Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

в бокса съм... синята птица е болна...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    в бокса съм... синята птица е болна...

    в понеделник като се прибирах от работа гледам след мен 1 пушек като от трабантче... слънцето светеше в очите ми и не видях кога ми е светнала лампата на температурата.... резултата - избила тапа на блока - 50 мм. под маховика и съеденителя / сменях я август 2006 /. но си мисля, че това е следствието... дано не е така както си мисля - не е включила перката - т.е. термостат или датчик за температура / до тук са ми познанията в тази сложна област - "под предния капак на автомобила " /.какво ще кажете - дали съм направил някоя магария, щото в неделя сменях акумолатора и от това да са възникнали горните усложнения в живота ми. като сваляли ск. кутия / източване на масло, полуоски... / се оказало че имам 3 разбити лагера / и в момента съм в процес на търсенето им / единия вече е намерен /. какво ли още ще излезе....споделете каква скромна сума ще ми легне ремонта... тя темата май е за сервизи магазини, ама такава депресия и мъка ме е налегнала / днес ходих на работа с автобуса /, че надявам се ще ми го простите това...
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    #2
    така няма кой да ти кажа със сигурност еле с точност, но ако си я прегрял е мноо кофти. главата ако е крива, смяна на гарнитури, шлайфове глупости, потърси из форума, но мисля излизаше около 300 лв всичко. в най-тежкия случай.аз отдавана се каня да вържа едно зумерче като вдигне над 100 градуса да пищи, ама все няма време.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      надявам се да не съм изкривил главата... просто на другата сутрин, запалих за малко за да омекне педала на спирачките като ме дърпаха към сервиза и "гласа" на колата е същия като преди... не че знам как трябва да звучи като е изкривена главата... може би утре като съберат ск. кутия и напълнят антифриза ще се изясни всичко...дано оздравее по-скоро, че вече усещам страх някой друг да ме вози / примерно - шофьор на автобус /
      Fiat Punto 1.1-Синята птица
      Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
      Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

      Коментар


        #4
        Re: в бокса съм... синята птица е болна...

        donnna написа:
        в понеделник като се прибирах от работа гледам след мен 1 пушек като от трабантче... слънцето светеше в очите ми и не видях кога ми е светнала лампата на температурата.... резултата - избила тапа на блока - 50 мм. под маховика и съеденителя / сменях я август 2006 /. но си мисля, че това е следствието... дано не е така както си мисля - не е включила перката - т.е. термостат или датчик за температура / до тук са ми познанията в тази сложна област - "под предния капак на автомобила " /.какво ще кажете - дали съм направил някоя магария, щото в неделя сменях акумолатора и от това да са възникнали горните усложнения в живота ми. като сваляли ск. кутия / източване на масло, полуоски... / се оказало че имам 3 разбити лагера / и в момента съм в процес на търсенето им / единия вече е намерен /. какво ли още ще излезе....споделете каква скромна сума ще ми легне ремонта... тя темата май е за сервизи магазини, ама такава депресия и мъка ме е налегнала / днес ходих на работа с автобуса /, че надявам се ще ми го простите това...
        Аз нещо се обърках. трябват ти лагери за скоростната кутия ?и си Издухал гарнитурата, ако съм разбрал правилно, скоростите нямат нищо общо с гарнитурата. Така че което те очква е отваряне на мотора сваляне на главата, и диагностика : проверка за пукнатини и изкривявания 1. ако всичко е ок, нова гарнитура и и субиране на мотора 2. крива в допуска - шлайф, гарнитури и т.н. 3. крива извън допуските - нова глава, гарнитури и т.н. 4. пукната - нова глава, гарнитури и т.н.след това докато е свалена е желателно да се напаснат всички клапани, при желание и достатъчно финанси може да се сменят и сегменти, смяна на температурните датчици за всеки случай. Смяна на въпросната тапа събиране на останалите неща и .....ЧЕСТИТО нова колица. Много, ама много внимавай кой ще извърши тези процедури, понеже не е един случай когато някой МАЙСТОР стягал главата с тръба!!! колкото може и както му скимне (всяка гарнитура си има упътване как точно трябва да се стегне !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) и после скъсани болтве, издухана пак гарнитура и т.н.относно скоростите незнам, имам една скоростна кутия ама е от темпра ако нещо може да се вземе да даваш 20лв. и я вземай цялата.
        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
        ИТАЛФЕСТ 2007

        Коментар


          #5
          Re: в бокса съм... синята птица е болна...

          phoenix написа:
          donnna написа:
          в понеделник като се прибирах от работа гледам след мен 1 пушек като от трабантче... слънцето светеше в очите ми и не видях кога ми е светнала лампата на температурата.... резултата - избила тапа на блока - 50 мм. под маховика и съеденителя / сменях я август 2006 /. но си мисля, че това е следствието... дано не е така както си мисля - не е включила перката - т.е. термостат или датчик за температура / до тук са ми познанията в тази сложна област - "под предния капак на автомобила " /.какво ще кажете - дали съм направил някоя магария, щото в неделя сменях акумолатора и от това да са възникнали горните усложнения в живота ми. като сваляли ск. кутия / източване на масло, полуоски... / се оказало че имам 3 разбити лагера / и в момента съм в процес на търсенето им / единия вече е намерен /. какво ли още ще излезе....споделете каква скромна сума ще ми легне ремонта... тя темата май е за сервизи магазини, ама такава депресия и мъка ме е налегнала / днес ходих на работа с автобуса /, че надявам се ще ми го простите това...
          Аз нещо се обърках. трябват ти лагери за скоростната кутия ?и си Издухал гарнитурата, ако съм разбрал правилно, скоростите нямат нищо общо с гарнитурата. Така че което те очква е отваряне на мотора сваляне на главата, и диагностика : проверка за пукнатини и изкривявания 1. ако всичко е ок, нова гарнитура и и субиране на мотора 2. крива в допуска - шлайф, гарнитури и т.н. 3. крива извън допуските - нова глава, гарнитури и т.н. 4. пукната - нова глава, гарнитури и т.н.след това докато е свалена е желателно да се напаснат всички клапани, при желание и достатъчно финанси може да се сменят и сегменти, смяна на температурните датчици за всеки случай. Смяна на въпросната тапа събиране на останалите неща и .....ЧЕСТИТО нова колица. Много, ама много внимавай кой ще извърши тези процедури, понеже не е един случай когато някой МАЙСТОР стягал главата с тръба!!! колкото може и както му скимне (всяка гарнитура си има упътване как точно трябва да се стегне !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) и после скъсани болтве, издухана пак гарнитура и т.н.относно скоростите незнам, имам една скоростна кутия ама е от темпра ако нещо може да се вземе да даваш 20лв. и я вземай цялата.
          Относно стягането на главата:прав е Phoenix,само с динамометричен ключ.Едно време се стягаха главите на ладите и москвичите с тръби! И всеки болт си има параметри за стягане!Успех!
          FIAT UNO 55S. Мирише бензина!
          FIAT MAREA1.6 16V

          Коментар


            #6
            пичове, лагерите в скоростната кутия са ми като екстра на всичките тези неволи... реве ми се майко, плаче ми се... какво значи като ти светне лампата / пунтото ми е без стрелка за температурата, а само с лампа - червена / - че вече е станала белята, че предстои да стане белята и колко след като светне лампата е сигурно, че ще стане белята...
            Fiat Punto 1.1-Синята птица
            Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
            Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

            Коментар


              #7
              не знам как е при пунто, при рено знам, че пак е така само с лампа и лятото един пич ей така отива при майстора и му казва виж светна ми лапмпата и майстора каза ми значи е късно вече. сеа на мен не ми се вярва много да е така, но ти казвам какво каза. според мен логиката на лампата е да светне при качване на температурата повече от нормалното и малко преди да я прегрееш, защото на колите с температура например на кромата стига 90, като мине 90 с една стрелка се включва перка, ако не се включи продължава да вдига и влиза в червено на 110 градуса. аз лично 2-3 пъти съм вдигал към 100 градуса, според термометъра, но не съм имал проблем след това. ако си я видял веднага и си изгасил двиг. няма да имаш проблем според мен. датчика засича налягане, като спадне и светва. на теб като ти поизтече антифриза и почва да няма какво да прави налягането и светва. предполагам няма да имаш проблем!
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Пунтото е SX,нали?като светне лампичката и отбиваш.Светването значи,че е близо до прегряване.
                N.Y. State of Mind

                Коментар


                  #9
                  само S e пунтото...
                  Fiat Punto 1.1-Синята птица
                  Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                  Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                  Коментар


                    #10
                    Хей Горе главата, всичко се ремонтира, някой път само се плашим, а всичко се разминава.......Виж сега, има и една такава вероятност, понеже ти е изтекла водата от тапата да се е вдигнала температурата. Един приятел с Рено 19 имаше абсолютно същата ситуация.......след като си смени тапата инапълни мотора с вода, всичко си беше ок. Вече 1 година си кара така, не вярвам да се е изкривила главата му понеже доста време мина, а няма проблеми ........ предполагам всичко си му е ок. Все пак като си сложиш тапата запали мотора, покарай малко и поглеждай какво става с маслото. Може и нищо да и няма на главата. Не бързай да я разглобяваш
                    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                    ИТАЛФЕСТ 2007

                    Коментар


                      #11
                      тя май е вече разглобена
                      N.Y. State of Mind

                      Коментар


                        #12
                        ааааааааа, още не е разглобена...чакам двата лагера утре за ск. кутия... като я събера нея / дано утре стане / ще напълним с антифриз, ще видим...иначе маслото го гледах и е 6, не се е пресякло..... т.е. има вероятност да отърва кожата... само че ....... някой ми беше казал, че не е хубаво да спреш двигателя веднага след като загрее колата... и аз я държах извество време / колко не мога да кажа, щот се прешашках / запалена... като постоянно доливах вода, антифриз, квот има... пое 3.5 - 4 литра голем съм глупендер...ако се размине тънко / разбирайте - до 150 лв. / ще черпя по бира на следващата среща на бургазлии!!! след този анонс дано се съберем другата седмица , че нещо трудно се събираме...
                        Fiat Punto 1.1-Синята птица
                        Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                        Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                        Коментар


                          #13
                          ей щом ще черпиш, да вземем и ние да се метнем до Бургас
                          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                          ИТАЛФЕСТ 2007

                          Коментар


                            #14
                            donnna написа:
                            ааааааааа, още не е разглобена...чакам двата лагера утре за ск. кутия... като я събера нея / дано утре стане / ще напълним с антифриз, ще видим...иначе маслото го гледах и е 6, не се е пресякло..... т.е. има вероятност да отърва кожата... само че ....... някой ми беше казал, че не е хубаво да спреш двигателя веднага след като загрее колата... и аз я държах извество време / колко не мога да кажа, щот се прешашках / запалена... като постоянно доливах вода, антифриз, квот има... пое 3.5 - 4 литра голем съм глупендер...ако се размине тънко / разбирайте - до 150 лв. / ще черпя по бира на следващата среща на бургазлии!!! след този анонс дано се съберем другата седмица , че нещо трудно се събираме...
                            Като доля вода,лампата не изгасна ли?!Мисля че няма да имаш проблеми с главата,но вероятно я радиатор,я водна помпа ще се обади след време...Е,ако си реагирал своевременно,а не си карал доста така,заслепен от слънцето.Успех!

                            Коментар


                              #15
                              phoenix идвай, че ние бургазлии тъй и не можем да направим 1 среща като хората, за черпенето нямаш грижи, само синята птица да оздравее...
                              Fiat Punto 1.1-Синята птица
                              Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                              Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                              Коментар

                              Working...
                              X