http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo...Porter/067.jpg номер 18 коя гарнитура се явява? струва ми се доста масло тече оттам
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги, коя е тази гарнитура
Collapse
X
-
Ами гарнитурата от която тече масло обикновенно е между 43 и 44 струва 5-6 лв. и се сменя доста лесно. Обикновенно се вдървява и започва направо да тече. Аз се изненадах доста един ден. смяната е за 10 мин. Тази която е 18 се сменя малко по трудноСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
-
на кожуха на разпределителния вал е,цената и е 0.50лв,смяната става така:-взимаш хлабиномерни пластини и си записваш колко ти е луфта на клапаните(ако я сваляш и имаш не точен луфт ще е грехота да не го коригираш)0.4 смук.,0.5 изп. +/-0.05 допуск-разкачаш анг ремък(спазваш всичките подробмости,белези и тнт)-сваляш ангренажното колело на разп. вал.(зад него има един болт,на кожуха и няма как да го развиеш)-развиваш болтовете на кожуха на разп.вал и внимателно без да ти изпадат тласкачите го махаш(хубаво е преди това да махнеш с спринцовка маслото ,което е върху тласкачите,щото като свалиш кожуха и ще олееш матора)-сваляш гарнитурата и мериш дебелината(на мене оргиналната ми беше 0.4,а тези дето ги продават са по 0.2 и сложих 2 броя)-ако имаш топлинен луфт не в норма ,сега е момента да си купиш пула с необходимата дебелина ако са на повече клапани,може да пробваш с разместване,така ще купиш по -малко нови пулове-намазваш гаснитурите с масло и термо устойчив силикон (савсем тънко и зглобяваш по обратния ред)като части ще минеш тънко,ама хамалогията е бая. болтовете на кожуха се стягат с 2 кг /метър,на ангренажното колело с 8кг/метър,на ангренажната ролка гайката с 4кг/метър(хубаво е да имаш динамометричен ключ)правил съм го няколко пъти око се плаши ръце се не плашат...........дано съм помогналтипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
dan4o написа:на кожуха на разпределителния вал е,цената и е 0.50лв,смяната става така:-взимаш хлабиномерни пластини и си записваш колко ти е луфта на клапаните(ако я сваляш и имаш не точен луфт ще е грехота да не го коригираш)0.4 смук.,0.5 изп. +/-0.05 допуск-разкачаш анг ремък(спазваш всичките подробмости,белези и тнт)-сваляш ангренажното колело на разп. вал.(зад него има един болт,на кожуха и няма как да го развиеш)-развиваш болтовете на кожуха на разп.вал и внимателно без да ти изпадат тласкачите го махаш(хубаво е преди това да махнеш с спринцовка маслото ,което е върху тласкачите,щото като свалиш кожуха и ще олееш матора)-сваляш гарнитурата и мериш дебелината(на мене оргиналната ми беше 0.4,а тези дето ги продават са по 0.2 и сложих 2 броя)-ако имаш топлинен луфт не в норма ,сега е момента да си купиш пула с необходимата дебелина ако са на повече клапани,може да пробваш с разместване,така ще купиш по -малко нови пулове-намазваш гаснитурите с масло и термо устойчив силикон (савсем тънко и зглобяваш по обратния ред)като части ще минеш тънко,ама хамалогията е бая. болтовете на кожуха се стягат с 2 кг /метър,на ангренажното колело с 8кг/метър,на ангренажната ролка гайката с 4кг/метър(хубаво е да имаш динамометричен ключ)правил съм го няколко пъти око се плаши ръце се не плашат...........дано съм помогналLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар