Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем губи ми се антифриза на уното

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем губи ми се антифриза на уното

    не ми загрява достатьчно слабо парно смених термостата.тече от маркуча на парното

    #2
    Ами смени го Откъде тече?Самият маркуч е спраскан или от уплътнението?
    N.Y. State of Mind

    Коментар


      #3
      тече от така нареченото водно сьединение, това е един пласмасов разпределител за водата отива в парното,в колекторите и тн

      Коментар


        #4
        Значи това, за което говориш по принцип и аз го сменях.Това е пластмасовата джаджа, дето водата влиза през него в радиаторчето в парното.Освен това, оттам се регулира и врътката топло/студено.Та на Типо-то струваше 20лв., няма никаква философия при сменянето, само трябва да източиш антифриза и като поставяш кранчето на радиатора е хубаво да го минеш с малко червен силикон, за всеки случай.Аз моето го смених отначало без да слагам силикон, но след месец протече и след това сложих и засега нямам ядове.Само не прекалявай със силикона да не запушиш радиатора да стане някой сакатлък...Ако беше от Сф.щях да дойда и да ти помогна.Успех!
        N.Y. State of Mind

        Коментар


          #5
          може би аз не ти обясних правилно.това сьединение е пластмасово и е отделно от кранчето.преди време бях издухал гарнитура на главата и надуваше водата.после се оправи,след гарнитурата,и сега пак тече.та зора ми е,да ли не е пак такьв проблем

          Коментар


            #6
            uno1 написа:
            може би аз не ти обясних правилно.това сьединение е пластмасово и е отделно от кранчето.преди време бях издухал гарнитура на главата и надуваше водата.после се оправи,след гарнитурата,и сега пак тече.та зора ми е,да ли не е пак такьв проблем
            ако пластмасата е спукана трябва да я смениш с нова, ако само изпуска от мъркуча сложи втора скоба на мъркуча и си готов, аз съм така с две скоби защото имах същия проблем
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #7
              ахам...ами може просто да е протекло, пробвай да го смениш, ако трябва със силиконец малко на новото и така.А иначе ако не си я прегрявал не вярвам ей така без нищо пак гарнитура(освен ако не си слагал от едни турски имаше преди), виж дали губи масло,антифриз, да не ги меша.Погледни казанчето на радиатора мехурчета появяват ли се?Също при мен от спраскана гарнитура двигателя работеше по-шумно.Общо взето това са признаците на пробита гарнитура.Също ако при подаване на газ маркучите стават по-твърди(въпросното надуване).Но най-вероятно е както казва колегата-още една скоба и караш :D
              N.Y. State of Mind

              Коментар


                #8
                това с втората скоба го пробвах и пак тече.а тази шибана пластмаса я сменях 5 пъти и тече ли тече

                Коментар


                  #9
                  А маркучите пробва ли да смениш?
                  N.Y. State of Mind

                  Коментар


                    #10
                    маркучите не сам сменял но ще пробвам.мене ми е зор да не епак гарнитура.затова се чудя какво да правя

                    Коментар


                      #11
                      Писал съм ти по-горе какви са признаците за заминала ганитура, а и ти вероятно ги знаеш.Но пробвай да смениш маркучетата първо,все пак това е по-лесния вариант, а според мен и по-вероятния.
                      N.Y. State of Mind

                      Коментар


                        #12
                        още сега ще сменя маркучите.благодаря за сьветитеь не е = ъ

                        Коментар

                        Working...
                        X