Същото - на мен ми се пада между компютъра и изпарителя на АГУ-то (всъщност няма как да знаете къде ми е сложен изпарителя... ма то само там има място за него - над казанчето за спирачна течност).А долях обикновено хидравлично масло - МХЛ-32 на ЛукОйл.Сега като чета горния си пост - бе по-малко долях - незнам точно колко, сигурно някъде около 40-50 мл съм долял.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как ви е волана?
Collapse
X
-
Immortal написа:Същото - на мен ми се пада между компютъра и изпарителя на АГУ-то (всъщност няма как да знаете къде ми е сложен изпарителя... ма то само там има място за него - над казанчето за спирачна течност).А долях обикновено хидравлично масло - МХЛ-32 на ЛукОйл.Сега като чета горния си пост - бе по-малко долях - незнам точно колко, сигурно някъде около 40-50 мл съм долял.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Mitko написа:stef написа:Immortal написа:Същото - на мен ми се пада между компютъра и изпарителя на АГУ-то (всъщност няма как да знаете къде ми е сложен изпарителя... ма то само там има място за него - над казанчето за спирачна течност).А долях обикновено хидравлично масло - МХЛ-32 на ЛукОйл.Сега като чета горния си пост - бе по-малко долях - незнам точно колко, сигурно някъде около 40-50 мл съм долял.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Forsaken написа:И моя не е много лек, но това съм го оставил за накрая! Особено при паркиране, където се изискват двете крайни положения на волана ми идва нанагорно, но не е болка за умиране. Докато не се развали не го пипам! УспехСега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Колеги, нека посъживим темата. Причината е, че волана на типото ми се вижда тежичък. Хидравличната течност е на около 2 год., но волана си е така отпреди това, нямаше и разлика преди и след смяната. Имам скъсан маншон на кормилната рейка, но ме увериха, че няма нужда от смяна именно заради хидравликата. Обяснението беше нещо от рода на това, че вътре има налягане, така че нямало да влязат боклуци... Маншона не е съвсем скъсан на две, а по-скоро изглежда като прегорял, има напречна цепнатина от няколко см.От написаното по темата дотук лесно се вижда, че притежателите на по-новите модели на фиат (браво, брава, пунто и т.н.) са доволни от хидравликата си, но тези с типо и темпра казват, че не е особено лека. Ще помоля за още малко отзиви от хора с типо и темпра. Целта ми е да открия тънката разлика между нормалното и нередното в работата на хидравликата. От една страна щом там има маншон - повече от нормално е той да е здрав, от друга страна хидравликата е капризна система и да не взема да си пусна таралеж в гащите като ида някъде да я разбъзикат...П.С. geshabeli, пипа ли го и какъв беше резултата?Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Със сигурност става - аз направих обратния номер...За съжаление волана стана доста тежък, като на Голф 3.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
А къде направи центровката?На колко са ти напомпани гумите?При мен сложих и някакви летни гуми "Корморан Импулс", обаче ми прави впечатление че са леко сплескани долу. Дори гумаджията м попита "на 2.2 ги помпам нали" а аз му казах на 2 - досега винаги съм бил на 2?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
zgabrovski написа:А къде направи центровката?На колко са ти напомпани гумите?При мен сложих и някакви летни гуми "Корморан Импулс", обаче ми прави впечатление че са леко сплескани долу. Дори гумаджията м попита "на 2.2 ги помпам нали" а аз му казах на 2 - досега винаги съм бил на 2?Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Колеги, да споделя ..Понеже наскоро се заиграхме с рейката, който е чел знае, та използвах да си сменя и хидравличната течност. Старата беше станала като желе, само че това с просто надникване в казанчето на съда не си личи никак. Отсипете си малко от течността и я проверете на вискозитет. След като си сложих новата течност, волана е като отвързан, учих се наново да дърза права линия първия ден щото много олекна и типото почна да залита поради неконтролираните ми движения за извесно време :о)Обаче мреди време един приетал си купи една S80 и като се качих на нея, волана, на място въртеше като все едно нищо няма закачено за него. А новата му S60тка е същата, тия каква хидравлика имат просто не е истина :о)Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Е аз налях нова течност - тутела декстрон 2. Сега обаче се сетих че пича се е издънил и е поналял повечко - 1000 вместо 800 грама и течноста е доста на макса в казанчето. Довечера със спринцовка ще вадя излишното.Иа ли връзка според вас?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
А има ли някаква добавка за прочистване?Или по "тънка" течност?Защото рейката е от кола, която дълго време не е карана...Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Това за волана на Типо съм го чувал вече Колега който е имал ТипО беше споменал, че на него волана е значително по-тежък от този на сегашната му Брава. А на Мареа малко по-тежък от това на Брава (но с оглед да се управлява по-лесно при далечни пътувания).Очевидно, че това не е съвпадение а техническо решение (колко сполучливо е друг въпрос), но вероято всякаква профилактика е добре дошла При мен течността на хидравликата я сменях профилактично преди около месец, но да ви кажа разлика не забелязах, въпреки, че старата вече имаше около 2 години..FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар