Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лоста на ръчната спирачка идеи...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лоста на ръчната спирачка идеи...

    Колеги, някой да има някаква идея как да преобразувам копчето на лоста на ръчната за орбратно действие? т.е. искам при натискане на бутончето да остава лоста в желаната позиция, а когато не се натиска - след дърпане на ръчната сама да се върне в изходното си положение!?
    Alfa Romeo 166 2,4 JTD
    Porsche 944 S2
    http://www.valmcrae.snimka.bg/
    http://vbox7.com/user:val_mcrae
    http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

    #2
    Re: Лоста на ръчната спирачка идеи...

    val_mcrae написа:
    Колеги, някой да има някаква идея как да преобразувам копчето на лоста на ръчната за орбратно действие? т.е. искам при натискане на бутончето да остава лоста в желаната позиция, а когато не се натиска - след дърпане на ръчната сама да се върне в изходното си положение!?
    Колега мисля че е направена така с цел безопастност. Щото за да се опъне ръчната я дърпаш нагоре - тоес трудно е сама да се дръпне. При спускане копчето е цел защита да не би случайно лоста да се спусне сам и да тръгне колата. Представи си примерно че имаш куче или малко дете в колата - какво би станало след неволно бутане на лоста надолу.
    Punto SX 1.1 55

    Коментар


      #3
      Re: Лоста на ръчната спирачка идеи...

      val_mcrae написа:
      Колеги, някой да има някаква идея как да преобразувам копчето на лоста на ръчната за орбратно действие? т.е. искам при натискане на бутончето да остава лоста в желаната позиция, а когато не се натиска - след дърпане на ръчната сама да се върне в изходното си положение!?
      ако ти трябва за да я използваш в завои и за 180 градусов завой (или пергел, ако щеш), просто натискаш копчето и я дърпаш с натиснато копче, като предварително включиш на желаната скорост за след завъртането и задържиш съединителя... иначе има начин и не е много сложен, но си е много играчка...

      Коментар


        #4
        И все пак ако някой има идея как да преправя бутона нека сподели :D
        Alfa Romeo 166 2,4 JTD
        Porsche 944 S2
        http://www.valmcrae.snimka.bg/
        http://vbox7.com/user:val_mcrae
        http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

        Коментар


          #5
          val_mcrae написа:
          И все пак ако някой има идея как да преправя бутона нека сподели :D
          незнам при купето как е и се съмнявам ако не е взаимнозаменяема с друг модел някой да знае, понеже тук купетата са "много" Иначе като я отвориш ще видиш, просто копчето се закача по друг начин, мисля, че в www.drifting-bg.com форума имаше тема и някой обясни... ако искаш се разрови и ще намериш...

          Коментар


            #6
            ...май някой обича да се врътка на ръчна а за тази цел се маха джаджата, която копчето задейства и става без копче....и като искаш да застопориш на ръчна просто си слагаш нещо като поставка която не и позволява да се върне надолу...
            FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

            Коментар


              #7
              на хгт-то ръчната е фабрично така.. до определен момент се вдига, независимо от копчето, а захваща едва на последните два-три зъба.мисля, че ще пасне на купето без проблем.
              "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

              Коментар

              Working...
              X