Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Омасляване въздушен филтър Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Омасляване въздушен филтър Типо

    Имаше подобна тема скоро, но беше за дизелово путно, ако не се лъжа.При мен има омасляване на въздушния филтър в едната му страна, по-точно по уплътнението.Последния път като го сменях нямаше.Сега е на към 8000км.Колата е 1.6 бензин, моно, едновалов мотор.Въпросът ми е:нормално ли е?От картерните газове ли се получава?Как се оправя?
    N.Y. State of Mind

    #2
    да, от картерните е. оправя се по 2 начина- или си сменяш филтъра често, или откачаш картените газове и приключваш въпроса. аз съм по 2 начин
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Аз също си мислех да махна маркучето, ама май не трябва да се запушва...ти какво го направи след като го махна от кутията на филтъра?
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #4
        По принцип при моето Типо (1.1) в маркуча за картерните газове има едно метално нещо (прилича на телена четка за лъскане на тенджери).Когато правих двигателя реших че не му е нужно и го махнах понеже беше пълно с боклуци.След като го махнах започна направо да пълни филтъра с масло и даже надолу пълнеше карбуратора и т.н. Оказа се че то е така наречения капкоуловител и без него всяка кашпчица,изхвърлено масло заминава направо във филтъра.След ремонта на двигателя продължи да го прави независимо че нямаше никакво налягане в картерните газове.Та дефакто ако го няма това нещо при теб и даваш повече ръчка на двигателя ще прави така.Иначе не би трябвало да го има този ефект по принцип ако това въпросното си е на място и е чисто.Успех!

        Коментар


          #5
          аз моето не съм го запушил. колегата е прав, има такава телена работа, на мен обаче не ми се занимава да го правя всичкото това, по-лесно ми е да го махна.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Маркучтъ за картерните газове не трябва да се запушва! Просто го оставете да виси някъде надолу.
            Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
            Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

            Коментар


              #7
              А няма ли да хвърля масло тка? А и няма ли да се обърка гориво-въздушната смес така?
              N.Y. State of Mind

              Коментар


                #8
                sachma написа:
                А няма ли да хвърля масло тка? А и няма ли да се обърка гориво-въздушната смес така?
                ми ше фърля, завиваш маркуча надолу. няма да се обърка сместта
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  а на разхода ще повлияе ли ваденето на тоя картерен маркуч?
                  Tipo 1.6 i.e. '94

                  Коментар


                    #10
                    plambi написа:
                    а на разхода ще повлияе ли ваденето на тоя картерен маркуч?
                    косвено. пряко-не, но ще ти цапа по-малко възд. филтър, съответно и ще караш по -дълго с чист филтър абе като цяло не
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      А отзад няма ли да стане мазало по задния капак и броня?Аз така примерно имах съвсем дребен теч от картера на масло и редовно ми цапотеше отзад.Както е прахоляха който си се натрупва едни дребни петънца с маслен характер.Като цяло каквото и да тече отпред (масло от двигателя,от хидравлика,антифриз,масло от скорости) се лепи отзад по брони,капаци т.н.Дължи се на следния ефект - зад колата докато се движи се получва област с по-ниско отмосферно налягане и целич въздух,който минава отдолу заедно с всчки боклуци и простотии минава по цялата задница на колата и каквото влачи със себе си се лепи по задницата....така че незнам доколко е добра идеята да оставите маркуча просто така да си виси и да си хвърля масло отдолу.....
                      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                      Коментар


                        #12
                        Аз за всеки сличай първо ще търся нов маркуч с такава джаджа в него, пък ако няма ще му мисля...
                        N.Y. State of Mind

                        Коментар


                          #13
                          zfa159 написа:
                          А отзад няма ли да стане мазало по задния капак и броня?Аз така примерно имах съвсем дребен теч от картера на масло и редовно ми цапотеше отзад.Както е прахоляха който си се натрупва едни дребни петънца с маслен характер.Като цяло каквото и да тече отпред (масло от двигателя,от хидравлика,антифриз,масло от скорости) се лепи отзад по брони,капаци т.н.Дължи се на следния ефект - зад колата докато се движи се получва област с по-ниско отмосферно налягане и целич въздух,който минава отдолу заедно с всчки боклуци и простотии минава по цялата задница на колата и каквото влачи със себе си се лепи по задницата....така че незнам доколко е добра идеята да оставите маркуча просто така да си виси и да си хвърля масло отдолу.....
                          братле, то да не мислиш, че оттам тече по 1 кило масло на 100 км.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            Щом колата остарее и започне да гори масло никакви телени капкоуловители няма да помогната. Маркуча надолу и музиката да свири. Само да не ме чуят от някоя екологична организация. Освен това разхода на масло не се увеличава, нищо не се цапа единственото хубаво от цялата история е че въздушния филтър се ползва по-дълго време
                            VW Bora Variant 1.6 16V '01

                            Коментар


                              #15
                              :D Абе хора навремето още 90% от жигулите бяха и още са си с висящи маркучи ... от там излизат предимно газове и рядко по някоя капчица. Както казаха вече няма голяма разлика за горивната смес. Ако тръгнем на север май ще трябва да поизцапаме някой филтър :D щото не вярвам в германия да пуснат кола с висящия маркуч...
                              Fiat Tipo 1.6 DOHC

                              Коментар

                              Working...
                              X