Сменя се, при ФИАТ, някои Пежа и Форд е едно отлято цяло.
При кои модели Фиат?
Ми май при всички от 30-тина години насам Чувал съм за едни ентусиасти, дето намъквали нов шарнир в носача, ама не мисля че ще си го направя тоя експеримент :D
Хайде сега за Инфо-ФИАТ прекъсва традицията-при Гранде Пунто-предните носачи са щамповани от дебела ламарина и шарнирите са занитени-т.е.-сменяеми-като при конкурентите!!Освен това вече има и биалетки...
Сменя се, при ФИАТ, някои Пежа и Форд е едно отлято цяло.
При кои модели Фиат?
При всички досегашни, но както казва Веско при GP-то изневеряват на традицията.От другите мисля, че някои по-стари модели на Фиеста бяха така и Пежо/също стари модели, не помня кои точно/.
Хайде сега за Инфо-ФИАТ прекъсва традицията-при Гранде Пунто-предните носачи са щамповани от дебела ламарина и шарнирите са занитени-т.е.-сменяеми-като при конкурентите!!Освен това вече има и биалетки...
Сменя се, при ФИАТ, някои Пежа и Форд е едно отлято цяло.
При кои модели Фиат?
Ми май при всички от 30-тина години насам Чувал съм за едни ентусиасти, дето намъквали нов шарнир в носача, ама не мисля че ще си го направя тоя експеримент :D
На Фиат Крома е фабрично сменяем-продава се като резервна част.Сменял съм.На Фиат Уно шарнира е хванат със зегеров пръстен за носача-също се сменя.Има 2 вида ремонтни болтове-Със зегеров пръстен и със гайка към резба на болта.Вторият вариант е по-удачен.Сменял съм.
Верно бе! Погледнах на Кромата (старата) шарнира е отделен и се хваща с три болта. Носача се продава без шарнир, само с двата тампона. :DНа пунтата обаче е едно цяло.
Верно бе! Погледнах на Кромата (старата) шарнира е отделен и се хваща с три болта. Носача се продава без шарнир, само с двата тампона. :DНа пунтата обаче е едно цяло.
И аз съм сменял заради шарнир целия носач,та за това се очудих...Иначе с набиване също става,но пак си зависи от носачите де.На пунтото не са пригодни
Коментар