Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги, коя е тази гарнитура

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги, коя е тази гарнитура

    http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo...Porter/067.jpg номер 18 коя гарнитура се явява? струва ми се доста масло тече оттам
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    Ами гарнитурата от която тече масло обикновенно е между 43 и 44 струва 5-6 лв. и се сменя доста лесно. Обикновенно се вдървява и започва направо да тече. Аз се изненадах доста един ден. смяната е за 10 мин. Тази която е 18 се сменя малко по трудно
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
    ИТАЛФЕСТ 2007

    Коментар


      #3
      е те всички са обозначени с 18.ако имаш в предвид тази на капака на клапаните не е сложно.
      punto 1.2 16v sporting

      Коментар


        #4
        не е от тази между 43 и 44, за съжаление. точно тази 18 тече. не я знам как се казва Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 колко парички е смяната й, сам може ли да се справи човек и такива неща
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Това е гарнитурата на кожуха на вала.Струва малко под 10лв.(е, има различни марки, може някои да са по-скъпи), но смяната е малко серт работа.
          N.Y. State of Mind

          Коментар


            #6
            ахам, значи ако не съм го правил да не се хващам сам? щеше ми се сам не за друго, ми ще си го направя както трябва, ама като гледам май няма да стане. колко е смяната горе долу
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              хайде де колеги, мъцнете , кажете така ли се казва, как се сменя и т.н.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                на кожуха на разпределителния вал е,цената и е 0.50лв,смяната става така:-взимаш хлабиномерни пластини и си записваш колко ти е луфта на клапаните(ако я сваляш и имаш не точен луфт ще е грехота да не го коригираш)0.4 смук.,0.5 изп. +/-0.05 допуск-разкачаш анг ремък(спазваш всичките подробмости,белези и тнт)-сваляш ангренажното колело на разп. вал.(зад него има един болт,на кожуха и няма как да го развиеш)-развиваш болтовете на кожуха на разп.вал и внимателно без да ти изпадат тласкачите го махаш(хубаво е преди това да махнеш с спринцовка маслото ,което е върху тласкачите,щото като свалиш кожуха и ще олееш матора)-сваляш гарнитурата и мериш дебелината(на мене оргиналната ми беше 0.4,а тези дето ги продават са по 0.2 и сложих 2 броя)-ако имаш топлинен луфт не в норма ,сега е момента да си купиш пула с необходимата дебелина ако са на повече клапани,може да пробваш с разместване,така ще купиш по -малко нови пулове-намазваш гаснитурите с масло и термо устойчив силикон (савсем тънко и зглобяваш по обратния ред)като части ще минеш тънко,ама хамалогията е бая. болтовете на кожуха се стягат с 2 кг /метър,на ангренажното колело с 8кг/метър,на ангренажната ролка гайката с 4кг/метър(хубаво е да имаш динамометричен ключ)правил съм го няколко пъти око се плаши ръце се не плашат...........дано съм помогнал
                типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                хюндай акцент 1.5 CNG
                киа каренс +метан

                Коментар


                  #9
                  dan4o написа:
                  на кожуха на разпределителния вал е,цената и е 0.50лв,смяната става така:-взимаш хлабиномерни пластини и си записваш колко ти е луфта на клапаните(ако я сваляш и имаш не точен луфт ще е грехота да не го коригираш)0.4 смук.,0.5 изп. +/-0.05 допуск-разкачаш анг ремък(спазваш всичките подробмости,белези и тнт)-сваляш ангренажното колело на разп. вал.(зад него има един болт,на кожуха и няма как да го развиеш)-развиваш болтовете на кожуха на разп.вал и внимателно без да ти изпадат тласкачите го махаш(хубаво е преди това да махнеш с спринцовка маслото ,което е върху тласкачите,щото като свалиш кожуха и ще олееш матора)-сваляш гарнитурата и мериш дебелината(на мене оргиналната ми беше 0.4,а тези дето ги продават са по 0.2 и сложих 2 броя)-ако имаш топлинен луфт не в норма ,сега е момента да си купиш пула с необходимата дебелина ако са на повече клапани,може да пробваш с разместване,така ще купиш по -малко нови пулове-намазваш гаснитурите с масло и термо устойчив силикон (савсем тънко и зглобяваш по обратния ред)като части ще минеш тънко,ама хамалогията е бая. болтовете на кожуха се стягат с 2 кг /метър,на ангренажното колело с 8кг/метър,на ангренажната ролка гайката с 4кг/метър(хубаво е да имаш динамометричен ключ)правил съм го няколко пъти око се плаши ръце се не плашат...........дано съм помогнал
                  омогна и то много. добро описание, но за съжаление няма да успея сам пред блока, нямам условия. благодаря ти отново
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар

                  Working...
                  X