Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата се чуди при подаване на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата се чуди при подаване на газ

    Хора,вече много взех да се изнервям, помагайте от къде да зпочна!Значи в момента като натисна педала на газта колата малко мисли (BRAVA 1.4 12V) какво точно да направи, след което решава, че трябва да се форсира (в началото е глухо, след което се опрявя), няма динамика и изобщо мъкааа!!!(според мен) Когато не се подава рязко газ а плавно си върви нормало в смисъл без зор извън градско 120-130км/чСега моите опасения:1. ангренаж съм сменял без спец. ключ дали не трябва да се презацепва? (на празен ход работи равномерно)2. Термостата ми е за смяна3. Карах колата на диагностика в сервиз на BOSH (компа. си е ОК.)4. За всеки случей се се чудя дали да не резна катализатора?5. Висок разход около 10-10.5 градско 6.5 до 7 извън града6. С тея цени на бензина вече смятам да слагам АГУ, обаче при тази димамика направо незнам, и ако включа климата май ще трябва да я бутам.Та въпроса ми е за да стгна до слагане на АГУ какви са ми приоритетите?Кое трябва да е първо 1, 2 или 4???Thank you!!!
    FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
    FORD C-Max 1.8 TDCi -09г

    #2
    Re: Колата се чуди при подаване на газ

    Mitko написа:
    Момчил написа:
    Хора,вече много взех да се изнервям, помагайте от къде да зпочна!Значи в момента като натисна педала на газта колата малко мисли (BRAVA 1.4 12V) какво точно да направи, след което решава, че трябва да се форсира (в началото е глухо, след което се опрявя), няма динамика и изобщо мъкааа!!!(според мен) Когато не се подава рязко газ а плавно си върви нормало в смисъл без зор извън градско 120-130км/чСега моите опасения:1. ангренаж съм сменял без спец. ключ дали не трябва да се презацепва? (на празен ход работи равномерно)2. Термостата ми е за смяна3. Карах колата на диагностика в сервиз на BOSH (компа. си е ОК.)4. За всеки случей се се чудя дали да не резна катализатора?5. Висок разход около 10-10.5 градско 6.5 до 7 извън града6. С тея цени на бензина вече смятам да слагам АГУ, обаче при тази димамика направо незнам, и ако включа климата май ще трябва да я бутам.Та въпроса ми е за да стгна до слагане на АГУ какви са ми приоритетите?Кое трябва да е първо 1, 2 или 4???Thank you!!!
    Провери задължително зацепването на ремъка. Махни си катализатора и мисля че нещата ще се оправят. Не е лошо да измериш и О2 сондата. За газта мога да си кажа мнението ама рискувам пак да ме погнат любителите на това гориво Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 Просто за мен слагането на газова е компромис с перфектно разработената инжекционна система и колата повече никога няма да има нормална работа на бензин. Пак казвам че това е лично мое мнение.
    Мерси Митко,първо ще е ангренажния( само че този път в Динекспрес)!!!
    FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
    FORD C-Max 1.8 TDCi -09г

    Коментар


      #3
      Като имаш информация, моля те сподели! Аз също имам Брава 1.4 и имам същия проблем като теб. За катализатора се консултирах и ме е увериха ,че е ОК. Остава ангренажниа ремък, при смяната на който не е изполван въпросния фиксиращ инструмент. Проблемът при мен е че съм от Стара Загора и тук не можах да намеря специализиран сервиз или такъв разполагащ с въпросния инструмент.
      Fiat Brava 1.4 SX 12V 97

      Коментар


        #4
        krasi написа:
        Като имаш информация, моля те сподели! Аз също имам Брава 1.4 и имам същия проблем като теб. За катализатора се консултирах и ме е увериха ,че е ОК. Остава ангренажниа ремък, при смяната на който не е изполван въпросния фиксиращ инструмент. Проблемът при мен е че съм от Стара Загора и тук не можах да намеря специализиран сервиз или такъв разполагащ с въпросния инструмент.
        Пловдив ти е на 1 час път сервиза е "ДИНЕКСПРЕС"Когато имам време (т.е. пари) ще споделя веднага.
        FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
        FORD C-Max 1.8 TDCi -09г

        Коментар


          #5
          то това върви и не върви е много субективно, се пак е 1.4 не е самолет, подкарай друга 1.4 и направи сравнение и тогава вади изводи според мен
          ex Fiat Bravo GT

          Коментар


            #6
            lulinsquad написа:
            то това върви и не върви е много субективно, се пак е 1.4 не е самолет, подкарай друга 1.4 и направи сравнение и тогава вади изводи според мен
            Съгласен съм , че 1.4 не е самолет, но в момента колата има по лоша динамика от предната ми Опел Кадет 1.3 (която мисля беше около 60 к.с. а Бравата е 80 к.с.)
            Fiat Brava 1.4 SX 12V 97

            Коментар


              #7
              Аз имам същия проблем и съм 99.9 % сигурен че е от ламбда сондата.Компютъра се шашка и не знае какво да прави. Ходих във ВАНТОТРЕЙД и ми казаха Ламбда сонда ! Изчетох всички форуми, и стигнах до този извод. Аз смятам да сменя първо нея и после ако не се оправи слагам Газ!!! Разхода ми е 6/100 извънградско и 9-10 градско с Пунто 1.1 - 1996 г.
              Fiat Punto 1.1 1996

              Коментар


                #8
                fut написа:
                Аз имам същия проблем и съм 99.9 % сигурен че е от ламбда сондата.Компютъра се шашка и не знае какво да прави. Ходих във ВАНТОТРЕЙД и ми казаха Ламбда сонда ! Изчетох всички форуми, и стигнах до този извод. Аз смятам да сменя първо нея и после ако не се оправи слагам Газ!!! Разхода ми е 6/100 извънградско и 9-10 градско с Пунто 1.1 - 1996 г.
                При този разход, май наистина е ламбда сондата.Аз съм с Типо 1.4 карбуратор и ми гори 6.5 извънградско и 10 градско. Моя двигател е доста древен (350 000км) и ако ти с по-малък и по-нов двигател, инжекция, по-леко купе и т.н. имаш моя разход ... ... ...
                минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
                Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

                Коментар


                  #9
                  Само едно оточнение. Не знам защо мислите, че разход от 10-10,5 градксо и 6,5 извън е много...Имам 2ма приятели с 1.4 и на двамата никоа не е падал под тези граници.. Просто си е такъв двигателя. Моят харчи също толко. но всички казват, че между 1.6 и 1.4 няма голяма разлика във разхода, защото на 1.4 му е по-мъка с тва купе. Така че разхода не е изобщо висок според мен...
                  FIAT BRAVO 1.6 16V

                  Коментар


                    #10
                    Момчил написа:
                    krasi написа:
                    Като имаш информация, моля те сподели! Аз също имам Брава 1.4 и имам същия проблем като теб. За катализатора се консултирах и ме е увериха ,че е ОК. Остава ангренажниа ремък, при смяната на който не е изполван въпросния фиксиращ инструмент. Проблемът при мен е че съм от Стара Загора и тук не можах да намеря специализиран сервиз или такъв разполагащ с въпросния инструмент.
                    Пловдив ти е на 1 час път сервиза е "ДИНЕКСПРЕС"Когато имам време (т.е. пари) ще споделя веднага.
                    Моля, не ходете в "Динекспрес". Ще луднете. Никакво желание за работа, дървена филосовия и т.н. Освен това взимат доста по-скъпо от други места. Само ще ви кажа че ми нарекоха Швейцарката "правена в някой гараж- такава кола няма произведена от Фиат"!!! Какво повече от това да кажа .
                    Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
                    Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
                    BlueStorm transforms . . .
                    . . . !!!

                    Коментар


                      #11
                      krasi написа:
                      Като имаш информация, моля те сподели! Аз също имам Брава 1.4 и имам същия проблем като теб. За катализатора се консултирах и ме е увериха ,че е ОК. Остава ангренажниа ремък, при смяната на който не е изполван въпросния фиксиращ инструмент. Проблемът при мен е че съм от Стара Загора и тук не можах да намеря специализиран сервиз или такъв разполагащ с въпросния инструмент.
                      Краси, в събота ходих до ДИНЕКСПРЕС да ми видят ремъка и ооо чудо ,оказа се, че BRAVA,BRAVO 1.4 12V нямат нужда от инструмент (инструмент трябва само за коли с два разпределителни вала 1.6 и 1.!Свалиха ми капака да проверят коляновия вал за износване(това е болката на всички 1.4 12V) оказа се, че имам равномерно износване навсякаде с около 1мм., казаха ми, че засега мога да карам така(процедурата по смяната ще ми излезне 260лв), обаче предстои смяна колкото е възможно по рано!
                      FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
                      FORD C-Max 1.8 TDCi -09г

                      Коментар


                        #12
                        Освен всичко изброено като вероятни причини за замисляне при подаване на газ, е ламбда сондата. Това е характерен симптом като сондата стане мудна. Един приятел с браво 1.6 си купи нова, но се оказа, че проблема му се реши само с почистване на контактите. Все пак я смени и проблема изчезна.

                        Коментар


                          #13
                          2000 Turbo написа:
                          Освен всичко изброено като вероятни причини за замисляне при подаване на газ, е ламбда сондата. Това е характерен симптом като сондата стане мудна. Един приятел с браво 1.6 си купи нова, но се оказа, че проблема му се реши само с почистване на контактите. Все пак я смени и проблема изчезна.
                          Това с контактите ще взема и аз да го пробвам
                          FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
                          FORD C-Max 1.8 TDCi -09г

                          Коментар

                          Working...
                          X