Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как ви е волана?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как ви е волана?

    При мен волана се върти като при шкода 120l, лесно но не е като при голф или астра. Да не би да имам проблем с сервото или и при вас е така?
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    #2
    аз съм заблязал, че фиат имат страшно лека хидравлика, в сравнение с астра, рено 19 и ксантия на бравото е малко по-лек, на моменти дразнещо лек....
    ex Fiat Bravo GT

    Коментар


      #3
      Колега,

      И при мен (Брава) е супер лек за въртене.Може да се каже,че няма разлика при въртене в движение и на място.Изобщо не може да става съпоставка с хидравликата на Голф.Успехи !!!

      Коментар


        #4
        Re: Колега,

        milky написа:
        И при мен (Брава) е супер лек за въртене.Може да се каже,че няма разлика при въртене в движение и на място.Изобщо не може да става съпоставка с хидравликата на Голф.
        При мен (Браво) волана е също много лек за въртене, как може да сравнявате фятката с това германско дърво голфа?Веднъж пробвах голф3 на един приятел (естествено със светлинен тунинг и самоделен субуфър в багажника ) и имах чуството че управлявам ГАЗ-51 - толкова дървено ми се видя кормилото.П.С. Чувал съм, че не било полезно за сервото и каретата при маневра да зе върти волана до крайно положение. Има ли нещо такова?

        Коментар


          #5
          Супер леко.Безупречна хидравлика.
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            Re: Колега,

            Humppa написа:
            milky написа:
            И при мен (Брава) е супер лек за въртене.Може да се каже,че няма разлика при въртене в движение и на място.Изобщо не може да става съпоставка с хидравликата на Голф.
            При мен (Браво) волана е също много лек за въртене, как може да сравнявате фятката с това германско дърво голфа?Веднъж пробвах голф3 на един приятел (естествено със светлинен тунинг и самоделен субуфър в багажника ) и имах чуството че управлявам ГАЗ-51 - толкова дървено ми се видя кормилото.П.С. Чувал съм, че не било полезно за сервото и каретата при маневра да зе върти волана до крайно положение. Има ли нещо такова?
            И мен мие е интресен въпоса за крайното положение на волана. Всеки ми казва различно, моля ако някой зняе със сигурност да се намеси Относно хидравликата на моито Браво 1.6 нямам никакви ядове много леко се върти волата, както казват повечето, даже твърде леко при големи скорости.
            FIAT Bravo 1.6 16V '97

            Коментар


              #7
              Преди година имах TIPO 1.6 без хидравлика волана не беше тежък изобщо, след това за малко карах ASTRA,Pelgeot 206,PARTNER, и Е220CDI сега си имам BRAVA, е по-лек волан не съм пипал, преди време бях дал колата на брат ми той има GOLF 3, и като се качи на BRAVA-та ,помисли, че нещо се е откачило като пипна волана,абе супер си е, тва е!
              FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
              FORD C-Max 1.8 TDCi -09г

              Коментар


                #8
                Re: Колега,

                не е хубаво да се навива докрай воланът защото се натоварва хидравличната помпа и може да изгори, от личен опит го знам Дори може да се чуе при карино положение на волана виенето на помпата.
                Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
                Lancia Dedra 1.6 91г.

                Коментар


                  #9
                  Re: Колега,

                  Mitko написа:
                  valataat написа:
                  не е хубаво да се навива докрай воланът защото се натоварва хидравличната помпа и може да изгори, от личен опит го знам Дори може да се чуе при карино положение на волана виенето на помпата.
                  Механична е, няма какво да и изгори. Електро е само на някои Punto-вци.
                  на всички Фиати ли е механична?? Защо вие тогава ?Помпата която изгорихме след много дълъг дрифт е на тая кола , така че за фиат не мога да споря
                  Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
                  Lancia Dedra 1.6 91г.

                  Коментар


                    #10
                    И моя не е много лек, но това съм го оставил за накрая! Особено при паркиране, където се изискват двете крайни положения на волана ми идва нанагорно, но не е болка за умиране. Докато не се развали не го пипам! Успех
                    Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                    Коментар


                      #11
                      Re: Колега,

                      Mitko написа:
                      valataat написа:
                      Mitko написа:
                      valataat написа:
                      не е хубаво да се навива докрай воланът защото се натоварва хидравличната помпа и може да изгори, от личен опит го знам Дори може да се чуе при карино положение на волана виенето на помпата.
                      Механична е, няма какво да и изгори. Електро е само на някои Punto-вци.
                      на всички Фиати ли е механична?? Защо вие тогава ?Помпата която изгорихме след много дълъг дрифт е на тая кола , така че за фиат не мога да споря
                      Воя е именно от претоварването, но конкретно на Типо и Брава помпата се върти с ремък.
                      и на бмв-то е с ремък тя не изгоряла просто се е скапала
                      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                      UNO 1.0 FIRE

                      Коментар


                        #12

                        Коментар


                          #13
                          mariobg, точно така!и на всичко отгоре завиват като електрокарче Мерцедесите.А относно Темпрата ми (щото за другите незнам) - преди като се кача на Ситроена (без серво) от ФИАТ-а - и едвам завъртах волана.Но сега като карам само Темпрата, започва да ми се струва че не се върти толкова лесно... изглежда свикнах.Бях писал преди че имам свирене при въртене и че нивото на течността е добре. Дадохте разни идеи (за което благодаря), но се оказа че все пак е от нивото. Въпреки, че беше между минимм и максимум, долях му 100-тина грама и спря да свири. Сега е малко над максимума и сервото е абсолютно безшумно.

                          Коментар


                            #14
                            Immortal написа:
                            mariobg, точно така!и на всичко отгоре завиват като електрокарче Мерцедесите.А относно Темпрата ми (щото за другите незнам) - преди като се кача на Ситроена (без серво) от ФИАТ-а - и едвам завъртах волана.Но сега като карам само Темпрата, започва да ми се струва че не се върти толкова лесно... изглежда свикнах.Бях писал преди че имам свирене при въртене и че нивото на течността е добре. Дадохте разни идеи (за което благодаря), но се оказа че все пак е от нивото. Въпреки, че беше между минимм и максимум, долях му 100-тина грама и спря да свири. Сега е малко над максимума и сервото е абсолютно безшумно.
                            Това казанче до компа (бяло, квадратно) ли е?каква течност сипваш,спирачна или нещо специално?
                            FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
                            FORD C-Max 1.8 TDCi -09г

                            Коментар


                              #15
                              Момчил написа:
                              Immortal написа:
                              mariobg, точно така!и на всичко отгоре завиват като електрокарче Мерцедесите.А относно Темпрата ми (щото за другите незнам) - преди като се кача на Ситроена (без серво) от ФИАТ-а - и едвам завъртах волана.Но сега като карам само Темпрата, започва да ми се струва че не се върти толкова лесно... изглежда свикнах.Бях писал преди че имам свирене при въртене и че нивото на течността е добре. Дадохте разни идеи (за което благодаря), но се оказа че все пак е от нивото. Въпреки, че беше между минимм и максимум, долях му 100-тина грама и спря да свири. Сега е малко над максимума и сервото е абсолютно безшумно.
                              Това казанче до компа (бяло, квадратно) ли е?каква течност сипваш,спирачна или нещо специално?
                              Не знам къде ти е компа. Моя е в купето.Течността която се ползва е хидравлично смазочно масло. Не е нито обикновено масло, нито е спирачна течност. Най често е червено, тъмно червено. Аз изполвам течност на Кастрол, на времето инцидентно няливах от нея и останах доволен.
                              Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

                              Коментар

                              Working...
                              X