Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Има ли фиат типо ограничител?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Chakala29 написа:
    колеги вкрайна сметка ще махаме ли ограничителите или не :D дали ще вдигне разхода и скороста?може би да :D
    Нищо нема да постигнеш. Най-много да роди мотора
    FIAT Tipo 1,4mi - EX
    Alfa Romeo 146ti - EX
    Alfa Romeo 156 2,4JTD

    Коментар


      #17
      Моя ограничител е на 7200 оборота, аз чесно казано рядко ходя над 3500
      Peugeot 406, 2000 HDi 90
      ex. Peugeot 106 1,5 D
      ex. Ritmo 70 138B2.000
      ex. Tempra 2.0 159A6.046
      Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!

      Коментар


        #18
        Изравям стара тема.Възможно ли е наистина да нямам ограничител? Или това нещо се включва само за максимална скорост?Преди писах в една тема, че бях ударил на бензин 8000 оборота, вчера на газ ги ударих..на 3-та. Задържах около минута, двигателя звучеше като миксер
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #19
          до колкото си спомням ти беше с обикновенна газова,нямакак да има ограничител защото няма какво да ти спира газта

          Коментар


            #20
            На дизела както беше писал един колега по-горе ограничител ти е рейката.Не е здравословно да се бута защото ще ти мръдне оборотите нагоре,но ще почне да тръгва не от 2000 да речем ,а от 2400.С две думи пак си запазваш оборотния диапазон който според мойте наблюдения е 2000 оборота - от 2000 до 4000(мойта почва да тъпче на 4000).И аз съм си мислил да го бутам ,ама се разубедих.Седичито ограничителя му беше на 7200 и се развърташе като побъркано след 3500-4000 оборота.За бенз. мотори не е желателно да се маха ограничителя и да се вдигат макс. обороти понеже сток частите в мотора са много тежки и може да стане някоя беля.Само ще дам за пример колко нормално може да се олекотят някои детайли по мотора:- бутала - 140гр. на бройка - олекотяването става с подмяна на оригиналните с ковани и по-леки- маховик и съединител - 5кг. - прави се стоманен маховик и спортен съединител(керамичен) с нов притискател- мотовилки - 140гр.на бройка изцяло шлайфани -бахти грозните отливки дето бяхаТова са въртящите части които могат да се олекотяват.Както виждате никъде не пише колянов вал-там не се бута,заводския е достатъчно добър.Всички части след олекотяването са балансирани!(резултата в раздел тунинг ,тема- Турбо Типо)Тъй че да си караме печките както са и да си свиркаме
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #21
              И аз това се питам.......веднъж я настъпах и мина 7000 ама за кратко!Дали и моя е ограничител е на 7200 или нямам такъв и освен човешка намеса за премахването му може ли да се скапе сам и от какво!
              now. BMW E39 523i '98 170hp
              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

              Коментар


                #22
                GTipo написа:
                Изравям стара тема.Възможно ли е наистина да нямам ограничител? Или това нещо се включва само за максимална скорост?Преди писах в една тема, че бях ударил на бензин 8000 оборота, вчера на газ ги ударих..на 3-та. Задържах около минута, двигателя звучеше като миксер
                Държал си типото 1 минута в 8000 оборота Да не си му правил краш тест
                ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                Коментар


                  #23
                  Иначе аз пробвах само веднъж и си влезе в 8000 без проблем на бензин,на 1-ва 70
                  ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                  Коментар


                    #24
                    dimmX написа:
                    И аз това се питам.......веднъж я настъпах и мина 7000 ама за кратко!Дали и моя е ограничител е на 7200 или нямам такъв и освен човешка намеса за премахването му може ли да се скапе сам и от какво!
                    Ограничителят си е зададен в ЕКУ-то и няма как да се махне сам ,без човешка намеса
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Коментар


                      #25
                      Grisha написа:
                      GTipo написа:
                      Изравям стара тема.Възможно ли е наистина да нямам ограничител? Или това нещо се включва само за максимална скорост?Преди писах в една тема, че бях ударил на бензин 8000 оборота, вчера на газ ги ударих..на 3-та. Задържах около минута, двигателя звучеше като миксер
                      Държал си типото 1 минута в 8000 оборота Да не си му правил краш тест
                      мойто бялото 1.4 съм го държал в 9 за по 1 минута,3-4 такива опита и замина 1 бутало,бях пуснал даже тема със снимка на буталото

                      Коментар


                        #26
                        Grisha написа:
                        Иначе аз пробвах само веднъж и си влезе в 8000 без проблем на бензин,на 1-ва 70
                        На първа-ясно. Пунтото си умираше на 7200. Това - не.Аз верно му правих краш тест :D Ама как се развъртя :D Обаче и на бензин и на газ...ограничителя какво спира? Ако е горивото - на газ ще си върви без проблем.Обаче при мен си върви и на бензин :D Ами радва ме Въпреки че ако го задържа 2-3 минути сигурно ще замлъкне навеки, нали?
                        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                        Коментар


                          #27
                          горивото се спира

                          Коментар


                            #28
                            Мойто ги спира на 7000 някъде
                            N.Y. State of Mind

                            Коментар


                              #29
                              pugsy написа:
                              Grisha написа:
                              GTipo написа:
                              Изравям стара тема.Възможно ли е наистина да нямам ограничител? Или това нещо се включва само за максимална скорост?Преди писах в една тема, че бях ударил на бензин 8000 оборота, вчера на газ ги ударих..на 3-та. Задържах около минута, двигателя звучеше като миксер
                              Държал си типото 1 минута в 8000 оборота Да не си му правил краш тест
                              мойто бялото 1.4 съм го държал в 9 за по 1 минута,3-4 такива опита и замина 1 бутало,бях пуснал даже тема със снимка на буталото
                              И как точно видя,че са 9000 Аз незнам оборотомера ти да беше до 9000 на бялото
                              ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                              Коментар


                                #30
                                GTipo написа:
                                Grisha написа:
                                Иначе аз пробвах само веднъж и си влезе в 8000 без проблем на бензин,на 1-ва 70
                                На първа-ясно. Пунтото си умираше на 7200. Това - не.Аз верно му правих краш тест :D Ама как се развъртя :D Обаче и на бензин и на газ...ограничителя какво спира? Ако е горивото - на газ ще си върви без проблем.Обаче при мен си върви и на бензин :D Ами радва ме Въпреки че ако го задържа 2-3 минути сигурно ще замлъкне навеки, нали?
                                Скъсил си живота на мотора с 20-30к нищо повече
                                ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X