Вдигам днеска пръчката за маслото всичко 6 маслото бистро на 2 хил км. , и ей така отворих капачката за маслото от вътрешната и страна цялата в някакви бели полепи като паста нещо, брькнах с пръст в отвора и там също, какво е това?Да не е няква добавка за издухан мотор колата обаче я карам от близо 3 месеца и е супер върви яко, като я купих смених всичко масла филтри тогава не сам забелязал нищо.Колата е Браво 1.6 16в 98г.Някой знае ли какво е това предполага ли поне?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
МАЙ ГРИЗНАХ ДЪРВОТО
Collapse
X
-
Re: МАИ ГРИЗНАХ ДЬРВОТО
kireto_007 написа:Вдигам днеска пръчката за маслото всичко 6 маслото бистро на 2 хил км. , и ей така отворих капачката за маслото от вътрешната и страна цялата в някакви бели полепи като паста нещо, брькнах с пръст в отвора и там също, какво е това?Да не е няква добавка за издухан мотор колата обаче я карам от близо 3 месеца и е супер върви яко, като я купих смених всичко масла филтри тогава не сам забелязал нищо.Колата е Браво 1.6 16в 98г.Някой знае ли какво е това предполага ли поне?
Коментар
-
Споко бате нищо не си гризнал. Това е ефекта от предимно градското ти каране на къси разтояния. Тоест тамън да загрее колата и ти вече си стигнал и гасиш. После пак и пак. И както казва hit-ko конденза се е образувал. Не бива да се притесняваш - не че е много добре да се използва кола по този начин на спри - тръгни но това да ти е болката.Punto SX 1.1 55
Коментар
-
kireto_007 написа:наистина съм на тръгни спри, работата ми е на 3 км. от нас. дано да е така както ми казвате. конденз.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Колега,най-вероятно е конденз,но за всеки случай си провери и антифриза.Ако в него имаш същите гадости,то вероятно става дума за издухана гарнитура(пукната глава).....Следи също и дали ти намалява антифриза.нормално е да е само конденз,но хвърли и едно око на написаните от мен неща.Не струва пари и ходене при майстор.Дано да е конденз.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Нищо не губиш, ако провериш антифриза дали е чист. Ако има л.айна в него, значи имаш гарнитура на главата за смяна. Ако е така, може да си късметлия и да не е спукана главата. Но ако този, който ти е продал я е прегрял... Плаче за бой. Щом я караш на кратки разстояния, не можеш да видиш дали загрява антифриза в охладителната система. Аз ако съм на теб, паля и поне 30 минути яко каране. Ако има нещо, ще започне да загрява и ще стигне 130 градуса. Но ако не стане така, значи е бил тоя конденз, за който за пръв път чувам.
Коментар
-
Punto SX написа:Споко бате нищо не си гризнал. Това е ефекта от предимно градското ти каране на къси разтояния. Тоес тамън да загрее колата и ти вече си стигнал и гасиш. После пак и пак. И както казва hit-ko конденза се е образувал. Не бива да се притесняваш - не че е много добре да се използва кола по този начин на спри - тръгни но това да ти е болката.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Чакаите че ми стана интаресно защото ляатото бяахме на една вила и там позагряа колата и то доста беше стигнало подчти до червено на датчика за температура,и после започнах да губя антифриз по малко но трябва да доливам колата седи в гараж а не виждам да тече от няакаде та да не се окаже че сега аз сум лапнал дървото
Коментар
-
kikoto написа:Чакаите че ми стана интаресно защото ляатото бяахме на една вила и там позагряа колата и то доста беше стигнало подчти до червено на датчика за температура,и после започнах да губя антифриз по малко но трябва да доливам колата седи в гараж а не виждам да тече от няакаде та да не се окаже че сега аз сум лапнал дървотоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар