Здравейте колеги "италиянци", днес фиата след нормална работа го спрях за 10 минутки и после няма никой. При завъртане на ключа се чува от към стартера само единично "цъкане" и нищо повече. Акумолатора е добре, свети всичко както си му е реда. Плашещо е че не запали и при дърпане - на втора се движи трудно на трета малко по лесно, но никакви симптоми за палене. Познат ми сподели, че е възможно скъсан ремък да да има защита която да блокира системата, знам ли? От както я имам тази кола стартера е издавал няколко пъти шум - тракане което уж е бендикс, но май и това да се е сринало при дърпане би трябвало да запали, знам ли? И за капак, друг авер ми пуска мухата че може да е блокиран двигателя, въпреки че маслото ми е на 4500 км както всъщност и ремъците и ролките и филтрите. Маслото е Селения голд 10W - 40. Благодаря на отзовалите се предварително в тази гадана за мен ситуация, ще се ходи на сервиз, то е ясно, но поне да знам малко от малко какво да очаквам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Brava 1.6 16V не пали-ремък, стартер или блокирал двигател?
Collapse
X
-
Стига бе ти го погреба тоя двигател. Нито е блокирал,. нито му е скъсън ремъка! Казваш че акомулатора е в ред. Я кажи тогава като завъртиш и чуеш тва "цък" кво става с лампите по таблото????? гаснат ли или само леко заслабват? тва те питам щото може да се окаже наи елементарното, кофти клеми към акомулатора (мръсни) или кофти маса. Провери ги тези неща почисти клемите и пак направи "цък" да видим, ко ша стане! Със сигурност е няква такава ел щуротия,ти ако беше скъсал ремъка щеше да разбереш, тогава признаците са съвсем различниПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
-
Aбре, глупости, Колегата са го дърпали което ще рече че мотора се върти, дори и да е скъсан ремъка и да са смляни клапаните на стартер трябва да върти като вентилатор!!! залагам на ел.проблем!Я си влез в аисикюто да оточним нещатаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Благодаря на всички за мненията, но проблема се оказа счупен капак на стартера, парчето на който засяда някъде между зъбите на венеца на маховика и от там блокажа. Сега проблема е дали да взема нов стартер - 400 лв., рециклиран - 120 лв. или да търся само капак което според някои колеги няма да е по силите ми за два три дни. 400 е много за мен имайки предвид че трябва да се сменя и венеца на маховика и вероятно поне феродов диск на съединителя за да не се отваря след време пак само за това. Можеше да е и по зле.Brava 1.6 16V ELX
Коментар
-
murci написа:Благодаря на всички за мненията, но проблема се оказа счупен капак на стартера, парчето на който засяда някъде между зъбите на венеца на маховика и от там блокажа. Сега проблема е дали да взема нов стартер - 400 лв., рециклиран - 120 лв. или да търся само капак което според някои колеги няма да е по силите ми за два три дни. 400 е много за мен имайки предвид че трябва да се сменя и венеца на маховика и вероятно поне феродов диск на съединителя за да не се отваря след време пак само за това. Можеше да е и по зле.Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
За рециклиран става дума (стар корпус, ниви компоненти) УЖ де, преди счупването се чуваше само неприятен звук при палене (по някога) заради износени зъби на венеца, а според майстора дето ще я прави счупването се дължи на износена втулка на стартера, но буквално преди да се повреди нищо не чух, нищичко, явно е било пукнато и му е трябвало само малко. За феродовия диск - само ако е износен, но това не е невероятно.Brava 1.6 16V ELX
Коментар
-
murci написа:За рециклиран става дума (стар корпус, ниви компоненти) УЖ де, преди счупването се чуваше само неприятен звук при палене (по някога) заради износени зъби на венеца, а според майстора дето ще я прави счупването се дължи на износена втулка на стартера, но буквално преди да се повреди нищо не чух, нищичко, явно е било пукнато и му е трябвало само малко. За феродовия диск - само ако е износен, но това не е невероятно.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
murci написа:stef написа:някакъв номер от твоя стартер можеш ли да напишешTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
stef написа:става от типо 1,4 1,6 темпра със същите мотори , дедра 1,6 ритмо 1,5 уно 1,4 регата 1,5 типо и темпра с такива мотори има почти във всяка морга така че няма как да не намериш като търсиш по моргите казвай че е за типо защото има вариант като чуят че е за брава и да ти надуват цената провери ли на коматевско шосе на магазина за втора употребаBrava 1.6 16V ELX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар