При мен волана се върти като при шкода 120l, лесно но не е като при голф или астра. Да не би да имам проблем с сервото или и при вас е така?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как ви е волана?
Collapse
X
-
Humppa
Re: Колега,
milky написа:И при мен (Брава) е супер лек за въртене.Може да се каже,че няма разлика при въртене в движение и на място.Изобщо не може да става съпоставка с хидравликата на Голф.
Коментар
-
Re: Колега,
Humppa написа:milky написа:И при мен (Брава) е супер лек за въртене.Може да се каже,че няма разлика при въртене в движение и на място.Изобщо не може да става съпоставка с хидравликата на Голф.FIAT Bravo 1.6 16V '97
Коментар
-
Преди година имах TIPO 1.6 без хидравлика волана не беше тежък изобщо, след това за малко карах ASTRA,Pelgeot 206,PARTNER, и Е220CDI сега си имам BRAVA, е по-лек волан не съм пипал, преди време бях дал колата на брат ми той има GOLF 3, и като се качи на BRAVA-та ,помисли, че нещо се е откачило като пипна волана,абе супер си е, тва е!FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
FORD C-Max 1.8 TDCi -09г
Коментар
-
Re: Колега,
Mitko написа:valataat написа:не е хубаво да се навива докрай воланът защото се натоварва хидравличната помпа и може да изгори, от личен опит го знам Дори може да се чуе при карино положение на волана виенето на помпата.Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
Lancia Dedra 1.6 91г.
Коментар
-
Re: Колега,
Mitko написа:valataat написа:Mitko написа:valataat написа:не е хубаво да се навива докрай воланът защото се натоварва хидравличната помпа и може да изгори, от личен опит го знам Дори може да се чуе при карино положение на волана виенето на помпата.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
mariobg
-
mariobg, точно така!и на всичко отгоре завиват като електрокарче Мерцедесите.А относно Темпрата ми (щото за другите незнам) - преди като се кача на Ситроена (без серво) от ФИАТ-а - и едвам завъртах волана.Но сега като карам само Темпрата, започва да ми се струва че не се върти толкова лесно... изглежда свикнах.Бях писал преди че имам свирене при въртене и че нивото на течността е добре. Дадохте разни идеи (за което благодаря), но се оказа че все пак е от нивото. Въпреки, че беше между минимм и максимум, долях му 100-тина грама и спря да свири. Сега е малко над максимума и сервото е абсолютно безшумно.
Коментар
-
Immortal написа:mariobg, точно така!и на всичко отгоре завиват като електрокарче Мерцедесите.А относно Темпрата ми (щото за другите незнам) - преди като се кача на Ситроена (без серво) от ФИАТ-а - и едвам завъртах волана.Но сега като карам само Темпрата, започва да ми се струва че не се върти толкова лесно... изглежда свикнах.Бях писал преди че имам свирене при въртене и че нивото на течността е добре. Дадохте разни идеи (за което благодаря), но се оказа че все пак е от нивото. Въпреки, че беше между минимм и максимум, долях му 100-тина грама и спря да свири. Сега е малко над максимума и сервото е абсолютно безшумно.FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
FORD C-Max 1.8 TDCi -09г
Коментар
-
Момчил написа:Immortal написа:mariobg, точно така!и на всичко отгоре завиват като електрокарче Мерцедесите.А относно Темпрата ми (щото за другите незнам) - преди като се кача на Ситроена (без серво) от ФИАТ-а - и едвам завъртах волана.Но сега като карам само Темпрата, започва да ми се струва че не се върти толкова лесно... изглежда свикнах.Бях писал преди че имам свирене при въртене и че нивото на течността е добре. Дадохте разни идеи (за което благодаря), но се оказа че все пак е от нивото. Въпреки, че беше между минимм и максимум, долях му 100-тина грама и спря да свири. Сега е малко над максимума и сервото е абсолютно безшумно.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар