Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

в бокса съм... синята птица е болна...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    синята птица оздравя!!!

    phoenix, ще идваш ли за ???тапата е избила и е изсипала антифриза... смениха тапата напълниха, запалиха колата за сега и 5 точки / днес съм с нея на работа - минах 60 км. за сега е добре /що е 5 точки а не 6.... съеденителя наистина отделяше малко ниско, та са го пипнали и него и още не съм свикнал... ск. кутия... нали й смениха 3 лагера и сега нещо трудно ми влизат скоростите... само 4-та и задна влизат както преди - леко... някой може ли да даде обяснение??? иначе двигателя е малко шумен... може би се чува вече, щото е спряло виенето на ск. кутия та цялатата процедура ми легна 150 лв.... в цифрата не включвам закупуването на трите лагера... искам мнение и за цената на услугата и ще има бира в събота на уеста....
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    Коментар


      #17
      Много се радвам, че синята птица е отново на колела и е готова за уличната борба , честно казано много ни се искаше да отскочим до Бургас, но май ще сме си тука......че от няколко месеца все се каним да купим един датчик, на нашата ракета, но.......все не стигат тези 30 лв., и съм се заканил докато не го купим да не караме колата, че то все айде и днес, айде и утре и така си караме, а мотора прави едни магариии, но като го сменим май ще се изстреляме в Търново. Все пак имаме идеята да се разходим и до южното черноморие, само да видим кога ще изскочат едни излишни 50 лв.
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар


        #18
        след всичките премеждия ми се струва че имам загуба на антифриз... теч - никъде, т.е. май излиза през аспуха колкото и да ми е неприятно... какви са следствията от това? смяна на гарнитура на глава, смяна на гарнитура плюс шлайфане на главата.... и какви парички да приготвя... има ли проблем да я карам малко така и да следя постоянно антифриза да не би да ми се струва, че ми намалява без причина.... п.п. маслото е 6, не е пресечено....
        Fiat Punto 1.1-Синята птица
        Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
        Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

        Коментар


          #19
          Теоретично може да е пукната и главата.Дано да не е и да не ти се налага ремонт.Ако загубите са мнооогггооо малки,то при смесване на антифриз в маслото по малко,може да се изпарява антифриза и това да е причината маслото да не става на боза.Дано да няма теч все пак.
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #20
            Ами моли се да не е това което каза колегата, понеже си е вариант. Все пак карай така докато се разбере, според мен де. То най много някоя сутрин да не запалиш, или докато караш да направиш мъгла след себе си и тогава пак ще се стигне до варианта с отварянето. Ти си следи все пак какво става с маслото и водата. Аз все си мисля че ще ти се размине ама да видим след 3-4 месеца какво ще излезе. А за да не меси маслото може да имаш пукнатина между водна риза и горивната камера и като работи мотора си изхвърля водата с изгорлите газове., другия вариант е да е пригоряла гарнитурата пак между горивната камера и водната риза. Абе лоши варианти колкото искаш да стискаме палци при тебе всичко да е ок.И аз губих антифриз по малко, след като един ден старото Типо вдигна над 90 градуса. но се оказа че нищо му няма. Карах го така 5-6 месеца и нищо му нямаше. ама аз си бях внушил че е сдало багажа, а нищо си и нямаше на типарата.
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
            ИТАЛФЕСТ 2007

            Коментар


              #21
              загуба на антифриз

              виж сега колега аз имах проблем със загуба на антифриза исе оказа издухана гарнитура. само че аз губих много.а според мен отвориш ли я,за гарнитура шлайфай и главата

              Коментар


                #22
                Може и да е нормално известно време да лапа по малко.Типо-то например като сложа антифриз и обезвъздуша и после си лапа по литър, литър и половина и после спира.А и може и от други неща-колата да е била под наклон лек и така.
                N.Y. State of Mind

                Коментар


                  #23
                  оффффффффффффф..... вчера щях да излизам в отпуск да правя колата... ама си викам - айде в обедната почивка да видя нивото на антифриза... ами беше добре... уж... то на пунтото можеш ли да разбереш до къде е и да погледнеш... направил съм си 1 "нивомер" във вид на 1 най-обикновен електрод - 2.5 мм. май е... днес в обедната почивка ще гледам пак... някой може ли да ми каже какви са признаците за издухана гарнитура, пукната глава и други евентуални болежки в моя случай???все пак си мисля, че проблема ми може да е въздух по системата / когато са наливали антифриза да не са я обезвъздушили както трябва / оставих им 1 туба 5 л. на майсторите и като взех колата я долях и върнах антифриза, щото го бях взел на заем от комшията... ама кой да погледне колко са сипали и дали е колкото трябва... като взех колата нивото беше 6, но на другия ден беше паднало под минимума и долах към 200-300 грама...вчера приказвах с моя кум и той ми каза, че не може да гори антифриз... антифриза трябва да се губи някъде - демек да тече или капе... ако имало издухана гарнитура щяло да меси антифриза с маслото... той е от почитателите на марката фолцваген - вече кара трети подред и пак ме бъзикаше, че италианските коли били нежни и трябвало с тях да се отнасяш нежно, като с жена и други глупости. карал съм му стария пасат - голяма каруца, сега новия четворка ТДИ не съм го карал, даже още не ме е возил...
                  Fiat Punto 1.1-Синята птица
                  Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                  Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                  Коментар


                    #24
                    загуба на антифриз

                    при издухана гарнитура не е задължително да смеси водата и маслото.може да е пробие между водна магистрала и да духа компресия в водата.аз минах по този път.бяха ми раждясали свещите чак.Аз и така я хванах че е спраскала гарнитура.а и още нещо съм чувал.като отвориш капачката на радиатора при работещ мотор ще видиш мехурчета все едно че езагряла. но затова последното не сам сигурен , не сам го изпитал на мой гръб

                    Коментар


                      #25
                      Абе споко, ако е издухала гарнитурата ще разбереш...... 1. Ако пробива е между водна магистрала и горивна камера ще прави голямо налягане във водната система, всички маркучи като ги пипнеш по време на работа на двигателя стават под налягане и вдига много бързо температурата мотора. Веднъж започнала да изпуска гарнитурата ще можеш да минеш много малко разстояние и от аспуха ще правиш мъгла. А ти си караш колата нали.....значи не е гарнитурата в тази посока. 2. Другия вариант е да се издуха гарнитурата от към маслена магистрала, тогава маслото става на боза и е по коварния вариант понеже не всеки път като загасиш колата спираш да си гледаш маслото, тогава и пораженията са по-големи, понеже маслото си губи свойствата и освен гарнитура може да заминат и лагери (основни, биелни, валове и изобщо каквото ползва масло за смазка) Но щом маслото ти си е добре, значи нищо и няма. 3. Друг вариант е да издуха гарнитурата между 2 съседни цилиндъра, тогава колата губи мощност и има доста осезаема разлика в работата на мотора, но ако си работи както преди значи и това не е. 4. И последния вариант е да е спукана или изкривена главата....... ами тогава е доста близо до първите 2 варианта, в смисъл че пак ще има същите признаци....или бързо загряване и надуване на маркучите, или маслото на боза, ако нищо от описаните неща не се случва, проблема е не добре обезваздушена водна система, или някакъв теч който е външен на парното примерно. Смятай нашата кола доста често и сипвах водица понеже се оказа че от един маркуч си капе ама много леко и видимо не се забелязва понеже се изпарява, но се налагаше да доливам.
                      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                      ИТАЛФЕСТ 2007

                      Коментар


                        #26
                        И как е синята птица? Нищо не казваш, върви ли, разглобена ли е.?Нищо не казваш
                        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                        ИТАЛФЕСТ 2007

                        Коментар


                          #27
                          върви и не смея нищо да кажа , че да не се разболее пак... май всичко се крие в обезвъздушаването на системата... днес в обедната почивка забравих да видя нивото на антифриза - т.е. вече съм притръпнал
                          Fiat Punto 1.1-Синята птица
                          Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                          Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                          Коментар


                            #28
                            При мен в тея студове нивото на антифриза се променя много. Като е студена ще кажеш, че изобщо няма антифриз в разширителното казанче, а като загрее до 90 се вдига дори над максимума, т.е. 5-6см разлика в нивото. Не знам до препоръчителното ниво на каква температура трябва да се налива. Аз ако налея сега до макс на студена кола сигурно като загрее ще се пукне казанчето или поне тапата
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар

                            Working...
                            X