Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с бензиновата помпа на фиат типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с бензиновата помпа на фиат типо

    Здравеите на всички , имам проблем с бензиновата помпа която работи доста шумно и не качи бензин до двигателя , а и стрелката на икономаизера показва все едно че си я настъпил докраи.Ако някои може да ми каже защо ще съм му много благодарен.Благодаря предварително!!!!!!!! Колата ми е Fiat Tipo 1.6 i.e.
    Fan FIAT

    #2
    ...

    Коментар


      #3
      Не искам да те плаша колега но има две възможности:1.Помпата може да си бучи и да изкара още много работа.За да бучи или се замърсила цедката на помпата или филтъра в които се намира помпата...най -вероятно този в който е помпата,но е вероятно да се е зацапала цедката на помпата.Другия вариант е да си отива,което не ти пожелавам.Може да те дразни но това е положението...ако имаш парички може да я смениш!Мойта също бучеше но предната неделя я смених с нова....150лв...една камара боклуци имаше в филтъра в който е помпата.Възможное да не създава необходимото налягане....2.Може да е зацапан и горивния филтър, ако не си го сменял скоро го смени и там може да е причината.за икономайзера нямам идея от какво е по мой съвет карай ако не те дразнино ако пътуваш на далече ....аз затова я смених
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #4
        За икономайзера:като отвориш капака на колата, от модула на дигиплекса излиза едно маркуче, което посла влиза в един "тройник"-демек от тая Т-образна пластмасова джаджа излизат общо 3 маркучета.Точно те са свързани с икономайзера.Проверяваш и тройника, и маркучите.Ако нещо е спукано-смяна.Тройник по принцип трудно се намира, аз реших този проблем с поксипол.Но щом икономайзера е на макс, със сигурност ти смуче въздух някъде оттам.За помпата-като свалиш маркуча от нея и караш някой да дава газ бензина трябва да се впръсква на равномерни интервали по равно количество.Но най-сигурно при някой помпаджия, той ще измери и дебита на помпата и ще ти каже, не знам коко е за твоя двигател.Успех!
        N.Y. State of Mind

        Коментар


          #5
          sachma написа:
          Но щом икономайзера е на макс, със сигурност ти смуче въздух някъде оттам.
          Точно обратното. Икономайзера работи, като следи подналягането ( вакуума) във всмукателите. Ако смуче въздух от някое място, ще показва по-ниска консумация, защото ще понижи вакуума
          Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
          Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
          BlueStorm transforms . . .
          . . . !!!

          Коментар


            #6
            BlueStorm написа:
            sachma написа:
            Но щом икономайзера е на макс, със сигурност ти смуче въздух някъде оттам.
            Точно обратното. Икономайзера работи, като следи подналягането ( вакуума) във всмукателите. Ако смуче въздух от някое място, ще показва по-ниска консумация, защото ще понижи вакуума
            Обратното е-показва по-висока.Моят и той показваше макс, само в червеното седеше, като вдигнах капака направо си съскаше от тройника.Оправих го и икономайзера се оправи :D
            N.Y. State of Mind

            Коментар


              #7
              ако е избила помпата виж откъде е избила и я залепи с покципол безцветен.Аз така направихи кара вече много години.А нова помпа не копувай.ПО добре вземи втора употреба.Купих нова бош оригинална и изгоря за 2 години.И се налоби да залепя старата която беше само избила и в момента работи като нова

              Коментар


                #8
                BlueStorm написа:
                ...точно обратното. Икономайзера работи, като следи подналягането ( вакуума) във всмукателите. Ако смуче въздух от някое място, ще показва по-ниска консумация, защото ще понижи вакуума
                Не си прав, когато натиснеш газта налягането във смукателмните колектори пада. Вакума е свързан след дроселовата клапа Ако е спукан маркуч ще показва висок разход
                FIAT Tipo 1,4mi - EX
                Alfa Romeo 146ti - EX
                Alfa Romeo 156 2,4JTD

                Коментар


                  #9
                  tonov написа:
                  BlueStorm написа:
                  ...точно обратното. Икономайзера работи, като следи подналягането ( вакуума) във всмукателите. Ако смуче въздух от някое място, ще показва по-ниска консумация, защото ще понижи вакуума
                  Не си прав, когато натиснеш газта налягането във смукателмните колектори пада.
                  :D А аз според теб какво съм казал!!!??? Искаш да ми кажеш, че ако имаш един басейн ,на който пълнещата тръба е например ф50 и с нея се пълни до горе за 3 часа, и ако се добави втора пълнеща тръба с ф20 ще се пълни по-бавно отколкото само с една!!!??? :D Искаш да ми кажеш, че при 1500 оборота вакуума е по-голям, отколкото при 4000 или 5000 оборота?!?!Разглеждай двигателя като компресор, който смуче въздух и ще разбереш... Икономайзера следи подналягането и колкото е по-голяма величина, толкова по-голям разход показва!
                  Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
                  Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
                  BlueStorm transforms . . .
                  . . . !!!

                  Коментар


                    #10
                    BlueStorm написа:
                    Икономайзера следи подналягането и колкото е по-голяма величина, толкова по-голям разход показва!
                    Blue Storm,и аз мисля,че си се заблудил.Tonov e прав-точно обратното е
                    Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                    Коментар


                      #11
                      Е хайде да не издребняваме кой крив, кой прав, идеята е да си провери вакуумите. а относно бензиновата пома....ми ако имаш газова карай докато помпата умре, при някой колеги е така с години, е разбира се ако имаш излишни 100-180 лв. можеш да я смениш по всяко време, не повече от час е работата. за повече инфо можеш да погледнеш в моята тема където търся въпросната гадhttp://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=13951
                      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                      ИТАЛФЕСТ 2007

                      Коментар


                        #12
                        И аз искам да питам нещо свързано с помпата!Преди две седмици я смених и тая вечер като заредих бензин започна да вие леко все едно не и стига ток....освен това колата вдига обороти, като стрелката на разходомера пада 2-3 черти под средната.След това оборотите падат и стрелката се връща в средно положение(на разходомера)някой имали идея какво става
                        now. BMW E39 523i '98 170hp
                        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                        Коментар


                          #13
                          Мерси момчета, а да ми кажете как се свалят тия марку4и на имобилаизера ? Мерси предварително !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                          Fan FIAT

                          Коментар


                            #14
                            shoker написа:
                            Мерси момчета, а да ми кажете как се свалят тия марку4и на имобилаизера ?
                            Някой път направо занемявам в първият момент, а в следващия се въргалям по земята от смях...Това си е за "Бисери".
                            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                            Нека Силата на бъде с Нас...

                            Коментар


                              #15
                              Преди известно време като четох тази тема,нямах идея за икономайзера Сега пък забелязвам следното на моя.....колата вдига обороти, като стрелката на разходомера пада 2-3 черти под средната.След това оборотите падат и стрелката се връща в средно положение(на разходомера),дали помпата има някво участие в това или някой вакуум прави бела .....или и дветеблагодаря предварително на всички колеги
                              now. BMW E39 523i '98 170hp
                              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                              Коментар

                              Working...
                              X