Има ли такъв датчик на моята кола ? Става въпрос за този датчик които дава информация на компютъра при студено палене . Аз лично неможах да го открия. Питам за него защото сутрин като я запаля не държи 1200-1300 оборота докато загрее а си държи точно 950 и след като загрее до към 40-50 градуса се вдигат на 1000.Гледах гледах но неможах да открия. Видях само един със син куплунг които е завит на корпуса на термостата, но си мисля че е за отчитане температурата на водата (индикацията на таблото за градусите).Ако някой знае къде се намира моля да сподели.Tърсих в електронната книга за Уно на "хаинес" рових по книгата която имам на БГ за Уно но не го открих това зверче. Има ли вероятност аз да нямам такъв датчик? Да но тогава кое ще даде инфо на компютъра да обогати сместа при студен ДВГ ??? Колата е от подписа ми 1.3 t.i.e
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Температурен датчик ?
Collapse
X
-
Насе, точно това синьото на термостата е. Викат му още "син датчик".Веднага ти казвам как да пробваш: На топъл мотор, извади куплунга от датчика и дай на контакт. Погледни си уреда на таблото.Ако отчита, значи това е датчика за температура на инжекциона.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
-
zgabrovski написа:Насе, точно това синьото на термостата е. Викат му още "син датчик".Веднага ти казвам как да пробваш: На топъл мотор, извади куплунга от датчика и дай на контакт. Погледни си уреда на таблото.Ако отчита, значи това е датчика за температура на инжекциона.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
На моята брава е точно такъв - комбиниран, но на уното едва ли е такъв.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
колега преди време като карах уно имах тези проблеми със тези датчицизначи моето имаше два датчика, за таблото и за компютара,този на термостата подаваше информация на компютара,като беше се прецакал нещеше да държи по-всочки оборотипри студен двигател, него го смених и всичко стана ок.другия за таблото беше между свещите ако не се лъжана главата де, абе май беше на блока, поогледай,на него му запоявах съпротивление за да показва точно на таблотоуно 1.5i.e. имах,
типо 1.6.i.e. имах,
дедра2.0i.e. метанката, но вече бивша
Коментар
-
Колеги , благодаря за вниманието. Открих датчика , и го проверих. Като покарах колата 30 минути и на таблото показваше 90 градуса малко преди перката да се включи. Изгасих колата и я оставих на контакт отяитането на температурата остана . Махнах буксата на датчика на термостата (синия датчик) и се опитах да запаля...Резултата беше следния колата не искаше да запали и миришеше много на бензин .След като сложих буксата на датчика и се опитах да запаля колата не искаше - беше се задавила. След 3 минути пак завъртях и запали.Проблема е следния колата не държи 1200-1300 оброта като е студена , а си държи 900-950. (става въпрос за сутрин рано към 7 часа) . А после като загре до към 60 градуса -няма палене . Въртя по 5-6 пъти докато запали.И реших да взема да го сменя въпросния син датчик Ще кажа какви са резултатите след няклоко дни. Благодаря ви пакВсяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар