Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Температурен датчик ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Температурен датчик ?

    Има ли такъв датчик на моята кола ? Става въпрос за този датчик които дава информация на компютъра при студено палене . Аз лично неможах да го открия. Питам за него защото сутрин като я запаля не държи 1200-1300 оборота докато загрее а си държи точно 950 и след като загрее до към 40-50 градуса се вдигат на 1000.Гледах гледах но неможах да открия. Видях само един със син куплунг които е завит на корпуса на термостата, но си мисля че е за отчитане температурата на водата (индикацията на таблото за градусите).Ако някой знае къде се намира моля да сподели.Tърсих в електронната книга за Уно на "хаинес" рових по книгата която имам на БГ за Уно но не го открих това зверче. Има ли вероятност аз да нямам такъв датчик? Да но тогава кое ще даде инфо на компютъра да обогати сместа при студен ДВГ ??? Колата е от подписа ми 1.3 t.i.e
    Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
    IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
    1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
    2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

    #2
    Насе, точно това синьото на термостата е. Викат му още "син датчик".Веднага ти казвам как да пробваш: На топъл мотор, извади куплунга от датчика и дай на контакт. Погледни си уреда на таблото.Ако отчита, значи това е датчика за температура на инжекциона.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    Коментар


      #3
      zgabrovski написа:
      Насе, точно това синьото на термостата е. Викат му още "син датчик".Веднага ти казвам как да пробваш: На топъл мотор, извади куплунга от датчика и дай на контакт. Погледни си уреда на таблото.Ако отчита, значи това е датчика за температура на инжекциона.
      Вече говорих със едно приятелче и тои каза че това е датчика за отчитане на температурата . Аз търся другия за подаване на информация към компютъра...Мерси , за инфото тамън се сетих да пробвам да го извадяСега ще го направя като ходя да зимам жената от работа тамън ще загрее колата
      Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
      IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
      1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
      2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

      Коментар


        #4
        да не е комбиниран датчика?и за таблото и за компютърамакар че май е така на по-новите коли
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          На моята брава е точно такъв - комбиниран, но на уното едва ли е такъв.
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
          http://forum.fiat-bg.org

          Коментар


            #6
            колега преди време като карах уно имах тези проблеми със тези датчицизначи моето имаше два датчика, за таблото и за компютара,този на термостата подаваше информация на компютара,като беше се прецакал нещеше да държи по-всочки оборотипри студен двигател, него го смених и всичко стана ок.другия за таблото беше между свещите ако не се лъжана главата де, абе май беше на блока, поогледай,на него му запоявах съпротивление за да показва точно на таблото
            уно 1.5i.e. имах,
            типо 1.6.i.e. имах,
            дедра2.0i.e. метанката, но вече бивша

            Коментар


              #7
              С два датчика е.Този на термостата е за компютъра,а този на главата е за стрелката на таблото.И аз имах такова УНО.Като се скапе датчика почва да държи високи обороти, да се дави и да гори 20 на сто.
              FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

              Коментар


                #8
                Колеги , благодаря за вниманието. Открих датчика , и го проверих. Като покарах колата 30 минути и на таблото показваше 90 градуса малко преди перката да се включи. Изгасих колата и я оставих на контакт отяитането на температурата остана . Махнах буксата на датчика на термостата (синия датчик) и се опитах да запаля...Резултата беше следния колата не искаше да запали и миришеше много на бензин .След като сложих буксата на датчика и се опитах да запаля колата не искаше - беше се задавила. След 3 минути пак завъртях и запали.Проблема е следния колата не държи 1200-1300 оброта като е студена , а си държи 900-950. (става въпрос за сутрин рано към 7 часа) . А после като загре до към 60 градуса -няма палене . Въртя по 5-6 пъти докато запали.И реших да взема да го сменя въпросния син датчик Ще кажа какви са резултатите след няклоко дни. Благодаря ви пак
                Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
                IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
                1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
                2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

                Коментар


                  #9
                  и какво стана сменили датчика,че и мойта не иска да пали вьобще?
                  now. BMW E39 523i '98 170hp
                  ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                  ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                  Коментар


                    #10
                    Колега сега ти видях темата за бенз.помпа и сьм мат ако е тя, щото е нова
                    now. BMW E39 523i '98 170hp
                    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                    Коментар

                    Working...
                    X