Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

дайте ми акъл КРОМА или ТЕМПРА

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    дайте ми акъл КРОМА или ТЕМПРА

    Здравейте хора. предстои ми покупка на автомобил , обожавам италианските, гледах, четох и се спрях на КРОМА или ТЕМПРА, и двете ми харесват но като че ли кромата ми ляга повече прегледал съм много информация, технически характеристики ( крома 2,0 i e ще е точно за мен) но ако може да ми кажете вашето мнение и предпочитания и коя от двете има повече глезотийки в салона :D и по-важното което е коя е с поздраво окачване защото градът е известен с милионите си дупки, това ще е важно за да направя избор кое от двете съкровища да си купя. значи м/у 94-95г, от 90 до130 коня ще е страхотно, в ямбол няма Кроми има и само няколко Темпри защото са балъци, пълно е със голфове и пасати, абе селения голяма А АЗ ИСКАМ ДА СЪМ РАЗЛИЧЕН Благодаря предварително

    #2
    е туй на края най-ми ареса :D зависи дали искаш по голяма широка или малко по тясна мисля че крома ще е по добре но избора си е твой и успех

    Коментар


      #3
      темпра

      Коментар


        #4
        Ще слагаш ли газова уредба?Кромата от тия години е доста здрава и сигурна кола.Аз карах такава-94година 2000к-115кс.Карах я 4 години и навих почти 100000км.За тия километри смених по окачванетобиелетки,накрайник рейка,тампон носач,втулки задни носачи.Всичко друго издържа на нашите пътища.А те точно между 2000 и 2004 бяха екстра.С двигателя не съм имал проблеми,като изключим намесата на некадърни майстори.И определено е комфортна кола.С хубаво парно и удобни седалки.Поддръжката не е по-скъпа от ТЕМПРА.
        FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

        Коментар


          #5
          Аз бих взел кромата, може би единствено защото ми харесва повече като визия,иначе нямам сблъсък с тези коли и не съм карал нито един от двата модела затова се спирам на визията.
          Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
          I am in love with my cars

          Коментар


            #6
            Replay написа:
            Аз бих взел кромата, може би единствено защото ми харесва повече като визия,иначе нямам сблъсък с тези коли и не съм карал нито един от двата модела затова се спирам на визията.
            кромите имат добър дизайн ,въпреки че тези от 94 вече са поостарели според съвременните критерии .Темпрата с масивната си задница обаче има мн общи части с Дедра и 155 ....за Кромата нз ..... и все пак съм за Кромата особено с този 2.0 двигател :D
            Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

            Коментар


              #7
              RoMeO_156_GTA написа:
              Replay написа:
              Аз бих взел кромата, може би единствено защото ми харесва повече като визия,иначе нямам сблъсък с тези коли и не съм карал нито един от двата модела затова се спирам на визията.
              кромите имат добър дизайн ,въпреки че тези от 94 вече са поостарели според съвременните критерии .Темпрата с масивната си задница обаче има мн общи части с Дедра и 155 ....за Кромата нз ..... и все пак съм за Кромата особено с този 2.0 двигател :D
              И аз винаги съм ги оприличавал на на Дедрите,както и темата и кромата имат общи черти,но това е нормално за все пак са италянски и правени що годе по едно време,а сега вече има все повече взаимстване на елементи от различни марки модели и производители,.
              Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
              Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
              I am in love with my cars

              Коментар


                #8
                Replay написа:
                И аз винаги съм ги оприличавал на на Дедрите,както и темата и кромата имат общи черти,но това е нормално за все пак са италянски и правени що годе по едно време,а сега вече има все повече взаимстване на елементи от различни марки модели и производители,.
                доколкото знам Темпра ,Дедра и 155 са произведени на една платформа (май беше удължена Типова ,ако греша да ме поправоте :P ) и съм чувал че много от частите са взаимнозаменяеми .Вероятно така е и с Тема и Крома ... може и 164
                Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                Коментар


                  #9
                  Това за удължената типовска платформа и аз съм го чувал някъде,иначе да има доста неща главно по окачването които съвпадат,като тампончета втулки на носачи,но има и много различни,те дори като сравниш два двигателя за 1 автомобил частите се различават ,но това при италянските коли не е точно така,да кажем за всички браво и брава въздушния филтър е еднакъв,което е рядко срещано, да хванеш какъвто и да е друг автомобил ще има 5 различни филтъра за 5-те различни двигателя
                  Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
                  Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
                  I am in love with my cars

                  Коментар


                    #10
                    Кромата безспорно е по добра от темпрата,във всяко едно отношение
                    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                    Коментар


                      #11
                      крома

                      То дано на колегата не му се налага да използва много части ,ами да си я кара със здраве :D П.С. колега внимавай да няма сини пръскалки и гледай да не издухана много ,че с тоя мощния двигател много младежи биха и се радвали :D въпреки че и на 300 000 да е двигателя с добра поддръжка няма да има грешка .Така че ако намериш читава Крома 94-95 (малко са редки) - "повличай" темпрата има преимущество ако ти трябва SW комби де
                      Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                      Коментар


                        #12
                        аз си мисля че няма база за сравнение на двата автомобила.те колкото са еднакви толкова са си доста различни.Кромата е с по скъпа подръжка на 100%.( по големи двигатели[повечето двувалови],по различно окачване[задно]....).и въпреки всичко аз избирам Крома

                        Коментар


                          #13
                          И аз съм за Кромата. Пет човека, три пъти през таван и нито една драскотина по хората. Колата отиде за скраб.
                          Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                          Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                          Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                          Коментар


                            #14
                            moko написа:
                            И аз съм за Кромата. Пет човека, три пъти през таван и нито една драскотина по хората. Колата отиде за скраб.
                            Извадили сте голям късмет,при такова обръщане и в танк да си пак има опасност
                            Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
                            Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
                            I am in love with my cars

                            Коментар


                              #15
                              Аз карам Крома 2.0i.e и относно здравината се е доказала, все пак ми беше първата кола и последните 3 години видя доста мъка...Иначе фабрично Кромите си излизат с доста голям набор от екстри, а що се отнася за части и на коя платформа са, мога само да спомена, че Кромата е на същата платформа като Алфа 164, Ланча Тема и Сааб 9000 и откъм окачване е доста здрава и доста стабилна, на магистрала с над 170 просто ляга на пътя....е има си и някои косури, ама се пак модела си е вече на годинки

                              Коментар

                              Working...
                              X