Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт заден мост на Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ремонт заден мост на Типо

    имаш предвид смяната на лагерите и болта от които колата става "разкрачена" ли?
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
    ИТАЛФЕСТ 2007

    #2
    Аз успях да ги сменя без да разкачам почти нищо, само свалих задната гума, наистина е доста досадна смяната на тези болтове, понеже няма как да се удари болта отвътре навън, но в сервиза на Тойота имахме едни приспособления с които става доста по лесно. Представлява един лост на който има сложена тежест .....кг.(различни тежести) и това нещо се закрепва за болта и се ползва като чук за избиване. Ако намериш отнякъде нещо подобно ще ти е доста по лесно. Аз лично се наложи да отрежа болта и навътре го избих (но стигна точно до резервоара). Другото което се сещам е че свалих и пружината(докато колата е на колелата си, вързах пружината с доста тел.(прави се със скоби по принцип), след което като вдигнах колата тя си остана свита и лесно излезе), и откачих амортесьора отдолу(един болт/гайка 13), друго не съм разкачвал, беше достатъчно. Другото което се сещам е че след като отрязах главата на болта и го избих накрая разбрах че ако съм го завъртял (големия болт)на 90 градуса може би е щял да излезе доста по лесно, понеже се износва от едната страна в ламарините на подкалника и така се застопорява сам и не иска да тръгне понеже трябва да прескочи. Може би е добре да го развъртиш след като развиеш гайката отвътре, но ще е добре когато започне побоя с чука да е завъртян на 90градуса от първоначалното му състояние.имам снимки на всички лагерчета, болта и изобщо всички елементи от пълния комплект, ако ти се занимава да си смениш само повредените неща. Обикновенно се разваля само едното лагерче :D Успех,п.с.ей сега ще ти пратя и една проста схема какво представлява онзи уред за избиване
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
    ИТАЛФЕСТ 2007

    Коментар


      #3
      А някой може ли да каже сервиз/майстор, в който знаят как се прави това чудо (смяна на лагери, втулки и ... на задния мост), защото като бях декември месец в моя сервиз, онзи гледа, цъка с език и накрая каза - ще трябва да се сваля всичко - резервоар, ръчна, спирачни маркучи... и почна нещо да смята на ум и каза, че за труд 150лв.... е и аз поувяхнах... ама ако наистина тези смени могат да станат без демонтажа на резервуара и спирачките - кажете къде могат да го направят това за региона на София. Мерси предварително.
      Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
      --- в сърцето завинаги... ---
      Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

      Коментар


        #4
        еми нещо такова е приспособлението. в единия край се захваща главата на болта и се бие с онова желязо в другия край
        Прикачени файлове
        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
        ИТАЛФЕСТ 2007

        Коментар


          #5
          Тежестта верно ли е 5кг?
          Punto 55 SX

          Коментар


            #6
            mentor написа:
            Тежестта верно ли е 5кг?
            има различни тежести, важна е идеята на целия механизъм
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
            ИТАЛФЕСТ 2007

            Коментар


              #7
              Ясно.
              Punto 55 SX

              Коментар


                #8
                deqnak__ написа:
                Колега а би ли споделил как седят тези всички чаркове наредени? Аз по картинката разбирам,че лагерчетата лежат на двете страни на пласмасовата втулка. Вътрешния им край лагерува с металната втулка. А в нея влиза болта. Дали е така?
                Първо се извинявам, понеже сега се сетих че свалих спирачния апарат, на който си остана и ръчната (аз съм с дискове и отпред и отзад, и като развия двата болта на спирачния апарат си остава самата главина с диска), Та на металната втулка се набива вътрешната черупка на единия лагер, след това се слага самия лагер и се затваря, като се набива едния метален пръстен(съпроводено с мамата), след това металната втулка с единия лагер се пъха в задния носач заедно със пластмасовата втулка и се набива другата вътрешна (малка) черупка на другия лагер(в правилната посока), на металната втулка поставя се лагера и се набива и другия метален пръстен (съпроводено с мамата и тука много внимателно за да не се набият сачмите на лагерите в гривните и да развалят циментацията), след което вече е по лесно. Целия носач се поставя обратно, слага се дългия болт и гайката и останалите работи и си готов
                Прикачени файлове
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                ИТАЛФЕСТ 2007

                Коментар


                  #9
                  Браво, надявам се че помогнах.
                  СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                  бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                  сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                  ИТАЛФЕСТ 2007

                  Коментар

                  Working...
                  X