Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смотан проблем, Темпрата не иска да запали, ЗАГАДКАТА РЕШЕНА

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смотан проблем, Темпрата не иска да запали, ЗАГАДКАТА РЕШЕНА

    Здравейте колеги.....днес ново 20, значи ставаме сутринта палим(разбира се от раз) и баба темпра ни откарва в офиса всичко дотук е без абсолютно никакви проблеми. Вечерта в 21:30 тръгваме да се приибраме влизаме в колата и рън, рън, рън няма палене.........викам да пробвам на газ - рън рън дрън нищо, минах пак на бенз и въртях докато акомулатора падна и после се излагах в центъра на Варна да бутам такава кола (тъкмо я измих.....направо свети), и в една уличка по надолнището бутнахме я и запали дето се вика от раз, и после газ до нас ...по пътя нищо необичайно.....като паркирах пред нас, загасих и пак никакво палене. , сега зареждам акомулатора.Нередности които са за ремонт (1. преди 2 дни изгубих капачката за резервоара и 2. в първия работен ден ще купя да си сменя синия температурен датчик понеже знам че е за смяна)От тук нататък са еладжиите, че не разбирам от тоци много много, все пак се оправям де (бензиновата помпа съм я сменял скоро)
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
    ИТАЛФЕСТ 2007

    #2
    Колега, дай малко повече инфо. Стартера въобще завърта ли се. Ако ли не чува ли се щтракането на машинката, която изхвъля бендикса или пък е пълна тишина. Въобще кажи нещо повече за проблема, за да не гадаем на посоки.
    TEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
    ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
    НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ

    Коментар


      #3
      е пък сега, нали казах въртях докато свърши тока, като я бутнахме и запали, после до нас си вървя без проблем и акомулатора се позареди, като паркирах пак не иска да запали, нито на бенз. нито на газ. след като свърши тока сега съм го свалил да се зарежда....... все пак съм учил двигатели, даже малко повече от училище и "машинката" която изхвърля бендикса си бачка извинявай ама направо не се сдържах, проблема според мен е някакъв електрически. Върти си мотора всичко си е окр стартера е супер, само не ще да запали, може би се дави, може би няма ток и искра незнам.....но факт е че нещя да запали там в центъра и аз бутаха една ГОЛЯМА И ЛЪСКАВА КОЛА Колата е Темпра 1,6 моноинж. с газово, ловато. 94г. води се с новия мотор след 94г. и това е за 1-ви път. Проблема го први и на бенз. и на газ, плаши ме това че и на бензин не пали. Знам че синия темп. датчик е за смяна. но досега не е ставала таи магария
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар


        #4
        е на газ според мен не играе тоя датчик, разбира се ако си с обикновенна газова, а ти май си/разбира се ако предположим, че е добре настроена и може да пали студена на газ/. това е един фиатски проблем, т.е. от тези неоткриваемите :D на мен уното ми го правеше този номер, почва да прекъсва както си върви и след малко се оправя, ако чакам на светофар както си работи супер стабилно и изгасне отвенъж и после няма палене, а беше карбуратор, няма датчици. скоро темпрата със същия двг като твоя го направи този номер. ставам сутринта, въртя няма никой. махам кабела излизащ от бубинта- няма искра след нея. отивам с буса на работа, връщам се и ооо чудо, някой ми оправил колата докато ме няма- отведнъж запали. на сутринта пак ставам, пак въртя и пак не пали. пробвах 2-3 пъти и почти се бях отказал пак и тя взе че запали. оттогава вече 2 месеца не е правила проблем, хем нищо не съм пипал. аз лично подозирам датчика на коляновия вал, иначе не мога да си обясня защо не е искала да пали, да няма искра след бубината приположение, че после се видя че тя бачка.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Газовата си е съвсем обикновенна"ловато" досега абсолютно никакви проблеми(само веднъж и се оказа че се разхлабил болта на масата на клапана дето пуска газта и пак не можех да я запаля), но като го стегнах и всичко си дойде на място. Но Не пали на бенз.Миналата седмица бях на комп. диагностика и компютъра си каза повреден синия датчик на температурата или по точно нямал " + ", но кабелите са си наред. При това показанията му се менят(от време на време работи и спира, и пак тръгва)все пак досега никакви проблеми от този род. Имам и аларма, но там не знам дали може да се е схумила нещо и да прави магарии
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар


            #6
            Правилно подозираш колега!Този датчик ми беше разказал играта едно време на типото.Повече от година никой не можа да се произнесе с правилна диагноза и все бях под страх дали ще запаля.Все пак за да не пали е или липса на искра или на гориво.
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              пич, нали това ти казвам, ако колата ти пали на газ, то всички тези датчици не играят и ще успееш да палнеш, поне на газ. ако не пали на газ и не успееш да запалиш очевдно проблема е в запалителната система. ако стартера върти нормално, т.е. успява да развърти двигателя с нормални обороти, ясно е че имаш проблем с искрата. слизай долу и извади кабела от дистр. капачка/този дето идва от бубината/ и го дай на маса и някой през това време да чукне за момент да завърти да видиш дали има искра. ако няма търсиш проблема преди бубината. виж потърси скоро бях пускал тема къде се мери напрежение на бубината веско т беше обяснил къде трябва да има и кога. пали ли ти колата на газ по принцип?
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Каза, че имаш аларма...да не би имобилайзера да не се е прецакал?Каква е алармата?Може нещо кофти контакт с бобината...А ако си въртял прекалено много с ВКЛЮЧЕН имобилайзер после е нормално да не можеш да запалиш дикато не изсъхне насъбралия се бенз по свещите.
                N.Y. State of Mind

                Коментар


                  #9
                  ще изброя тук кое не играе при работата на газ на колата, като говоря само за обикновенни газови, не инжекционни:- инжектор, бензнова помпа и всичко свързано с бензионопровода. - датчици за температурите всякакви водове- имобилайзери които блокират подаването на бензин, в 99% от случаите са такива, рядко има такива които да спират искрата- тпс датчиктова което действа е:- датчик на кол. вал, за да определя компа авансазаради всички тези зависимости е много лесно да се види къде е проблема, когато една кола не пали. НО ако пали на газ, иначе така или иначе не можеш да запалиш.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Добре преди малко сложих акомулатора и преди да запаля се заслушах дали работи бензиновата помпа, след като я чух колата пак си запали от раз, но след като я загасих и дадох пак на контакт забелязах че не се чува бензиновата помпа и следователно край....няма повече палене. завъртях 2-3 пъти но реших че е безсмислено. Въпроса е сега кое реле отогваря помпата да работи и защо не работи след повторно палене.
                    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                    ИТАЛФЕСТ 2007

                    Коментар


                      #11
                      phoenix написа:
                      Добре преди малко сложих акомулатора и преди да запаля се заслушах дали работи бензиновата помпа, след като я чух колата пак си запали от раз, но след като я загасих и дадох пак на контакт забелязах че не се чува бензиновата помпа и следователно край....няма повече палене. завъртях 2-3 пъти но реших че е безсмислено. Въпроса е сега кое реле отогваря помпата да работи и защо не работи след повторно палене.
                      така, аз знам кое релето, но не знам какви би ти помогнало. имаш една чена кутия зад въздушния филтър, закачена е до казанчето на хидравличната течност, в ляво от него.като махнеш капака има 2 релета и 2 бушона. сеа кое беше точно за помпата не си спомням, но лесно ще разбереш като махнеш едното по принципа на изключване. едното е за помпата другото за клапана на бензина, то изщраква около 2 сек след даван на контакт. според мен проблема ти не е в релето, помпата как е?
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        Мале какъв съм късметлия......ей сега отивам при онзи от който купих акомулатора, понеже падна след 2 завъртания и се оказа мъртва клетка. А големия кеф е че гаранцията му изтича другия месец, и ми го смениха с чисто нов.....сега се върнах и съм с чисто нова батерия. Проблема си остава. Локализирах че ток стига до буксата на бенз. помпа но тя не върти....сега отивам да я разглобявам....да не говорим как ми чернее пред очите че я сменях преди 3- 4 месецаА и датчика го смених
                        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                        ИТАЛФЕСТ 2007

                        Коментар


                          #13
                          Мистерията продължава........ отворих помпата пробвах я на акомулатора и си врътка, като я сложих и колата си запали всичко супер, отивам до бензиностанцията да сложа за 10 лв. бенз. По пътя никакви проблеми, влизам из уличките...гася и НЕ ПАЛИ Баси как мразя все някакви частни случаи.... сега незнам какво да правя пак. Замерих с уреда ток стига, но ПАК не се чува да върти помпата. Незнам хора в шах съм. Да не би да има някаква защита и примерно да отива 12 волта ток, но със супер нисък ампераж и да не завърта помпичката, незнам вече се предавам, помагайтепосле то е ясно
                          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                          ИТАЛФЕСТ 2007

                          Коментар


                            #14
                            phoenix написа:
                            Мистерията продължава........ отворих помпата пробвах я на акомулатора и си врътка, като я сложих и колата си запали всичко супер, отивам до бензиностанцията да сложа за 10 лв. бенз. По пътя никакви проблеми, влизам из уличките...гася и НЕ ПАЛИ Баси как мразя все някакви частни случаи.... сега незнам какво да правя пак. Замерих с уреда ток стига, но ПАК не се чува да върти помпата. Незнам хора в шах съм. Да не би да има някаква защита и примерно да отива 12 волта ток, но със супер нисък ампераж и да не завърта помпичката, незнам вече се предавам, помагайтепосле то е ясно
                            според мен четките са се износили и като тръсне колата в някоя дупка и се разместват и отказва после като реши дадат контакт и помпата върти просто явно е пътник тая помпа
                            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                            UNO 1.0 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              ма тя почти нова преди 3-4 месеца я сменях
                              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                              ИТАЛФЕСТ 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X