Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампата на инжекц. свети при продълж.поддържане над 3500 об.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лампата на инжекц. свети при продълж.поддържане над 3500 об.

    Колеги от известно време пренебрегвам проблема, но вече ме дразни, а и ми се струва че ме набутва откъм бензин.Значи при продължително поддържане над 3500 оборота до около 4000 (не повече) и скорост от около 110 на Пунтото от подписа(някой ще каже толкова му е вътъка ти му изкарваш ангелите - но все пак при продължително имам предвид не 100-200 км, а максимум 30-на) ми светва лампата на инжекциона и седи така докато не сменя темпото на каране. Върна ли оборотите или да пусна по баир без много газ надолу и изгасва. Та освен стандартния отговор отиди на компютърна диагностика да видиш каква е грешката - то това ясно че ще го направя. Нещо предварително за ориентир какъв може би е проблема
    Punto SX 1.1 55

    #2
    Re: Лампата на инжекц. свети при продълж.поддържане над 3500

    Punto SX написа:
    Колеги от известно време пренебрегвам проблема, но вече ме дразни, а и ми се струва че ме набутва откъм бензин.Значи при продължително поддържане над 3500 оборота до около 4000 (не повече) и скорост от около 110 на Пунтото от подписа(някой ще каже толкова му е вътъка ти му изкарваш ангелите - но все пак при продължително имам предвид не 100-200 км, а максимум 30-на) ми светва лампата на инжекциона и седи така докато не сменя темпото на каране. Върна ли оборотите или да пусна по баир без много газ надолу и изгасва. Та освен стандартния отговор отиди на компютърна диагностика да видиш каква е грешката - то това ясно че ще го направя. Нещо предварително за ориентир какъв може би е проблема
    При мен това би било ламбда-сонда , установено от доста диагностики ... опитай когато светне не да сменяш изцяло карането , а за сек-две да пуснеш педала на газта или пък да го натиснеш до ламарината ...ако от това изгасне , според мен е сондата

    Коментар


      #3
      И за мене е ламбда сондата-така ,на първо четене-няма правило,в кой диапазон е ленива,като почне да умира...Можеш да я провериш най-грубо,без Комп.диагностика-вързваш DMM /от средна класа,като R вх. и бързодействие/ паралелно на изводите,показанията трябва да варират 0.4-1V скорост на изменеие няколко Hz...Ресурс на сондата-~90-120К
      Ex. Grande Punto Driver

      Коментар


        #4
        vesko.t написа:
        И за мене е ламбда сондата-така ,на първо четене-няма правило,в кой диапазон е ленива,като почне да умира...Можеш да я провериш най-грубо,без Комп.диагностика-вързваш DMM /от средна класа,като R вх. и бързодействие/ паралелно на изводите,показанията трябва да варират 0.4-1V скорост на изменеие няколко Hz...Ресурс на сондата-~90-120К
        DMM e??? Сори ама въпреки любителските ми ел.познания това ми е китайско писмо.
        Punto SX 1.1 55

        Коментар


          #5
          DMM e??? Сори ама въпреки любителските ми ел.познания това ми е китайско писмо.
          DMM=Digital Multi Meter=Цифров Мулти Мер-сори/извинявам се,ама мислех,че съкращението е популярно ...може и аналогов с подобни параметри...
          Ex. Grande Punto Driver

          Коментар


            #6
            vesko.t написа:
            DMM e??? Сори ама въпреки любителските ми ел.познания това ми е китайско писмо.
            DMM=Digital Multi Meter=Цифров Мулти Мер-сори/извинявам се,ама мислех,че съкращението е популярно ...може и аналогов с подобни параметри...
            оф тва ли било - ама съм куха лейка - нали ще меря волтаж естествено че ще е мултицет ама кой да си размърда главата. Vesko.t и jorko благодаря ви за бързите отговори - още утре ще я видя тази хубостница.
            Punto SX 1.1 55

            Коментар


              #7
              Добре де и какво стана не бъди егоист с хората с подобни проблеми,че вече ме е яд че карам Фиат! Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
              FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
              FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
              LANCIA Ypsilon Elefantino blu
              http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
              http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/

              Коментар


                #8
                mr_bobs написа:
                Добре де и какво стана не бъди егоист с хората с подобни проблеми,че вече ме е яд че карам Фиат! Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                Ами нищо не съм направил да ти кажа честно - просто да чукам на дърво се разредиха моментите когато напомня за себе си гадната сондичка и за сега съм я зарязал. Но препоръката ми е ако имаш пари - сменяй я - отразява се пагубно на разхода на гориво когато не работи добре.
                Punto SX 1.1 55

                Коментар

                Working...
                X