Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как ви е волана?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Моите впечатления от пунтото са че просто не му трябва хидравлика!С тези 13-ки все едно си имам Даже понякога има чувството че е прекалено лек и това влияе и на стабилността при не добра настилка и при по-високи скорости. Немога да си представя какво им е на колегите с хидравлика(на Пунто) Нека ако има някой да сподели мнение.
    Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
    ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95

    Коментар


      #32
      Много ми харесват рейките на някои Алфи 145 , 146 . 2 оборота от крайно ляво до крайно дясно. Много удобно за шофиране особено в нашия засукан град. Ако имам как да си насадия такава в пунтото - за съжаление не открих много общи неща между двете рейки

      Коментар


        #33
        gogata написа:
        Моите впечатления от пунтото са че просто не му трябва хидравлика!С тези 13-ки все едно си имам Даже понякога има чувството че е прекалено лек и това влияе и на стабилността при не добра настилка и при по-високи скорости. Немога да си представя какво им е на колегите с хидравлика(на Пунто) Нека ако има някой да сподели мнение.
        На моето Пунто-90ELX волана /с хидравлика/ е определено по-тежък от Брава/о Мареа,но по-лек от Голф/за сравнение /.Карал съм същия модел Пунто-90-същата работа,не съм сравнявал с други, но мисля,че конструктивно е така.../маслото е сменяно,разлика няма/.При летните гуми 175/60/14-"Michelin Energy"XSE е по- тежък в сравнение със зимните 165/65/14-"BFGoodrich"T/A-M+S-тези размери ги дават в книжката,с такива и карам...
        Ex. Grande Punto Driver

        Коментар


          #34
          Аз мога да кажа за моето типо- в сравнение с пунтото на жена ми което е с зимни 175/65R14 се върти значително по-леко на място. Като е с летни 165/65R14 и то Michelin при нея става по-лек но пак е по-тежък от на Типото.Аз повдигнах въпроса защото гледам че от казанчето на хидравликата излизат дава маркуча и те са овлажнени въпреки доста пъти стягане. а течноста не намалява в казанчето!
          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

          Коментар


            #35
            Смених маслото профилактично. Никаква разлика няма. Изключително лек волан. В руския форум коментираха, че е прекалено лек и на сняг губиш чувство за положението на колелата. При скорост над 170км/ч. волана се втвърдява.
            Lancia Kappa, 2.0 20V, 155 k. с., бензин/метан

            Коментар


              #36
              фиат темпра 1,6 волана ми е доста лек, не мога да се оплача, само дето един ден нещо започна да сжири леко, и сега започва да се засилва, незнам какво да правя, сменил съм маслото, няма течове, не свири в крайните положения ама свири докато си карам, чак ме е срам като карам из града, мотора не се чува ама нещо си вие ако някой може да помогне да дава съвети
              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
              ИТАЛФЕСТ 2007

              Коментар


                #37
                Колеги, при мен волана се втъти супер леко, но понякога когато въртя на място в крайно положение се чува едно тупкане.Много рядко се чува - да кажем на 10 пъти 1 път.Някой има ли идея от какво може да е?

                Коментар


                  #38
                  phoenix написа:
                  фиат темпра 1,6 волана ми е доста лек, не мога да се оплача, само дето един ден нещо започна да сжири леко, и сега започва да се засилва, незнам какво да правя, сменил съм маслото, няма течове, не свири в крайните положения ама свири докато си карам, чак ме е срам като карам из града, мотора не се чува ама нещо си вие ако някой може да помогне да дава съвети
                  Птицо Огнена :о) да не ти свири някой ремък, разхлабен, ей така както си караш? Може да няма нищо общо със сервото.
                  Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

                  Коментар


                    #39
                    еми дано да си прав, утре ще откача ремъка на пустата хидравлика и ще разбера дали е от нея, ама всички ремаци са си ок, поне не са хлабави, може ли да е от някоя обтягаща ролка, щото шума идва точно от хидравликата. Но дабно ти да си прав, а аз да съм глух :D
                    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                    ИТАЛФЕСТ 2007

                    Коментар


                      #40
                      на кромата сервото е супер, върти се лесно и едновременно с това усещаш колата, докато сека при избирането на темпра карах няколко и ми направи впечатление адски лек волан, даже ме притеснява, че няма да се усеща при висока скорост. карал съм доста марки и модели ама толкова лек като темпра не съм виждал/за мен е неприятно лек/
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #41
                        stenli написа:
                        Много ми харесват рейките на някои Алфи 145 , 146 . 2 оборота от крайно ляво до крайно дясно. Много удобно за шофиране особено в нашия засукан град. Ако имам как да си насадия такава в пунтото - за съжаление не открих много общи неща между двете рейки
                        :D подкрепям те колега.5 оборота от крайно ляво до крайно дясно,понякога чак се изнервям
                        Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
                        ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95

                        Коментар


                          #42
                          Волана ми е супер лек, можеш да го въртиш с два пръста. Представа си нямаш обаче какво стана, когато ми падна ремъка за сервото - тогава трябва да си културист, за да въртиш кормилото. Но това съм го описал в "Общи приказки - История с котка" Между другото понеже темата е за волана, ми прави впечатление че в крайно положение на волана като че ли нещо не му харесва, питах един майстор, той прецени че нищо му няма, но за мен има нещо, улавям го по слух .
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #43
                            snake написа:
                            Волана ми е супер лек, можеш да го въртиш с два пръста. Представа си нямаш обаче какво стана, когато ми падна ремъка за сервото - тогава трябва да си културист, за да въртиш кормилото. Но това съм го описал в "Общи приказки - История с котка" Между другото понеже темата е за волана, ми прави впечатление че в крайно положение на волана като че ли нещо не му харесва, питах един майстор, той прецени че нищо му няма, но за мен има нещо, улавям го по слух .
                            нормално е в крайно положение да се чува един специфичен звук карай наистина нищо му няма
                            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                            UNO 1.0 FIRE

                            Коментар


                              #44
                              Колеги на Бравата волана ми се върти ужасно, ужасно леко, чак се плаша като дигна 130 на магистрала и не си позволявам лукса да дигам, защото имам чуството, че като завърта малко по така и се обърна. Кажете ми има ли начин волана да се направи нормално твърд? Като се кача на Рено Меган 2 със ел. усилвател, все едно карам бетоновоз. Искам да ми е малко по-твърд.
                              http://www.pljuvalnik.com
                              Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

                              Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

                              Коментар

                              Working...
                              X