Някой знае ли след като се разглоби моторчето колко трябва да се завинти въртящата му част при сглобяването.P.S. Тъпо звучи тоя въпрос, ама нещо не мога да го формулирам както трябва. Тези дето са го разглобявали ще ме разберат.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Едно питане за моторчето за празен ход
Collapse
X
-
Re: Едно питане за моторчето за празен ход
chris написа:Някой знае ли след като се разглоби моторчето колко трябва да се завинти въртящата му част при сглобяването.P.S. Тъпо звучи тоя въпрос, ама нещо не мога да го формулирам както трябва. Тези дето са го разглобявали ще ме разберат.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Еми не е така. Аз мойто за 2ри път го чистя (явно си плаче за ново) и ако го завиеш до край колата работи на 6000+ оборота, а ако не си го завил достатъчно - оборотите са много ниски и колата гасне.Та въпроса ме беше няма ле някакъв начин да се разбере колко е завито фабрично, че иначе по 10 пъти трябва да го слагаш и махаш докато си нацелиш оборотите. Малко примитивна история и не вярвам да е така.Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Колега оборотите на гайката имат значение!аз си мислех че моторчето ми е сдало багажа но се оказа, че е ок Днес един приятел който кара само италиански коли откри проблема ми....Оказа се вакуум за изгорелите газове или нешо такова...така ми нахвърля инфото, че останах замислен!Та въпросния вакуум,корпуса е спукан и има поне 4-5 мм цепнатина и той е категоричен че като го оправя всичко ще е наред:0Той имаше типо 2.0 16в и тази част я имаше и ми я подари!Ето ви и този линк от ланчиа форума и ако искате има също разгледан проблем за моно инжекциони!http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...0.htmlдано помогна с нещоnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
dimmX написа:Колега оборотите на гайката имат значение!аз си мислех че моторчето ми е сдало багажа но се оказа, че е ок Днес един приятел който кара само италиански коли откри проблема ми....Оказа се вакуум за изгорелите газове или нешо такова...така ми нахвърля инфото, че останах замислен!Та въпросния вакуум,корпуса е спукан и има поне 4-5 мм цепнатина и той е категоричен че като го оправя всичко ще е наред:0Той имаше типо 2.0 16в и тази част я имаше и ми я подари!Ето ви и този линк от ланчиа форума и ако искате има също разгледан проблем за моно инжекциони!http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...0.htmlдано помогна с нещоdimmX написа:Колега оборотите на гайката имат значение!Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Надявам се да си прочел линка който ти показах!Чесно казано и аз не съм много в час, но след като колегата от форума на Ланчиа казва и е минал през какви ли не проблеми за да оправи този МПХ му вярвам.Оборотите на гайката според мен определят хода на буталото(ако е натегната много буталото има по малък ход и оборотите падат;ако е развъртяна би трябвало да се вдигат)Тук не съм компетентен много и не съм много сигорен в това което казвам!Имам две моторчета за ПХ!Едното е разглабяно напълно(от ланчиа дедра 2.0 ие) но другото си ми стои на колата!И аз съм го чистил и проблема беше решен за няколко дни, сега обаче е пак така.Когато си изчистих дроселовата клапа оборотите скочиха доста 2000-2500 Сега съм го прсипособил да работи на 1000об!при мен обаче няма падане на оборотите а само качване!Първо ще си сменя вакуум регулатора за изгорелите газове(корпуса е спукан и има поне 4-5 мм цепнатина )Освен това мембраната на този вакуумрегулатор не държи Утре ще сменя тоя регулатор да видим какво ще стане и ще пиша пак!п.с. Прочети линка там хубаво е описано!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
chris написа:dimmX написа:Колега оборотите на гайката имат значение!аз си мислех че моторчето ми е сдало багажа но се оказа, че е ок Днес един приятел който кара само италиански коли откри проблема ми....Оказа се вакуум за изгорелите газове или нешо такова...така ми нахвърля инфото, че останах замислен!Та въпросния вакуум,корпуса е спукан и има поне 4-5 мм цепнатина и той е категоричен че като го оправя всичко ще е наред:0Той имаше типо 2.0 16в и тази част я имаше и ми я подари!Ето ви и този линк от ланчиа форума и ако искате има също разгледан проблем за моно инжекциони!http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...0.htmlдано помогна с нещоdimmX написа:Колега оборотите на гайката имат значение!Fiat Punto GT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар