Бях писал из темите че преди известно време ми се прецака резбата (М10) на единя спирачен апарат. Ходих на стругар, наряза ми М12, разпробихме шенкела и сложиме нови болтове (които също стругаря наряза). Обаче вчера сутринта ми се наложи да "скачам на спирачката" и днес резултата беше наново разхлабен апарат тропане яко изобщо неприятности.Та сега и въпроса - има ли някакви по специални болтове със законтряне? Резбите не са прецакани, Наско ги натегна днес пак с лепило, но явно след месец - два пак ще се разхлопа... или трябва да търся нов шенкел и апарат ( на сегашния шенкел разпробихме М12 заради новите болтове)?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помагайте - драма със спирачен апарат
Collapse
X
-
Помагайте - драма със спирачен апарат
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.orgЕтикети: –
-
Стандартното средство против саморазвиване там е стъпката на резбата-напр.М10х1 или М10х1.25Щом сте минали на М12,предполагам,стъпката също не е стандартната,а напр.М12х1.25.Ако е направена стандартна М12,нормално е да се саморазвива...Друга причина да се саморазвива е ако новите болтове са направени от по-мек материал,или резбова сглобка направена с хлабина Анаеробните уплътнители/законтрящи лепила имат достатъчна сигурност за целта,и не би трябвало да има повече проблеми.Ex. Grande Punto Driver
-
Браво на Веско, както винаги е точен. и отговора на въпроса правилен, някой ще има да черпиСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Резбата май я направи с по-голяма стъпка от 1.25 не съм сигурен обаче... Иначе Наско сложи доста лепило, явно проблема е в материала на болтовете.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар