имаш предвид смяната на лагерите и болта от които колата става "разкрачена" ли?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт заден мост на Типо
Collapse
X
-
Ремонт заден мост на Типо
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Етикети: –
-
Аз успях да ги сменя без да разкачам почти нищо, само свалих задната гума, наистина е доста досадна смяната на тези болтове, понеже няма как да се удари болта отвътре навън, но в сервиза на Тойота имахме едни приспособления с които става доста по лесно. Представлява един лост на който има сложена тежест .....кг.(различни тежести) и това нещо се закрепва за болта и се ползва като чук за избиване. Ако намериш отнякъде нещо подобно ще ти е доста по лесно. Аз лично се наложи да отрежа болта и навътре го избих (но стигна точно до резервоара). Другото което се сещам е че свалих и пружината(докато колата е на колелата си, вързах пружината с доста тел.(прави се със скоби по принцип), след което като вдигнах колата тя си остана свита и лесно излезе), и откачих амортесьора отдолу(един болт/гайка 13), друго не съм разкачвал, беше достатъчно. Другото което се сещам е че след като отрязах главата на болта и го избих накрая разбрах че ако съм го завъртял (големия болт)на 90 градуса може би е щял да излезе доста по лесно, понеже се износва от едната страна в ламарините на подкалника и така се застопорява сам и не иска да тръгне понеже трябва да прескочи. Може би е добре да го развъртиш след като развиеш гайката отвътре, но ще е добре когато започне побоя с чука да е завъртян на 90градуса от първоначалното му състояние.имам снимки на всички лагерчета, болта и изобщо всички елементи от пълния комплект, ако ти се занимава да си смениш само повредените неща. Обикновенно се разваля само едното лагерче :D Успех,п.с.ей сега ще ти пратя и една проста схема какво представлява онзи уред за избиванеСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
-
А някой може ли да каже сервиз/майстор, в който знаят как се прави това чудо (смяна на лагери, втулки и ... на задния мост), защото като бях декември месец в моя сервиз, онзи гледа, цъка с език и накрая каза - ще трябва да се сваля всичко - резервоар, ръчна, спирачни маркучи... и почна нещо да смята на ум и каза, че за труд 150лв.... е и аз поувяхнах... ама ако наистина тези смени могат да станат без демонтажа на резервуара и спирачките - кажете къде могат да го направят това за региона на София. Мерси предварително.Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
mentor написа:Тежестта верно ли е 5кг?СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
deqnak__ написа:Колега а би ли споделил как седят тези всички чаркове наредени? Аз по картинката разбирам,че лагерчетата лежат на двете страни на пласмасовата втулка. Вътрешния им край лагерува с металната втулка. А в нея влиза болта. Дали е така?СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Браво, надявам се че помогнах.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар