Имаше подобна тема скоро, но беше за дизелово путно, ако не се лъжа.При мен има омасляване на въздушния филтър в едната му страна, по-точно по уплътнението.Последния път като го сменях нямаше.Сега е на към 8000км.Колата е 1.6 бензин, моно, едновалов мотор.Въпросът ми е:нормално ли е?От картерните газове ли се получава?Как се оправя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Омасляване въздушен филтър Типо
Collapse
X
-
По принцип при моето Типо (1.1) в маркуча за картерните газове има едно метално нещо (прилича на телена четка за лъскане на тенджери).Когато правих двигателя реших че не му е нужно и го махнах понеже беше пълно с боклуци.След като го махнах започна направо да пълни филтъра с масло и даже надолу пълнеше карбуратора и т.н. Оказа се че то е така наречения капкоуловител и без него всяка кашпчица,изхвърлено масло заминава направо във филтъра.След ремонта на двигателя продължи да го прави независимо че нямаше никакво налягане в картерните газове.Та дефакто ако го няма това нещо при теб и даваш повече ръчка на двигателя ще прави така.Иначе не би трябвало да го има този ефект по принцип ако това въпросното си е на място и е чисто.Успех!
Коментар
-
А отзад няма ли да стане мазало по задния капак и броня?Аз така примерно имах съвсем дребен теч от картера на масло и редовно ми цапотеше отзад.Както е прахоляха който си се натрупва едни дребни петънца с маслен характер.Като цяло каквото и да тече отпред (масло от двигателя,от хидравлика,антифриз,масло от скорости) се лепи отзад по брони,капаци т.н.Дължи се на следния ефект - зад колата докато се движи се получва област с по-ниско отмосферно налягане и целич въздух,който минава отдолу заедно с всчки боклуци и простотии минава по цялата задница на колата и каквото влачи със себе си се лепи по задницата....така че незнам доколко е добра идеята да оставите маркуча просто така да си виси и да си хвърля масло отдолу.....Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
zfa159 написа:А отзад няма ли да стане мазало по задния капак и броня?Аз така примерно имах съвсем дребен теч от картера на масло и редовно ми цапотеше отзад.Както е прахоляха който си се натрупва едни дребни петънца с маслен характер.Като цяло каквото и да тече отпред (масло от двигателя,от хидравлика,антифриз,масло от скорости) се лепи отзад по брони,капаци т.н.Дължи се на следния ефект - зад колата докато се движи се получва област с по-ниско отмосферно налягане и целич въздух,който минава отдолу заедно с всчки боклуци и простотии минава по цялата задница на колата и каквото влачи със себе си се лепи по задницата....така че незнам доколко е добра идеята да оставите маркуча просто така да си виси и да си хвърля масло отдолу.....Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Щом колата остарее и започне да гори масло никакви телени капкоуловители няма да помогната. Маркуча надолу и музиката да свири. Само да не ме чуят от някоя екологична организация. Освен това разхода на масло не се увеличава, нищо не се цапа единственото хубаво от цялата история е че въздушния филтър се ползва по-дълго времеVW Bora Variant 1.6 16V '01
Коментар
-
:D Абе хора навремето още 90% от жигулите бяха и още са си с висящи маркучи ... от там излизат предимно газове и рядко по някоя капчица. Както казаха вече няма голяма разлика за горивната смес. Ако тръгнем на север май ще трябва да поизцапаме някой филтър :D щото не вярвам в германия да пуснат кола с висящия маркуч...Fiat Tipo 1.6 DOHC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар