Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вдигане на разход от джанти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вдигане на разход от джанти

    С колко се вдига разхода ако джантите са 15", вместо 14"... Става въпрос за Браво
    Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

    #2
    Re: Вдигане на разход от джанти

    westdogg написа:
    С колко се вдига разхода ако джантите са 15", вместо 14"... Става въпрос за Браво
    С николко.Важно е общия диаметър на гумата+джантата да са еднакви или в границата на допустимите граници.Провери в http://www.avtogumi.com/ каква допустимата разлика и най-добрата комбинация.

    Коментар


      #3
      ами мойте са 195/50/15... нешто не ми отваря avtogumi.bg и не мога да проверя за най-добрата комбинация
      Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

      Коментар


        #4
        15ки са си идеални за браво и аз съм с такива гуми - 195-50-15днес се возих на 17ки алфа 156 - и нямаше такова клопане каквото съм аз на 15
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          #5
          westdogg написа:
          ами мойте са 195/50/15... нешто не ми отваря avtogumi.bg и не мога да проверя за най-добрата комбинация
          Размерът ти перфектен.Сгрешил съм със сайта. Това е правилния http://www.avtogumi.com/

          Коментар


            #6
            Макар и косвено, разходът малко се вдига-просто усилието да завърти колелото е малко по-голямо и оттам.Не казвам, че ще скочи с 10 на сто, но ще има малка разлика.Освен това малко се увеличава максималната скорост, за сметка(пак малко :D )на ускорението.
            N.Y. State of Mind

            Коментар


              #7
              Ако караш градско се вдига, извънградско обратно-това по наблюдение на един познат, който от 13/70 мина на 15/65 цола
              Punto 55 SX

              Коментар


                #8
                mentor написа:
                Ако караш градско се вдига, извънградско обратно-това по наблюдение на един познат, който от 13/70 мина на 15/65 цола
                обаче си смята разхода по километража,ако го погледнеш като пари от точка "а" до точка "б" излиза почти едно и също
                уно 1.5i.e. имах,
                типо 1.6.i.e. имах,
                дедра2.0i.e. метанката, но вече бивша

                Коментар


                  #9
                  в форума имаше една тема с каталога на Браво. някой може ли да ми даде линк, че не мога да я намеря?
                  Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

                  Коментар


                    #10
                    mentor написа:
                    Ако караш градско се вдига, извънградско обратно-това по наблюдение на един познат, който от 13/70 мина на 15/65 цола
                    Колега, аз казах, че трябва да са в допустимите граници.Твоя приятел кара с голяма разлика от стандарта. Провери на сайта по-горе и ще разбереш от къде му идва по-големия разход. Много е важно диаметъра да е приблизително същия.Не се повишава разхода, ако замяната е в границите.Не се заблуждавайте. Цели се по-висока стабилност при един и същ разход и ускорение.

                    Коментар


                      #11
                      Доофиат аз от 13 на 14 усетих разлика.Защо и как съм ти обяснил по-горе.разлика има, макар и малка.
                      N.Y. State of Mind

                      Коментар


                        #12
                        sachma написа:
                        Доофиат аз от 13 на 14 усетих разлика.Защо и как съм ти обяснил по-горе.разлика има, макар и малка.
                        Странно, много странно.Как е станала тази работа при положение, че ако приемем изменението на диаметъра на колелото (гума+джанта) за константно? Как се е покачил разхода? Оборотът на колелото е останал същия всичко си е останало същото, само стабилността е подобрена благодарение на по-ниския профил на гумата (не се огъва толкова колкото с по-висок профил) и по-голямата джанта, но пак казвам диаметъра е един и същ.

                        Коментар


                          #13
                          sachma написа:
                          Макар и косвено, разходът малко се вдига-просто усилието да завърти колелото е малко по-голямо и оттам.Не казвам, че ще скочи с 10 на сто, но ще има малка разлика.Освен това малко се увеличава максималната скорост, за сметка(пак малко :D )на ускорението.
                          значи колега напълно съм са съгласен със теб,но косвено без да сменяш цолажа а само гуматапак ще има разлика в разхода, на новата гумаграйфера ще е по голям и от там по-голяма усилие,по-голям разход, апък ако вкараме коефицента на триененезнам кво ша са получи
                          уно 1.5i.e. имах,
                          типо 1.6.i.e. имах,
                          дедра2.0i.e. метанката, но вече бивша

                          Коментар


                            #14
                            Не може да говориш ей така просто за диаметъра че е един и същ, има 15-ки гуми с МНОГО различни размери,а въпросът, който колегата зададе беше от джанти 14 на 15 дали ще има разлика, а това какви гуми ще слага и дали ще мери диаметъра си е негова работа.Ако сложи гуми с размер 205/65/15 дали ще са с еднакъв диаметър(гума+джанта) с размери 165/65/14 примерно?Не мисля...Надявам се вече да не ти е толкова странно, нямам намерение да го обръщам в полемика.Поздрави!
                            N.Y. State of Mind

                            Коментар


                              #15
                              а разхода няма ли да се промени от разликата в дебелината на гумата 175-195.. при 195 има по голямо съпротивление , това не влияе ли?
                              Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

                              Коментар

                              Working...
                              X