Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Едно питане за моторчето за празен ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Едно питане за моторчето за празен ход

    Някой знае ли след като се разглоби моторчето колко трябва да се завинти въртящата му част при сглобяването.P.S. Тъпо звучи тоя въпрос, ама нещо не мога да го формулирам както трябва. Тези дето са го разглобявали ще ме разберат.
    Bravo 1.6 16v

    #2
    Re: Едно питане за моторчето за празен ход

    chris написа:
    Някой знае ли след като се разглоби моторчето колко трябва да се завинти въртящата му част при сглобяването.P.S. Тъпо звучи тоя въпрос, ама нещо не мога да го формулирам както трябва. Тези дето са го разглобявали ще ме разберат.
    ми предполагам няма значение, то си се намества като дадеш на контакт и после вече почва да си върши работата. не съм 100% сигурен, ей сега и аз съм свалил едно моторче за чистене
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Еми не е така. Аз мойто за 2ри път го чистя (явно си плаче за ново) и ако го завиеш до край колата работи на 6000+ оборота, а ако не си го завил достатъчно - оборотите са много ниски и колата гасне.Та въпроса ме беше няма ле някакъв начин да се разбере колко е завито фабрично, че иначе по 10 пъти трябва да го слагаш и махаш докато си нацелиш оборотите. Малко примитивна история и не вярвам да е така.
      Bravo 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Колега оборотите на гайката имат значение!аз си мислех че моторчето ми е сдало багажа но се оказа, че е ок Днес един приятел който кара само италиански коли откри проблема ми....Оказа се вакуум за изгорелите газове или нешо такова...така ми нахвърля инфото, че останах замислен!Та въпросния вакуум,корпуса е спукан и има поне 4-5 мм цепнатина и той е категоричен че като го оправя всичко ще е наред:0Той имаше типо 2.0 16в и тази част я имаше и ми я подари!Ето ви и този линк от ланчиа форума и ако искате има също разгледан проблем за моно инжекциони!http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...0.htmlдано помогна с нещо
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #5
          dimmX написа:
          Колега оборотите на гайката имат значение!аз си мислех че моторчето ми е сдало багажа но се оказа, че е ок Днес един приятел който кара само италиански коли откри проблема ми....Оказа се вакуум за изгорелите газове или нешо такова...така ми нахвърля инфото, че останах замислен!Та въпросния вакуум,корпуса е спукан и има поне 4-5 мм цепнатина и той е категоричен че като го оправя всичко ще е наред:0Той имаше типо 2.0 16в и тази част я имаше и ми я подари!Ето ви и този линк от ланчиа форума и ако искате има също разгледан проблем за моно инжекциони!http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...0.htmlдано помогна с нещо
          При мен случаят беше следния:На колата ми постоянно играеха оборотите м/у 500 и 1500 и понякога сама се форсираше на място до към 5-6 хил. оборота. Изчетох темите във форума и разбрах, че проблема е в моторчето. Разглобих го, почистих го (беше адски замърсено) и като го сложих оборотите направо заспаха - никакво колебание, да не говорим за самофорсиране.Но за съжаление тия дни пак ми се изфорсира сама колата (до към 2000 оборота). Пак го разглобих (не беше замърсено), само го напръсках с WD-40. Но щом се стигна пак до тук явно си е сдало багажа и ще трябва да се сменя
          dimmX написа:
          Колега оборотите на гайката имат значение!
          А тук за какво говориш, че по принцип не съм много в час?
          Bravo 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Надявам се да си прочел линка който ти показах!Чесно казано и аз не съм много в час, но след като колегата от форума на Ланчиа казва и е минал през какви ли не проблеми за да оправи този МПХ му вярвам.Оборотите на гайката според мен определят хода на буталото(ако е натегната много буталото има по малък ход и оборотите падат;ако е развъртяна би трябвало да се вдигат)Тук не съм компетентен много и не съм много сигорен в това което казвам!Имам две моторчета за ПХ!Едното е разглабяно напълно(от ланчиа дедра 2.0 ие) но другото си ми стои на колата!И аз съм го чистил и проблема беше решен за няколко дни, сега обаче е пак така.Когато си изчистих дроселовата клапа оборотите скочиха доста 2000-2500 Сега съм го прсипособил да работи на 1000об!при мен обаче няма падане на оборотите а само качване!Първо ще си сменя вакуум регулатора за изгорелите газове(корпуса е спукан и има поне 4-5 мм цепнатина )Освен това мембраната на този вакуумрегулатор не държи Утре ще сменя тоя регулатор да видим какво ще стане и ще пиша пак!п.с. Прочети линка там хубаво е описано!
            now. BMW E39 523i '98 170hp
            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

            Коментар


              #7
              chris написа:
              dimmX написа:
              Колега оборотите на гайката имат значение!аз си мислех че моторчето ми е сдало багажа но се оказа, че е ок Днес един приятел който кара само италиански коли откри проблема ми....Оказа се вакуум за изгорелите газове или нешо такова...така ми нахвърля инфото, че останах замислен!Та въпросния вакуум,корпуса е спукан и има поне 4-5 мм цепнатина и той е категоричен че като го оправя всичко ще е наред:0Той имаше типо 2.0 16в и тази част я имаше и ми я подари!Ето ви и този линк от ланчиа форума и ако искате има също разгледан проблем за моно инжекциони!http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...0.htmlдано помогна с нещо
              При мен случаят беше следния:На колата ми постоянно играеха оборотите м/у 500 и 1500 и понякога сама се форсираше на място до към 5-6 хил. оборота. Изчетох темите във форума и разбрах, че проблема е в моторчето. Разглобих го, почистих го (беше адски замърсено) и като го сложих оборотите направо заспаха - никакво колебание, да не говорим за самофорсиране.Но за съжаление тия дни пак ми се изфорсира сама колата (до към 2000 оборота). Пак го разглобих (не беше замърсено), само го напръсках с WD-40. Но щом се стигна пак до тук явно си е сдало багажа и ще трябва да се сменя
              dimmX написа:
              Колега оборотите на гайката имат значение!
              А тук за какво говориш, че по принцип не съм много в час?
              Еми щом след като си го изчистил пак играят значи си е за смяна моторчето... Аз имам едно ако се интересуваш пиши на лични
              Fiat Punto GT

              Коментар

              Working...
              X