westdogg написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вдигане на разход от джанти
Collapse
X
-
Каква полемика какви пет лева?!11 Ти не четеш. Аз казвам при замяна в границите на допустимото.Ето ти пример:Колегата досега кара с 185/60/14. Решава да ги смени със 195/50/15.Разликата в диаметрите е границата на допустимото:Стар диаметър 578 mm Нов диаметър 576 mm Само 2 мм.Сега ми обясни, ама научно как ще се вдигне разхода? Дали от това, че ще сложи по-широка гума и тя ще има по-голямо съпротивление или от по-голямата джанта.Това, което си дал като размери е абсурдно и ако малко беше чел щеше да разбереш, че еднакъв, подобен диаметър има. П.С. И да ти обясня и още нещо, височината на гумата т.е. това 60 и 50 в по-горните примери, е процентът от ширината на гумата т.е. ако имаме гума широка 185 мм, височината ще е 60% от 185 мм. Така, че ако сметнеш ще установиш, че все пак трябва да си подбираш гумите.
Коментар
-
dudulia написа:Ще се промени и още как ))По-широка гума-по-голямо съпротивление - по-висок разход.Ей затова си карай с нормалните гуми,пък ако искаш да се правиш на газар,то ще си плащаш за гяволъка :DN.Y. State of Mind
Коментар
-
chris написа:Естествено, че се променя.Но от широчината, в случая не знам въобще що намесвате тоя диаметър.
Коментар
-
Чел съм го :D Мисля, че няма какво повече да обяснявам, дъвчем едно и също.Никой не може да ме убеди, че диаметърът на джантата не влияе върху разхода, просто защото влияе.Както влияе и ширината.При първото, както вече казах, усилието, необходимо за завъртане е по-голямо при по-голяма джанта, при второто-съпротивлението е по-голямо при по-широка джанта.Това е единственото обяснение на въпроса на колегата.Размери на гуми-дал господ.На една джанта могат да се сложат и по-високи, и по-ниски.За ширината също разбра.N.Y. State of Mind
Коментар
-
Айде и аз да се намеся. Освен разхода също се променят и показателите на километражите! От там идват и грешните сметки по засичане разхода на гориво, които си правим. Ето защо му се е сторило на човека, че колата му гори повече от нормалното.Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
sachma написа:Чел съм го :D Мисля, че няма какво повече да обяснявам, дъвчем едно и също.Никой не може да ме убеди, че диаметърът на джантата не влияе върху разхода, просто защото влияе.Както влияе и ширината.При първото, както вече казах, усилието, необходимо за завъртане е по-голямо при по-голяма джанта, при второто-съпротивлението е по-голямо при по-широка джанта.Това е единственото обяснение на въпроса на колегата.Размери на гуми-дал господ.На една джанта могат да се сложат и по-високи, и по-ниски.За ширината също разбра.
Коментар
-
doofiat написа:sachma написа:Чел съм го :D Мисля, че няма какво повече да обяснявам, дъвчем едно и също.Никой не може да ме убеди, че диаметърът на джантата не влияе върху разхода, просто защото влияе.Както влияе и ширината.При първото, както вече казах, усилието, необходимо за завъртане е по-голямо при по-голяма джанта, при второто-съпротивлението е по-голямо при по-широка джанта.Това е единственото обяснение на въпроса на колегата.Размери на гуми-дал господ.На една джанта могат да се сложат и по-високи, и по-ниски.За ширината също разбра.N.Y. State of Mind
Коментар
-
A някой дава ли си сметка, че вдигането на разхода например при минаване от ширина 185 на 195 или 205 е минимално, а от друга страна колата става доста по-стабилна Говорим за има-няма 0.5 л / 100, поне доколкото аз съм чувал (не съм се занимавал с подобни засичания, въпреки че минах от 185/60/14 на 195/55/15). Еми половин литър на 100 може да се получи като разлика дори и от маниера на каране или натовареността на движението, няма каква да си го слагащ на сърце По-важно е как се отразява конверсията на окачването_______
146 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар