Колеги днес в тези задръствания колата си загряваше, но не много, някъде 3-4 чертички над половината. Всичко нормално. Влизам си долу в гаража и нагласям колата да си я вкарам назад. Тъкмо включвам на задна и чувам един шум като че нещо тече. Гледам почва да излиза дим изпод капак. Загасих двигателя веднага и отворих капака. Гледам тече няква течност точно срещу пробката на маслото, ама точно. След като изтече, разбрах че е антифриз. Като поизстина колата, проверих маслото, запалих я, нямаше проблем, но в отделението за антифриза няма абсолютно нищо. Всичко е изтекло. Ако някой знае от какво може да е(маркуч или нещо друго) моля да каже. И ще има ли проблем, ако я закарам сега до някои сервиз, за да може утре да я оправят.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo-то прегря! Изтече натифриза! - Проблема оправен!
Collapse
X
-
ми колега, аз не разбрах откъде е изтекло, но без антифриз колата ще загрее и прегрее за около 2 мин. ако сервиза е на 500 метра-да, можеш. но ако е на повече недей. ако е от големия кръг може да караш малко повечко време докато го отвори, но не се знае откъде тече.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Ами сервиза е на 4км от гаража където съм спрял. Казаха ми, че няма проблем да я карам. Само да наливам вода като загрее. Иначе за изтичането и аз не знам точно от къде изтече. Беше силна струя тоно срещу пробката за маслото. Дори от начало си помислих, че тече масло, но след като изтече разбрах, че е антифриз. Възможно ли е да от радиатора?Да се е спукал или нещо подобно. Честно казано не разбирам и за това, ако има някой по-компетентен нека пише.
Fiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
megamuscle написа:Ами сервиза е на 4км от гаража където съм спрял. Казаха ми, че няма проблем да я карам. Само да наливам вода като загрее. Иначе за изтичането и аз не знам точно от къде изтече. Беше силна струя тоно срещу пробката за маслото. Дори от начало си помислих, че тече масло, но след като изтече разбрах, че е антифриз. Възможно ли е да от радиатора?Да се е спукал или нещо подобно. Честно казано не разбирам и за това, ако има някой по-компетентен нека пише.
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
megamuscle написа:Беше силна струя точно срещу пробката за маслото. Дори от начало си помислих, че тече масло, но след като изтече разбрах, че е антифриз. Възможно ли е да от радиатора?Да се е спукал или нещо подобно. Честно казано не разбирам и за това, ако има някой по-компетентен нека пише.
? Погледни на радиатора въпросната пластмасова капачка дали си е на мястото - ако не е била добре завита от налягането може да е "изхвърчала"!!!Позиция "А" на снимката:
Коментар
-
maiden написа:Най-вероятно се е откачил някой от 2та дебели маркучи към водния радиатор. Тогава тече силно и за нула време свършва водатаПрегледай ги - често срещана авария.
Направо ми се плаче вече от тая кола. Само проблеми.
Fiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
masterkar написа:megamuscle написа:Беше силна струя точно срещу пробката за маслото. Дори от начало си помислих, че тече масло, но след като изтече разбрах, че е антифриз. Възможно ли е да от радиатора?Да се е спукал или нещо подобно. Честно казано не разбирам и за това, ако има някой по-компетентен нека пише.
? Погледни на радиатора въпросната пластмасова капачка дали си е на мястото - ако не е била добре завита от налягането може да е "изхвърчала"!!!Позиция "А" на снимката:
Fiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
spark написа:Наистина от много калпава пластмаса е направено. Моята отгоре се е отчупила и хванах целия радиатор с една планка. Можеха да ги направят от някакъв метал ама от икономии страда клиента най-накрая.Fiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
megamuscle написа:Колега видях ти пост чак след като пуснах моя. Ако е от тази капачка ще съм супер доволен. Благодаря ти много за снимката. Дано е това проблема. Вдъхна ми надежда. :DСнимката я "откраднах" от колегата Vladim, ето от тук: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...E8%F4%F0%E8%E7 /виждам, че и spark вече ти е постнал снимка - чудесно обяснение за смяна на термостат :D
http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...EE%F1%F2%E0%F2 /А предположението ми се базира и на това - цитат на колега от форума /вече не си спомням на кого е?/:"Скоро бях в сервиз и сменях антифриза.В горния край на радиатора от страната на казанчето има пробка за обезвъздушаване с пластмасова врътка,на тръбите за парното които водят към купето също има пластмасова пробка.Майстора разви и двете и започна да сипва антифриз докато протече от двете места.След това ги зави и запалих колата докато стигне 90 градуса и пак разви леко и двете пробки за да излезе въздуха затегна ги и аиде чао.Само ме предупреди като се прибера и колата изстине да затегна добре пробките отново защото са пластмасови и горещи не могат да се стегнат както трябва."
Коментар
-
Колега, напълни системата с вода и прегледай тия работи дето са ти ги посочили колегите. Сложи един леген под колата, запали я и ако пак тръгне силна струя гасиш веднага и да не си посмял да я палиш повече...А тоя "майстор" дето ти е казал да я караш с изтичащ антифриз...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар