Хора,вече много взех да се изнервям, помагайте от къде да зпочна!Значи в момента като натисна педала на газта колата малко мисли (BRAVA 1.4 12V) какво точно да направи, след което решава, че трябва да се форсира (в началото е глухо, след което се опрявя), няма динамика и изобщо мъкааа!!!(според мен) Когато не се подава рязко газ а плавно си върви нормало в смисъл без зор извън градско 120-130км/чСега моите опасения:1. ангренаж съм сменял без спец. ключ дали не трябва да се презацепва? (на празен ход работи равномерно)2. Термостата ми е за смяна3. Карах колата на диагностика в сервиз на BOSH (компа. си е ОК.)4. За всеки случей се се чудя дали да не резна катализатора?5. Висок разход около 10-10.5 градско 6.5 до 7 извън града6. С тея цени на бензина вече смятам да слагам АГУ, обаче при тази димамика направо незнам, и ако включа климата май ще трябва да я бутам.Та въпроса ми е за да стгна до слагане на АГУ какви са ми приоритетите?Кое трябва да е първо 1, 2 или 4???Thank you!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата се чуди при подаване на газ
Collapse
X
-
Re: Колата се чуди при подаване на газ
Mitko написа:Момчил написа:Хора,вече много взех да се изнервям, помагайте от къде да зпочна!Значи в момента като натисна педала на газта колата малко мисли (BRAVA 1.4 12V) какво точно да направи, след което решава, че трябва да се форсира (в началото е глухо, след което се опрявя), няма динамика и изобщо мъкааа!!!(според мен) Когато не се подава рязко газ а плавно си върви нормало в смисъл без зор извън градско 120-130км/чСега моите опасения:1. ангренаж съм сменял без спец. ключ дали не трябва да се презацепва? (на празен ход работи равномерно)2. Термостата ми е за смяна3. Карах колата на диагностика в сервиз на BOSH (компа. си е ОК.)4. За всеки случей се се чудя дали да не резна катализатора?5. Висок разход около 10-10.5 градско 6.5 до 7 извън града6. С тея цени на бензина вече смятам да слагам АГУ, обаче при тази димамика направо незнам, и ако включа климата май ще трябва да я бутам.Та въпроса ми е за да стгна до слагане на АГУ какви са ми приоритетите?Кое трябва да е първо 1, 2 или 4???Thank you!!!FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
FORD C-Max 1.8 TDCi -09г
-
Като имаш информация, моля те сподели! Аз също имам Брава 1.4 и имам същия проблем като теб. За катализатора се консултирах и ме е увериха ,че е ОК. Остава ангренажниа ремък, при смяната на който не е изполван въпросния фиксиращ инструмент. Проблемът при мен е че съм от Стара Загора и тук не можах да намеря специализиран сервиз или такъв разполагащ с въпросния инструмент.Fiat Brava 1.4 SX 12V 97
Коментар
-
krasi написа:Като имаш информация, моля те сподели! Аз също имам Брава 1.4 и имам същия проблем като теб. За катализатора се консултирах и ме е увериха ,че е ОК. Остава ангренажниа ремък, при смяната на който не е изполван въпросния фиксиращ инструмент. Проблемът при мен е че съм от Стара Загора и тук не можах да намеря специализиран сервиз или такъв разполагащ с въпросния инструмент.FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
FORD C-Max 1.8 TDCi -09г
Коментар
-
lulinsquad написа:то това върви и не върви е много субективно, се пак е 1.4 не е самолет, подкарай друга 1.4 и направи сравнение и тогава вади изводи според менFiat Brava 1.4 SX 12V 97
Коментар
-
Аз имам същия проблем и съм 99.9 % сигурен че е от ламбда сондата.Компютъра се шашка и не знае какво да прави. Ходих във ВАНТОТРЕЙД и ми казаха Ламбда сонда ! Изчетох всички форуми, и стигнах до този извод. Аз смятам да сменя първо нея и после ако не се оправи слагам Газ!!! Разхода ми е 6/100 извънградско и 9-10 градско с Пунто 1.1 - 1996 г.Fiat Punto 1.1 1996
Коментар
-
fut написа:Аз имам същия проблем и съм 99.9 % сигурен че е от ламбда сондата.Компютъра се шашка и не знае какво да прави. Ходих във ВАНТОТРЕЙД и ми казаха Ламбда сонда ! Изчетох всички форуми, и стигнах до този извод. Аз смятам да сменя първо нея и после ако не се оправи слагам Газ!!! Разхода ми е 6/100 извънградско и 9-10 градско с Пунто 1.1 - 1996 г.минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
Само едно оточнение. Не знам защо мислите, че разход от 10-10,5 градксо и 6,5 извън е много...Имам 2ма приятели с 1.4 и на двамата никоа не е падал под тези граници.. Просто си е такъв двигателя. Моят харчи също толко. но всички казват, че между 1.6 и 1.4 няма голяма разлика във разхода, защото на 1.4 му е по-мъка с тва купе. Така че разхода не е изобщо висок според мен...FIAT BRAVO 1.6 16V
Коментар
-
Момчил написа:krasi написа:Като имаш информация, моля те сподели! Аз също имам Брава 1.4 и имам същия проблем като теб. За катализатора се консултирах и ме е увериха ,че е ОК. Остава ангренажниа ремък, при смяната на който не е изполван въпросния фиксиращ инструмент. Проблемът при мен е че съм от Стара Загора и тук не можах да намеря специализиран сервиз или такъв разполагащ с въпросния инструмент.Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
Коментар
-
krasi написа:Като имаш информация, моля те сподели! Аз също имам Брава 1.4 и имам същия проблем като теб. За катализатора се консултирах и ме е увериха ,че е ОК. Остава ангренажниа ремък, при смяната на който не е изполван въпросния фиксиращ инструмент. Проблемът при мен е че съм от Стара Загора и тук не можах да намеря специализиран сервиз или такъв разполагащ с въпросния инструмент.FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
FORD C-Max 1.8 TDCi -09г
Коментар
-
Освен всичко изброено като вероятни причини за замисляне при подаване на газ, е ламбда сондата. Това е характерен симптом като сондата стане мудна. Един приятел с браво 1.6 си купи нова, но се оказа, че проблема му се реши само с почистване на контактите. Все пак я смени и проблема изчезна.
Коментар
-
2000 Turbo написа:Освен всичко изброено като вероятни причини за замисляне при подаване на газ, е ламбда сондата. Това е характерен симптом като сондата стане мудна. Един приятел с браво 1.6 си купи нова, но се оказа, че проблема му се реши само с почистване на контактите. Все пак я смени и проблема изчезна.FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
FORD C-Max 1.8 TDCi -09г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар