От няколко дни се занимавам със следният проблем:не се включва перката за охлаждане на радиатора. Като дам на късо клемите на температурния датчика които е в радиатора, перката завърта. Смених го с чисто нов, пак същият проблем. Смених и термостата днес- пак неще. Този път и радиатора остава почти студен, долния маркуч- също, а горния е горещ. понеже имам още един радиатор утре мисля да сменя и него, ако този по някакво причина е запушен (досега не го бях слагал и незнам в какво състояние е). Това е последното което се сещам да правя. Ако някой е имал подобен проблем ще съм благодарен да сподели как го е решил.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Охлаждане на Уно турбо МК1- охладено
Collapse
X
-
Мисля че системата е обезвъздушена (голямо стискане на маркуча падна). Термостата е чисто нов - "Вернет". Как да разбера дали помпата работи нормално? Не се чуват никакви необичайни шумове като работи (имам предвид ако са разбити лагерите). Сега ще сваря стария термостат за да видя дали е бил в изправност.
Коментар
-
дано да не е помпата много трудно се намира за този модел в магазина ти викат да имам и ти дават после мериш и налагаш и има разлика ако сменяш трябва да е абсолютно еднаква колкото ти е влизала старата на вътре толкова трябва да влиза и новата иначе се променя дебита и...аз я смених търсих в три магазина и накрая намерих цената май беше 70лв сега сам с нова и з изчистен радиатор и прочистена система и така и така чистиха казах им и казанчето за парното,те ма гледат лошоuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
ptzonev написа:Термостата отваря. Само дето не знам на колко градуса - малко преди да заври водата. Според производителя трябва да отваря на 80 градуса. Май проблема остава в радиатораВсяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
ptzonev написа:Датчика е пробван- работи. За съжаление е работил и стария та сега имам два. Ама като не се сещам навреме... Проблема е че радиатора остава почти студен при положение че горната тръба е гореща, а и уреда на таблото показва 90-95 градуса.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Колега имах подобен проблем и аз с моето Uno. При мене освен че не се пускаше перката горния маркуч надува и колкото и да обезвъздушавам пак си надува, загрява до 100 и нагоре градуса. Като тебе варих термостата, отворих водната помпа да видя да не би да превърта когато стопли много и да нямя циркулация (голяма играчка тая помпа, трябва да свалиш динамото един елемент и тогава помпата. Не става да откачиш единия тампон на двигателя, да го повдигнеш и да я изкараш, шаибата е много голяма и опира в коша, като имаш предвит че витлата на помпата влизат кам 10-ина см. навътре в блока) както и да е малко се отплеснах, вадих радиатора, наливах вода да видя дали не е запушен като се има предвит че преди да започне да ми грее колата работеше перфектно. Като наближи 90 градуса се включва перка и си охлажда. Тогава разбрах че проблема е по-сериозен от колкото си мислех. Оказа се че сам пукнал глава на 3-ти цилиндър близо до водна магистрала и гарнитурата подала и диша от там. Две от буталата също пукнатаи вертикално кадето са сигментите. Какво се оказа обаче. Проблема е дошъл от детонационния датчик които се намира отпред на главата и измерва детонациите в цилиндъра. Кабелът които излиза от него се е изстръгнал от вътре в следствие на някакви вибрации, и аз я карам с едни химии в бензина и така се получават свръх детонации а няма кои да съобщи за тях и станала белята. Много неприятна работа но спорта иска жертви. В твоя случаи ако долния маркуч дето е до кулера е студен когато горния е топъл значе проблема е в радиатора. Когато работи колата отвори казанчето за водата и виж дали има циркулация когато и подаваш газ. Ако има такава значи с помпата всичко е наред остава да видиш дали всички букси са наред и правят добра връзка.!!!! ХОРА ПОМОГНЕТЕ ДА ГО НАМЕРЯ ТОЯ ДАТЧИК ЗА ДЕТОНАЦИИТЕ!!!! В Бургас няма такова нещо във Варна същата работа ако имате някаква информация за това (лаино) моля ви споделете, пуснал сам отделна тема във форума видял сам се в чудо от месец и половина го търся и немога да го намеря.punto gt3 98'
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар