не ми загрява достатьчно слабо парно смених термостата.тече от маркуча на парното
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем губи ми се антифриза на уното
Collapse
X
-
Значи това, за което говориш по принцип и аз го сменях.Това е пластмасовата джаджа, дето водата влиза през него в радиаторчето в парното.Освен това, оттам се регулира и врътката топло/студено.Та на Типо-то струваше 20лв., няма никаква философия при сменянето, само трябва да източиш антифриза и като поставяш кранчето на радиатора е хубаво да го минеш с малко червен силикон, за всеки случай.Аз моето го смених отначало без да слагам силикон, но след месец протече и след това сложих и засега нямам ядове.Само не прекалявай със силикона да не запушиш радиатора да стане някой сакатлък...Ако беше от Сф.щях да дойда и да ти помогна.Успех!N.Y. State of Mind
Коментар
-
uno1 написа:може би аз не ти обясних правилно.това сьединение е пластмасово и е отделно от кранчето.преди време бях издухал гарнитура на главата и надуваше водата.после се оправи,след гарнитурата,и сега пак тече.та зора ми е,да ли не е пак такьв проблемTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
ахам...ами може просто да е протекло, пробвай да го смениш, ако трябва със силиконец малко на новото и така.А иначе ако не си я прегрявал не вярвам ей така без нищо пак гарнитура(освен ако не си слагал от едни турски имаше преди), виж дали губи масло,антифриз, да не ги меша.Погледни казанчето на радиатора мехурчета появяват ли се?Също при мен от спраскана гарнитура двигателя работеше по-шумно.Общо взето това са признаците на пробита гарнитура.Също ако при подаване на газ маркучите стават по-твърди(въпросното надуване).Но най-вероятно е както казва колегата-още една скоба и караш :DN.Y. State of Mind
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар