Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo-то прегря! Изтече натифриза! - Проблема оправен!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo-то прегря! Изтече натифриза! - Проблема оправен!

    Колеги днес в тези задръствания колата си загряваше, но не много, някъде 3-4 чертички над половината. Всичко нормално. Влизам си долу в гаража и нагласям колата да си я вкарам назад. Тъкмо включвам на задна и чувам един шум като че нещо тече. Гледам почва да излиза дим изпод капак. Загасих двигателя веднага и отворих капака. Гледам тече няква течност точно срещу пробката на маслото, ама точно. След като изтече, разбрах че е антифриз. Като поизстина колата, проверих маслото, запалих я, нямаше проблем, но в отделението за антифриза няма абсолютно нищо. Всичко е изтекло. Ако някой знае от какво може да е(маркуч или нещо друго) моля да каже. И ще има ли проблем, ако я закарам сега до някои сервиз, за да може утре да я оправят.
    Fiat Bravo SX 1.6 16V

    #2
    ми колега, аз не разбрах откъде е изтекло, но без антифриз колата ще загрее и прегрее за около 2 мин. ако сервиза е на 500 метра-да, можеш. но ако е на повече недей. ако е от големия кръг може да караш малко повечко време докато го отвори, но не се знае откъде тече.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      При всички случай по-добре е да те издърпа някой до там!
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #4
        Ами сервиза е на 4км от гаража където съм спрял. Казаха ми, че няма проблем да я карам. Само да наливам вода като загрее. Иначе за изтичането и аз не знам точно от къде изтече. Беше силна струя тоно срещу пробката за маслото. Дори от начало си помислих, че тече масло, но след като изтече разбрах, че е антифриз. Възможно ли е да от радиатора? Да се е спукал или нещо подобно. Честно казано не разбирам и за това, ако има някой по-компетентен нека пише.
        Fiat Bravo SX 1.6 16V

        Коментар


          #5
          megamuscle написа:
          Ами сервиза е на 4км от гаража където съм спрял. Казаха ми, че няма проблем да я карам. Само да наливам вода като загрее. Иначе за изтичането и аз не знам точно от къде изтече. Беше силна струя тоно срещу пробката за маслото. Дори от начало си помислих, че тече масло, но след като изтече разбрах, че е антифриз. Възможно ли е да от радиатора? Да се е спукал или нещо подобно. Честно казано не разбирам и за това, ако има някой по-компетентен нека пише.
          ами ако има спукан мъркуч няма как да я закараш защото ще изтече водата пак така че по добре да я издърпате или някой който горе долу разбира да я погледне може проблема да е дребен
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            Най-вероятно се е откачил някой от 2та дебели маркучи към водния радиатор. Тогава тече силно и за нула време свършва водата Прегледай ги - често срещана авария.

            Коментар


              #7
              megamuscle написа:
              Беше силна струя точно срещу пробката за маслото. Дори от начало си помислих, че тече масло, но след като изтече разбрах, че е антифриз. Възможно ли е да от радиатора? Да се е спукал или нещо подобно. Честно казано не разбирам и за това, ако има някой по-компетентен нека пише.
              А точно срещу пробката за маслото - на радиатора - не ти ли е пластмасовата капачка /пробка/, която се отвърта леко при обезвъздушаване на системата /смяна на антифриза/ ? Погледни на радиатора въпросната пластмасова капачка дали си е на мястото - ако не е била добре завита от налягането може да е "изхвърчала"!!!Позиция "А" на снимката:
              Прикачени файлове
              BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
              Среден разход на газ

              Коментар


                #8
                maiden написа:
                Най-вероятно се е откачил някой от 2та дебели маркучи към водния радиатор. Тогава тече силно и за нула време свършва водата Прегледай ги - често срещана авария.
                Ами ще отида утре да поразгледам. Ако може да дадеш съвет къде точно да гледам и какво ще съм ти много благодарен. За съжаление аз не разбирам много, а и нямам приятели, коити са големи специалисти по коли. Майстора в този сервиз до нас не е навит да идва да гледа колата на място и каза, че няма проблем да я карам като доливам вода, но на мен не ми се ще много. Накрая май ще викам пътна помощ да ме кара, ако е нещо по-сложно. Направо ми се плаче вече от тая кола. Само проблеми.
                Fiat Bravo SX 1.6 16V

                Коментар


                  #9
                  masterkar написа:
                  megamuscle написа:
                  Беше силна струя точно срещу пробката за маслото. Дори от начало си помислих, че тече масло, но след като изтече разбрах, че е антифриз. Възможно ли е да от радиатора? Да се е спукал или нещо подобно. Честно казано не разбирам и за това, ако има някой по-компетентен нека пише.
                  А точно срещу пробката за маслото - на радиатора - не ти ли е пластмасовата капачка /пробка/, която се отвърта леко при обезвъздушаване на системата /смяна на антифриза/ ? Погледни на радиатора въпросната пластмасова капачка дали си е на мястото - ако не е била добре завита от налягането може да е "изхвърчала"!!!Позиция "А" на снимката:
                  Колега видях ти пост чак след като пуснах моя. Ако е от тази капачка ще съм супер доволен. Благодаря ти много за снимката. Дано е това проблема. Вдъхна ми надежда. :D
                  Fiat Bravo SX 1.6 16V

                  Коментар


                    #10
                    Наистина от много калпава пластмаса е направено. Моята отгоре се е отчупила и хванах целия радиатор с една планка. Можеха да ги направят от някакъв метал ама от икономии страда клиента най-накрая.
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #11
                      spark написа:
                      Наистина от много калпава пластмаса е направено. Моята отгоре се е отчупила и хванах целия радиатор с една планка. Можеха да ги направят от някакъв метал ама от икономии страда клиента най-накрая.
                      Благодаря ти колега, както и на всички отзовали се колеги. Много се радвам, че съществува този форум, защото проблема явно е лесно отстраним, а разни "майстори" ме плашиха с какви ли не глупости за основен ремонт на двигателя. Искрено благодаря на всички!!! :D
                      Fiat Bravo SX 1.6 16V

                      Коментар


                        #12
                        megamuscle написа:
                        Колега видях ти пост чак след като пуснах моя. Ако е от тази капачка ще съм супер доволен. Благодаря ти много за снимката. Дано е това проблема. Вдъхна ми надежда. :D
                        Дано от там да е проблема! Снимката я "откраднах" от колегата Vladim, ето от тук: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...E8%F4%F0%E8%E7 /виждам, че и spark вече ти е постнал снимка - чудесно обяснение за смяна на термостат :D http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...EE%F1%F2%E0%F2 /А предположението ми се базира и на това - цитат на колега от форума /вече не си спомням на кого е?/:"Скоро бях в сервиз и сменях антифриза.В горния край на радиатора от страната на казанчето има пробка за обезвъздушаване с пластмасова врътка,на тръбите за парното които водят към купето също има пластмасова пробка.Майстора разви и двете и започна да сипва антифриз докато протече от двете места.След това ги зави и запалих колата докато стигне 90 градуса и пак разви леко и двете пробки за да излезе въздуха затегна ги и аиде чао.Само ме предупреди като се прибера и колата изстине да затегна добре пробките отново защото са пластмасови и горещи не могат да се стегнат както трябва."
                        BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                        Среден разход на газ

                        Коментар


                          #13
                          Колега, напълни системата с вода и прегледай тия работи дето са ти ги посочили колегите. Сложи един леген под колата, запали я и ако пак тръгне силна струя гасиш веднага и да не си посмял да я палиш повече...А тоя "майстор" дето ти е казал да я караш с изтичащ антифриз...
                          Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                          Коментар


                            #14
                            Добре колеги. Благодаря на всички за съветите. Надявам се все пак проблема да е само от пробката на радиатора.
                            Fiat Bravo SX 1.6 16V

                            Коментар


                              #15
                              ... просто сипваш още вода и гледаш откъде ще потече ...

                              Коментар

                              Working...
                              X