Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунтата гори масло.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунтата гори масло.

    Моята малка сладуранка има страхотен апетит. За 350км е изгорила почти 1/5 от скалата за маслото, а самото масло потъмня значително. Има и завишен разход на гориво, както на газ, така и на бензин. Положението зле ли е или не чак толкова и какви може да са причините и съответно каква е процедурата за поправяне им. С други думи понеже не съм запознат много с двигателите, от скоро съм шофиор и имам кола, та за това искам да разбера какво се е скапало и как се поправя. Благодаря предварително за отговорите.
    Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
    Fiat Stilo '02 1.6 16V

    #2
    Re: Пунтата гори масло.

    SypheRrr написа:
    Моята малка сладуранка има страхотен апетит. За 350км е изгорила почти 1/5 от скалата за маслото, а самото масло потъмня значително. Има и завишен разход на гориво, както на газ, така и на бензин. Положението зле ли е или не чак толкова и какви може да са причините и съответно каква е процедурата за поправяне им. С други думи понеже не съм запознат много с двигателите, от скоро съм шофиор и имам кола, та за това искам да разбера какво се е скапало и как се поправя. Благодаря предварително за отговорите.
    Разхода на масло, обикновенно се засича на около 1000 км. - тогава може да се правят някакви изводи, а за такова показание на щеката може да е виновен и наклона!

    Коментар


      #3
      Когато направих смяната на масло видях до къде е сипано и след като го погледнах след известно каране видях, че е спаднало. Имах съмнения, че гори за това сипах до горе( в смисъл до макс. на скалата) Проверих го след няколко дена и не беше мръднало с други думи очаквах да се стече и да падне пак малко по скалата, но то не помръдна и си остана на макс. Записах километрите на които съм долял и сега като погледнах маслото беше значително по малко. Наклона е един и същ паркирал съм си пак пред входа, но дори и да има малко наклон разликата няма да е толкова банална. Ясно ми е че засичането се прави на 1000км, но при изминати 350 и толкова голямо понижение на маслото мисля, че е повече от сигурно, че гори масло.
      Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
      Fiat Stilo '02 1.6 16V

      Коментар


        #4
        При положение, че си сипал до мах-а на скалата е много вероятно излишното масло да бъде изгорено бързо. Засечи от средата до минимум, ако това ти го изгори за 1000 км вече има основание за притеснение. Засега нищо не се знае, така че споко.
        Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
        Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

        Коментар


          #5
          масло

          не е нормално да гори масло поне при мен е така Пунто 75к.с. 95 г слагалсъм и повече масло и ако не протече от някаде/ случвало се е/не доливам до втора смана а антифриза как е както си го сипъл ли ;и маслото да не е с антифриз да се смесват не тече ли от някате масло ако гори масло сегменти нови или поне читави втораупотреба иначе няма оправия погледни свещите в какво състояние са
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            масло и антифриз не се мешат, масло със сигурност не тече от никъде, а свещите са нови и по тях няма нищо.Днес ходи при майстор и само я осакатиха Смениха гумичките на клапаните и при смяната им, някакъв конус при чашките, които държи пружините на клапаните се е изгубил и са приспособили нещо, та сега като паркирах пред нас се чу едно щракане и май пружината е излязла от мястото си и държи клапана под ъгъл (бащата така каза, но не обясни точно какви са тези конуси и чашки- беше адски ядосан и ако някой има желание да ми обясни как се закрепват клапаните и какви са тези неща ще съм много благодарен) Другото което се видя при ремонта е че компресията в 3ти и 4ти цилиндър е ниска и май ще се прави ремонт на двигателя. Ще ви помоля ако някой знае сервиз където мога да измеря компресията (но говоря за читав сервиз, че днес достатъчно осакатиха колата), също така и сервиз, където могат да направят ремонт на двигателя да казва, защото май на там вървят нещата!
            Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
            Fiat Stilo '02 1.6 16V

            Коментар


              #7
              SypheRrr написа:
              масло и антифриз не се мешат, масло със сигурност не тече от никъде, а свещите са нови и по тях няма нищо.Днес ходи при майстор и само я осакатиха Смениха гумичките на клапаните и при смяната им, някакъв конус при чашките, които държи пружините на клапаните се е изгубил и са приспособили нещо, та сега като паркирах пред нас се чу едно щракане и май пружината е излязла от мястото си и държи клапана под ъгъл (бащата така каза, но не обясни точно какви са тези конуси и чашки- беше адски ядосан и ако някой има желание да ми обясни как се закрепват клапаните и какви са тези неща ще съм много благодарен) Другото което се видя при ремонта е че компресията в 3ти и 4ти цилиндър е ниска и май ще се прави ремонт на двигателя. Ще ви помоля ако някой знае сервиз където мога да измеря компресията (но говоря за читав сервиз, че днес достатъчно осакатиха колата), също така и сервиз, където могат да направят ремонт на двигателя да казва, защото май на там вървят нещата!
              Как така са приспособили нещо.Това ми е много интересно.
              FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

              Коментар


                #8
                SypheRrr написа:
                масло и антифриз не се мешат, масло със сигурност не тече от никъде, а свещите са нови и по тях няма нищо.Днес ходи при майстор и само я осакатиха Смениха гумичките на клапаните и при смяната им, някакъв конус при чашките, които държи пружините на клапаните се е изгубил и са приспособили нещо, та сега като паркирах пред нас се чу едно щракане и май пружината е излязла от мястото си и държи клапана под ъгъл (бащата така каза, но не обясни точно какви са тези конуси и чашки- беше адски ядосан и ако някой има желание да ми обясни как се закрепват клапаните и какви са тези неща ще съм много благодарен) Другото което се видя при ремонта е че компресията в 3ти и 4ти цилиндър е ниска и май ще се прави ремонт на двигателя. Ще ви помоля ако някой знае сервиз където мога да измеря компресията (но говоря за читав сервиз, че днес достатъчно осакатиха колата), също така и сервиз, където могат да направят ремонт на двигателя да казва, защото май на там вървят нещата!
                колега как така ще изгубят конусчето и ще приспособяват ,та то ще ти падне клапана и тогава да гледаш къв ще го ядеш трябваше въобще да не си взимаш колата от сервиза докато не намерят конусче и да го направят както трябва, не карай колата в тоя вид ще береш ядове
                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                UNO 1.0 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Ако не е тайна къде се намира сервиза на тези страхотни майстори.Аман от смотаняци Yellow_Flash_Colorz_PDT_31 Като видят млад шофьор
                  И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                  Коментар


                    #10
                    Истината е че монтыора е познат на баща ми и той им заведе колата. За конусите незнам какво са приспособили, но до колкото разбрах те са 2... едното са го намерили другото май са измислили нещо, но какво незнам. Колата я докара баща ми и до последно мислеше, че са намерили конусите, но се оказа че единият не са. Сервиза е малък квартален в Хаджи Димитър, но къде точно незнам. В общи линии баща ми не ми каза нищо - беше бесен и аз сега се опитвам по малкото информация, която имам да разбера какво точно е станало с ваша помощ, защото в такъв момент не смея да питам. Та какви са тези конуси ? Колата определено няма да се кара, защото доколкото разбрах сега клапана е на една страна, а и както е тръгнало с компресията на 3ти и 4ти ще се ходи на ремонт на двг.
                    Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
                    Fiat Stilo '02 1.6 16V

                    Коментар


                      #11
                      ремонт

                      за ремонта тук в София може на много места но зависи/ маистора /и парите дане е като предишния но за Велинград до 100 лв могат да ти направат ремонт като им занесеш части пробвал съм го комшията за смяна на гумички на кламани ,семеринги и рамъци 4бр гарнитури леко шлаифане на главата за ден работа 50 лв на тебе за свалане отваряне и от долу са смяна на сегменти и подобни още 50 лв иначе тук може да отидеш срущу бившия обувен завод -JARкомрютърс има сервиз пише OTO и гуми там може да ти направят този ремонт за пари може да питаш ако се интересуваш пиши
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Като за начало ще изчакам няколко дена да видим какво е финансовото положение и ще видим какво ще се реши на семейния съвет. А до тогава градския транспорт kluchar, благодаря за информацията.
                        Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
                        Fiat Stilo '02 1.6 16V

                        Коментар


                          #13
                          Дали конусчето не е паднало в ДВГ?И ако не е залепнало за тапата на пробката,то не ми се мисли какво може да стане.Представяте ли си,ако по подобен начин отремонтират някой самолетен двигател.....Тези са егати накадърниците!Мен ако ме питаш не е трябвало изобщо да палиш двигателя!Дано да не е станало всичко мармалад...
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            #14
                            Ми нямаше как да знам, че ще се скапе при положение, че очаквам всичко да е наред, връщайки се от сервиз. Според мен нещата не са толкова зле, защото след като се чу пукането докато разбера какво става и докато изключа двигателя, той поработи още няколко минути и си работеше нормално. От тогава не е пален пък ще видим какво ще става.
                            Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
                            Fiat Stilo '02 1.6 16V

                            Коментар


                              #15
                              Ако е паднало покрай клапаните,щяха да го намерят-там няма много места да се скрие.Ако е хвръкнало при поставянето някъде из сервиза-здраве.Второто е по-вероятно.Просто да вървят да търсят някъде същото.Преди години имах УноТие.Дадох го на един специалист да смени тапите на блока,че се бяха разтекли.Смени ги и ми върна колата със счупен охлюв на турбината.Като го настъпих ми обясни,че използвал турбината за опора като вкарвал новите тапи.Изпратих го с неговата кола до Велико Търново да вземе от едно катастрофирало Уно турбината.Отиде и я взе без да стеня,щото си беше виновен.След като я донесе,аз лично я монтирах във неговия сервиз-да гледа.Умрях от кеф.Даже ми мина,че ме набута със 110 лева.Но както се казва-кефа цена няма.
                              FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                              Коментар

                              Working...
                              X