Колеги, става въпрос за Пунто 1.1. От седмица гори по 20-25 на 100. Течове по маркучите и резервоара няма. Постоянно се дави,работи неравномерно и от ауспуха излиза черен дим на облаци направо. Ходих на елкон - ламбда сонда било, смених я - ефект нулев. Какво може да е според вас?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Огромен преразход на Пунто 1.1
Collapse
X
-
Re: Огромен преразход на Пунто 1.1
peshko написа:Колеги, става въпрос за Пунто 1.1. От седмица гори по 20-25 на 100. Течове по маркучите и резервоара няма. Постоянно се дави,работи неравномерно и от ауспуха излиза черен дим на облаци направо. Ходих на елкон - ламбда сонда било, смених я - ефект нулев. Какво може да е според вас?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
peshko написа:Никакви течове на бензин няма отникъде. Газова няма. И от ауспуха излиза такъв черен дим дето и дъртите Икаруси и Чавдари не го вадят И вони на неизгорял бензин разбира сеhttp://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Според мен при този разход е преееееобогатена,което ще доведе до повреда и на новата сонда преждевременно.Търси причината защо ти е преобогатена сместа.Не разбрах дали си с карбуратор или инжекция,но явно ти вкарва мноооогггоооо бенин в двигателя.Опитай се да намалиш подаването на гориво.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Колата е моно инжекция-отиди на Комп.диагностика ,а не на Елкон ...Че сместа е преобогатена е ясно-голям разход,мирис на суров бензин,черен пушек,давене...Най-вероятно времето за отваряне на дюзата е голямо,или регулатора на налягането не е наред...и т.н.Диагностиката ще покаже.Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Колега, тоя разход от 25 не можах да го направя с Дедрата ,ама до 22 стигнах,и тя е моноинжекция БОШ,и общо взето симптомите бяха същите.Сега е около 10 градско.Какво можеш да направиш преди да тръгнеш да си даваш паричките по знайни и незнайни майстори и сервизи:1 .Откачи си акумолатора(масата) за не по малко от 30 мин.2.Свали свещите една по една ,почисти ги от нагара (с парцалче напоено с ацетон) и провери растоянието м/у електродите или ги смени с новички по каталог.Уверявам те ,че нагара който е по електродите е страшно много.3.Провери с мултицет кабелите към свещите(трябва да са с приблизително еднакви съпротивления)4.Провери си въздушния филтър5.Ако се оправи Честито! П.САко ти гори масло проблема не търпи отлагане .Трябва сваляне на главата.Но дори и да се оправи след моя съвет послушай колегите и отиди на диагностика ,но при хора които наистина разбират.REGATA 70
LANCIA DEDRA 1.6IE
Коментар
-
Alfoso написа:...Сори за офф-а,но за какво служи тоя сензор,интересно ми еex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар