, макар, че са видяли 140К и си им личи пътя - поиздраскани са. Но си седят все така здраво, както, когато са излезнали от завода - няма нужда от гнусните свински опашки, без които не могат да се задържат тасовете-ментета. Скриват изцяло черните, железни джантури - перфектно изглежда колата със тях, придават й изцяло завършен вид. Виж -
      kikoto написа:
      хем постояанно се чупат
      Не са мръднали, освен малко боята е поолющена. Ако колата не си беше със тях, сигурно веднага щях да се метна на лети джанти, понеже ми артисаха кинти Потърси си оригинални, дори и 2ра употреба да са, пак ще е по-добре от сегашното ти положение, предполагам p.s. Защо ли има цензура на "свински"? прасешки опашки, тогава
      1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

      Коментар


        #4
        Първо да ти кажа, че "тазове" не се слагат по джантите на колите, а обикновено седят в гащи! :D А тасове... виж тези как стоят. Нямам снимка в профил за съжаление. Nadq, тези тасове са хванати с прасешки опашки за многократна употреба. Случайно да ги забелязваш?
        Прикачени файлове
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Vladim написа:
          Първо да ти кажа, че "тазове" не се слагат по джантите на колите, а обикновено седят в гащи! :D А тасове... виж тези как стоят. Нямам снимка в профил за съжаление.
          Иииихихи, забравих да го поправя, колегата, смехх Иначе, доста грозновати изглеждат, а погледнати във анфас(full face), ще се вижда джантата, най-вероятно... гадост. И 100%, без въпросните опашки да са ги хванали, ще изпаднат на някой по-остро взет завой
          1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

          Коментар


            #6
            nadq написа:
            Иииихихи, забравих да го поправя, колегата, смехх Иначе, доста грозновати изглеждат, а погледнати във анфас(full face), ще се вижда джантата, най-вероятно... гадост.
            Аз пък в интерес на истината намирам твоите за грозновати... Джантата ще се види, ако колата е спряла и се доближиш на половин метър. Анфас между другото е погледнато отпред... Отсрани е профил...
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Vladim написа:
              nadq написа:
              Иииихихи, забравих да го поправя, колегата, смехх Иначе, доста грозновати изглеждат, а погледнати във анфас(full face), ще се вижда джантата, най-вероятно... гадост.
              Аз пък в интерес на истината намирам твоите за грозновати... Джантата ще се види, ако колата е спряла и се доближиш на половин метър. Анфас между другото е погледнато отпред... Отсрани е профил...
              Ами, много ясно, пич, че трябва да ги гледаш пряко(лице в лице) - как ще видиш тасовете във профил, нещо се обърка?Нали тогава, колата трябва да ти е във анфас? Хахахохо.Джантата се вижда само при такива, като твоите боклуци, дето ги продават на битака. И нима се осмеляваш, да критикуваш дизайнерите на Фиат за творението си? Защото, не аз съм ги правил, нито пък някои мангета.. - Дизайнерите са тези, които са преценили, че тези тасове ще са подходящия завършек, за цялостния изглед на най-красивия хетчбек на ’90 те. :D Не си криви душата...или окото
              1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

              Коментар


                #8
                nadq написа:
                Ами, много ясно, пич, че трябва да ги гледаш пряко(лице в лице) - как ще видиш тасовете във профил, нещо се обърка?Нали тогава, колата трябва да ти е във анфас? Хахахохо. И, нима се осмеляваш, да критикуваш дизайнерите на Фиат за творението си? Защото, не аз съм ги правил, нито пък някои мангета.. Дизайнерите, са преценили, че тези тасове ще са подходящия завършек, за цялостния изглед на най-красивия хетчбек на ’90 те. :D
                Идеше реч одеве, че снимката на колата не е в профил! Ако започнем да определяме всяко болтче дали е профил, или анфас... Малко ни е безмислен малко спора май. След, като аз съм сложил такива тасове, явно ме кефят. Същото важи и за твоят случай. Обръщайки се към теб по-горе исках да те питам дали виждаш прасешките опашки с които са прихванати тасовете, а не да ми казваш дали ти харесват. Все едно, живеем в демократична държава! Наистина оригиналните тасове са изработени от много по-качествен материал! Когато се натиснат в бордюр не се пукат, като тези за по 15 лева комплекта. Но при положение, че колата ми 24 часа в денонощието е по улиците и наркоманчета щъкат навсякъде... ще ме е много яд, ако ми зачезнат оригиналните тасове.
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  Vladim написа:
                  Nadq, тези тасове са хванати с прасешки опашки за многократна употреба. Случайно да ги забелязваш?
                  Ами, ти виждаш ли колко са ми поочукани мойте? На снимки, не винаги се вижда голата истина Опашките, ВИНАГИ се набиват на очи и то даже от доста метри, отврат. И като прибавиш, черната джанта, която се вижда под таЗаа...като обрасла църна вулна се скива Наистина, проста дискусия захванахме. Съжалявам, хайде и със здраве! Много ти е хубава италянката, иначе
                  1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

                  Коментар


                    #10
                    nadq написа:
                    Ами, ти виждаш ли колко са ми поочукани мойте? На снимки, не винаги се вижда голата истина Опашките ВИНАГИ се набиват на очи и то даже от доста метри, отврат.
                    Ако не си намерил начин да ги скриеш-да! Но с малко акъл може да се получат чудеса! Спирам диалога по темата, че ми заприлича на монолог!
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #11
                      След, като аз съм сложил такива тасове, явно ме кефят. Същото важи и за твоят случай.
                      Опитвах се да ти кажа, че не аз съм ги сложил, ами дизайнерите на Фиат Хайде, чао и безаварийни много км със Фиандето
                      1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

                      Коментар


                        #12
                        само да попитам Владим, как скри опашките, и аз съм с такива тасове и понеже не искам да слагам грозни опашки постоянно губя тасове и си купувам по един два.....което си има и + де, поне ги обновявам, но понеже ми писна да губя пари така искам да разбера как си решил проблема със загуба на тасове.
                        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                        ИТАЛФЕСТ 2007

                        Коментар


                          #13
                          phoenix написа:
                          само да попитам Владим, как скри опашките, и аз съм с такива тасове и понеже не искам да слагам грозни опашки постоянно губя тасове и си купувам по един два.....което си има и + де, поне ги обновявам, но понеже ми писна да губя пари така искам да разбера как си решил проблема със загуба на тасове.
                          Пробих малки дупки в пластмасата. От там прекарах опашките. Ще ти пусна детайлни снимки довечера за да ме разбереш по-точно!
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #14
                            Vladim написа:
                            nadq написа:
                            Ами, много ясно, пич, че трябва да ги гледаш пряко(лице в лице) - как ще видиш тасовете във профил, нещо се обърка?Нали тогава, колата трябва да ти е във анфас? Хахахохо. И, нима се осмеляваш, да критикуваш дизайнерите на Фиат за творението си? Защото, не аз съм ги правил, нито пък някои мангета.. Дизайнерите, са преценили, че тези тасове ще са подходящия завършек, за цялостния изглед на най-красивия хетчбек на ’90 те. :D
                            Идеше реч одеве, че снимката на колата не е в профил! Ако започнем да определяме всяко болтче дали е профил, или анфас... Малко ни е безмислен малко спора май. След, като аз съм сложил такива тасове, явно ме кефят. Същото важи и за твоят случай. Обръщайки се към теб по-горе исках да те питам дали виждаш прасешките опашки с които са прихванати тасовете, а не да ми казваш дали ти харесват. Все едно, живеем в демократична държава! Наистина оригиналните тасове са изработени от много по-качествен материал! Когато се натиснат в бордюр не се пукат, като тези за по 15 лева комплекта. Но при положение, че колата ми 24 часа в денонощието е по улиците и наркоманчета щъкат навсякъде... ще ме е много яд, ако ми зачезнат оригиналните тасове.
                            Ей, направо ми се насълзиха очите. Тая тема е №1 във форума
                            Bravo 1.6 16v

                            Коментар


                              #15
                              chris написа:
                              Ей, направо ми се насълзиха очите. Тая тема е №1 във форума
                              За профила и анфаса ли имаш предвид? Ако ли не би ли ме светнал, защо?Ето обещаните снимки. На места, като тези оцветено в червено може да се пробият дупчици през които да се прекарат опашките. На втората снимка се вижда, как се е получило при мен. Само да кажа, че и на първата снимка таса има опашките, но от тази страна нищо не се вижда!
                              Прикачени файлове
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар

                              Working...
                              X