Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Такова нещо не бях виждал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Такова нещо не бях виждал

    преди два часа ходих да ми сменят бензиновата помпа, понеже старата бучеше и ме дразнеше освен това се опасявах да не ме остави някаде. Бензиномера беше откачил показваше каквото и както си иска.При отварянето на бидона вадим помпата и кво да видим няма поплавъка за бензина гледам ватре в резервоара и хоп поплавък, близо до него пружинки те му и онемях....не си обеснявам какъв зор е видяло това нещо да се разглоби или предишния собственик е правил опити за нещо с извинение и...майаката ко е правил, помпа вместо да си стои в саксията се местеше наляво и дясно след 3 часа работа вси4ко е както трябва по книга всичко здраво закрепено и както си му е реда,имам около 40 л бензин а преди ремонта на помпата и поплавъка ми светеше и с еразхождаше стрелката нагоре и доло( е тои се бе6е опънал на дъното на резервоара сега слава бого вси4ко е ОК Колеги бяха писали че имат проблем с бензиномера така че казвам какво ми се случи на мен А НОВТА ПОМПА СТРУВА 170 ЛВ АМА СЕГА СУМ ДОВОЛЕН
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    #2
    помпа

    аз като смених помпата/ щото беше счупен изхода/ и сега се запуши тръбопровода от това че предишната -счупената е бях лепил с поксипол и прехотник сега остава чистене на бензинопровода и дюзите
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      да скоро и аз ще чистя дюзите щото нещо плюят :D
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #4
        Черпи един от Павликени Аз бях писал и упътване как да си разглобим и поправим бензиномера. Естествено това си е не съвсем правилно и работещо решение, щото пистичките му се изтриват безвъзвратно. Ти си извадил късмет!
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          dimmX написа:
          да скоро и аз ще чистя дюзите щото нещо плюят :D
          Как се познава, че плюят дюзите?

          Коментар


            #6
            дюзи

            познах и видях за дюзите че не работат разглобявашги общо с колектора и даваш на контакт веднага почва да работи помпата при мен старите почти /пикаят /акто сложа нови е идеално разпръскването но първо има да се провери налягането на входа да се почисти от помпата до двигателя/ най трудно е при филтъра /и чак тогава дюзи че са много скъпи
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Аз забелязах, че след изгасяне на двигателя претръпва тоест симптоми на неправилно изгряне.По разпитах и всеки казва 4е е дюзи....днес обаче след смяната на помпата това явление вече го няма(паля,гася карах пак гася и т.н) няма претръпване на двигателя.Както писах в първия си пост за помпата имам чувството че не работеше както трябва,сега колата работи по-добре има по голям ряс явно си е била тръгнала и не е създавала необходимото налягане.извадих и доста боклуци от филтъра в който е помпата и така сега съм доволендано всичко си е ок е някой ден и дюзите ще изчистя предишната ми помпа която беше до днес в колата е с марка ВАЛБРО не че имам нещо прототив марката а само отбелязвам
              now. BMW E39 523i '98 170hp
              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

              Коментар

              Working...
              X