Щом колата остарее и започне да гори масло никакви телени капкоуловители няма да помогната. Маркуча надолу и музиката да свири. Само да не ме чуят от някоя екологична организация. Освен това разхода на масло не се увеличава, нищо не се цапа единственото хубаво от цялата история е че въздушния филтър се ползва по-дълго време
Хаха, йевалата
emillio написа:
:D Абе хора навремето още 90% от жигулите бяха и още са си с висящи маркучи ... от там излизат предимно газове и рядко по някоя капчица. Както казаха вече няма голяма разлика за горивната смес. Ако тръгнем на север май ще трябва да поизцапаме някой филтър :D щото не вярвам в германия да пуснат кола с висящия маркуч...
На Ладата ми беше също така и не гореше дори "тънкото" минерално на Шел Ти, мислиш ли, че някой ще ти гледа двигателя на границата?
Коментар