Здравейте хора. предстои ми покупка на автомобил , обожавам италианските, гледах, четох и се спрях на КРОМА или ТЕМПРА, и двете ми харесват но като че ли кромата ми ляга повече прегледал съм много информация, технически характеристики ( крома 2,0 i e ще е точно за мен) но ако може да ми кажете вашето мнение и предпочитания и коя от двете има повече глезотийки в салона :D и по-важното което е коя е с поздраво окачване защото градът е известен с милионите си дупки, това ще е важно за да направя избор кое от двете съкровища да си купя. значи м/у 94-95г, от 90 до130 коня ще е страхотно, в ямбол няма Кроми има и само няколко Темпри защото са балъци, пълно е със голфове и пасати, абе селения голяма А АЗ ИСКАМ ДА СЪМ РАЗЛИЧЕН Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
дайте ми акъл КРОМА или ТЕМПРА
Collapse
X
-
Ще слагаш ли газова уредба?Кромата от тия години е доста здрава и сигурна кола.Аз карах такава-94година 2000к-115кс.Карах я 4 години и навих почти 100000км.За тия километри смених по окачванетобиелетки,накрайник рейка,тампон носач,втулки задни носачи.Всичко друго издържа на нашите пътища.А те точно между 2000 и 2004 бяха екстра.С двигателя не съм имал проблеми,като изключим намесата на некадърни майстори.И определено е комфортна кола.С хубаво парно и удобни седалки.Поддръжката не е по-скъпа от ТЕМПРА.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
Replay написа:Аз бих взел кромата, може би единствено защото ми харесва повече като визия,иначе нямам сблъсък с тези коли и не съм карал нито един от двата модела затова се спирам на визията.Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
RoMeO_156_GTA написа:Replay написа:Аз бих взел кромата, може би единствено защото ми харесва повече като визия,иначе нямам сблъсък с тези коли и не съм карал нито един от двата модела затова се спирам на визията.Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
I am in love with my cars
Коментар
-
Replay написа:И аз винаги съм ги оприличавал на на Дедрите,както и темата и кромата имат общи черти,но това е нормално за все пак са италянски и правени що годе по едно време,а сега вече има все повече взаимстване на елементи от различни марки модели и производители,.Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
Това за удължената типовска платформа и аз съм го чувал някъде,иначе да има доста неща главно по окачването които съвпадат,като тампончета втулки на носачи,но има и много различни,те дори като сравниш два двигателя за 1 автомобил частите се различават ,но това при италянските коли не е точно така,да кажем за всички браво и брава въздушния филтър е еднакъв,което е рядко срещано, да хванеш какъвто и да е друг автомобил ще има 5 различни филтъра за 5-те различни двигателяFiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
I am in love with my cars
Коментар
-
крома
То дано на колегата не му се налага да използва много части ,ами да си я кара със здраве :D П.С. колега внимавай да няма сини пръскалки и гледай да не издухана много ,че с тоя мощния двигател много младежи биха и се радвали :D въпреки че и на 300 000 да е двигателя с добра поддръжка няма да има грешка .Така че ако намериш читава Крома 94-95 (малко са редки) - "повличай" темпрата има преимущество ако ти трябва SW комби деFiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
Аз карам Крома 2.0i.e и относно здравината се е доказала, все пак ми беше първата кола и последните 3 години видя доста мъка...Иначе фабрично Кромите си излизат с доста голям набор от екстри, а що се отнася за части и на коя платформа са, мога само да спомена, че Кромата е на същата платформа като Алфа 164, Ланча Тема и Сааб 9000 и откъм окачване е доста здрава и доста стабилна, на магистрала с над 170 просто ляга на пътя....е има си и някои косури, ама се пак модела си е вече на годинки
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар