Здравейте колеги,вчера дадохна брат ми фиат-ката да си сварши ниаква работа и ми се обади, че колата е загряла и почити е отишла в червеното на температурата. След като истина колата и я прибра я запалих пред блока и видях че перката на винтелатора не се включва.Помислих че е проблема в термостата.След което пипнах радятора и тои беше студен(според мен това означава , че не стига топла вода до него.)Вапросите ми са, от какво може да се получава това?Може ли да е от термостата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с водна система на Брава :(
Collapse
X
-
Термостат, или водна помпа. Аз имах същият проблем, като направих грешка да сменя термостата... после се оказа счупена турбинка на водната помпа. Та се бръкнах и за нова водна помпа. Просто в началото не предполагах, че водна помпа може да се счупи! Нашите май са с пластмасови турбини, които след време дават фира...Frontera Sport, X20SE март 1998
-
А как мога да го проверя и проследя от каде идва проблема?А за водната помпа спомняш ли си каква и е цената и на термостата?От каде си ги копувал помпата и термостата ? Не ми се иска да вярвам че е това но ако трябва ще я сменям какво да правя ....А като карам на 2,3,4 или 5-та всичко е на ред и не загрява колата(стига до 90 С) само като е на свободна или на 1-ва.Brava SX 1.6i 16V 103PS
Коментар
-
Най вероятно е водна помпа аз имах същия проблем на старата Алфа и се оказа тя а иначе проверката е лесна ако можеш погледни в казанчето дали се върти водата като даваш газ или просто сложи термометър в казанчето като загрее колата и ще разберешFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар