Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с предницата на Пунто - тропане

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с предницата на Пунто - тропане

    Моля помогнете! От известно време при преминаване през неравности предницата взе много да тропа. Ккво може да е и колко е ремонта? Благодаря

    #2
    около 15 неща може да са съответно 15 различни цени
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Абе около 200 лева все се въртят цените на чарковете

      Коментар


        #4
        PUNTO_S55 написа:
        Абе около 200 лева все се въртят цените на чарковете
        на парче естествено. значи смятай 15х200
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Аз залагам на стандартното при нашите коли-я шарнирче, което значи и носач, я накрайник, я тампон, може биаледка.Това поне на първо четене
          N.Y. State of Mind

          Коментар


            #6
            sachma написа:
            Аз залагам на стандартното при нашите коли-я шарнирче, което значи и носач, я накрайник, я тампон, може биаледка.Това поне на първо четене
            Пунтото нема биалетки бре Съчма!
            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

            Коментар


              #7
              Най-готино тропа шарнир.Той е класика.След него идва носача.
              FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

              Коментар


                #8
                tinalex написа:
                Най-готино тропа шарнир.Той е класика.След него идва носача.
                На пунтото шарнира не е ли на носача?!? + два тампона?
                Fiat Stilo 1.8 16V

                Коментар


                  #9
                  пунто

                  Незнам каква ти е колата но ако е Пунто може да тропа вярно от доста места като носачи и шарнири на волана не е от амортесьори те са най накрая най добре да се вдигне на станд и да се провери макар че и това не е спасение и при мен тропа а вече го карам на две места казват че е добреа за цена до 200 лв по сериьозен ремонт ще стигнат
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Преди месец направих ремонт на моето Пунто по предницата поради същите причини. Значи смениха ми Носачи - 2бр; Накрайници - 2бр.;Маншон - 1бр.;Тампони - 2бр. Всичко със труда ми взеха 245 лв.

                    Коментар


                      #11
                      Stoyan_68 написа:
                      tinalex написа:
                      Най-готино тропа шарнир.Той е класика.След него идва носача.
                      На пунтото шарнира не е ли на носача?!? + два тампона?
                      Да-шарнира се сменя като отделен възел.Изброявам по реда на повреждане.
                      FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                      Коментар


                        #12
                        Може да тропа от тампон на макферсона, дори и от амортисьора Имал съм случай на здрав амортисьор, който тропаше много изнервящо.Смених почти всичко и шумът оставаше. Накрая нови амортисьори и заспа
                        http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                        Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                        FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                        FIAT Punto 99' 1.7 TD

                        Коментар


                          #13
                          tinalex написа:
                          Stoyan_68 написа:
                          tinalex написа:
                          Най-готино тропа шарнир.Той е класика.След него идва носача.
                          На пунтото шарнира не е ли на носача?!? + два тампона?
                          Да-шарнира се сменя като отделен възел.Изброявам по реда на повреждане.
                          Шарнира не се ли сменя барабар с носача?По точно исках обратно да поставя съпроса,заради шарнир не се ли сменя целия носач?

                          Коментар


                            #14
                            Сменя се, при ФИАТ, някои Пежа и Форд е едно отлято цяло.
                            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                            Коментар


                              #15
                              Nino написа:
                              Сменя се, при ФИАТ, някои Пежа и Форд е едно отлято цяло.
                              При кои модели Фиат?
                              FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                              Коментар

                              Working...
                              X