Здравейте,Колата ми е с карбуратор и механична бензинова помпа, но като поседи по-дълго без да е палена бензина се оттича в резервоара. Иска да сложа електрическа за да не хабя акумулатора сутрин при първо палене. Предпочитам да е външна, не потопна в резервоара за да стане по-лесно смяната. Порових се из google и намерих няколко страници, в които предлагат електически помпи от Фиат, но не е даден модел.Бихте ли ме ориентирали за модел на Фиат с външна електрическа бензинова помпа.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Търся електрическа бензинова помпа - колата не е Фиат
Collapse
X
-
за фиат не знам, аз имам една от запорожец, за парното му и е с дебит 50 литра на час, идеална е за целта ти. дори по едно време си правех експерименти с моята каруца, тя е моно, сложих й карбуратор и с тази помпа. нямаше проблем, освен, че е малко шумна и като не е запалена колата се чува едно щракане. после вече просто не се чува. мисля, ще ти свърши идеална работа такава помпа, аз моята не си я давамLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Колега,защо не се опиташ да откриеш от къде засмуква въздух?Освен това като е карбуратор,нямаш ли в карбурацията поплавък с който да регулираш колко бензин да остава в карбуратора?Увеличи това количество и би трябвало да се оправят нещата.По-добре реши проблема,който имаш,отколкото да приспособяваш помпи и какво ли не......Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Знам от къде дъпра въздух - от карбуратора. Моментът, в който нивото в казанчето намалее и поплавъка отвори иглата от там по обратния път към помпата тръгва въздух. Няма как да го спра освен с възвратен клапан. Възвратни клапани за правия поток на бензина не намерих, има само малки за обрания. Обикновенно газаджиите слагат за да не стават сакатлъци. Пробвах с такъв, но не става. Подаботи 2-3 дни после издъхна. Не е предвиден за продължителна работа при голям поток гориво. Бенизновата ми помпа няма върешни клапани за да не пропуска гориво на обратно когато не работи. За това търся електрическа.
Коментар
-
dudulia написа:Колега,защо не се опиташ да откриеш от къде засмуква въздух?Освен това като е карбуратор,нямаш ли в карбурацията поплавък с който да регулираш колко бензин да остава в карбуратора?Увеличи това количество и би трябвало да се оправят нещата.По-добре реши проблема,който имаш,отколкото да приспособяваш помпи и какво ли не......Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Re: Търся електрическа бензинова помпа - колата не е Фиат
Иван Горчев написа:Здравейте,Колата ми е с карбуратор и механична бензинова помпа, но като поседи по-дълго без да е палена бензина се оттича в резервоара. Иска да сложа електрическа за да не хабя акумулатора сутрин при първо палене. Предпочитам да е външна, не потопна в резервоара за да стане по-лесно смяната. Порових се из google и намерих няколко страници, в които предлагат електически помпи от Фиат, но не е даден модел.Бихте ли ме ориентирали за модел на Фиат с външна електрическа бензинова помпа.Благодаря предварително.Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Re: Търся електрическа бензинова помпа - колата не е Фиат
lu40 написа:Pakumba е прав-тази помпа ще ти свърши работа,но как ще отвеждаш излишния бензин?Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Re: Търся електрическа бензинова помпа - колата не е Фиат
Sandeto написа:lu40 написа:Pakumba е прав-тази помпа ще ти свърши работа,но как ще отвеждаш излишния бензин?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
NikMar написа:Жигулите нямат.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Колата е джип Аро 10, двигателят е 1400 от Дачия. Има обратна магистрала до резервоара за излишният бензин. Жигулите нямат обратен, защото бензиновите им помпи имат вграден клапан за прекалено налягане. Моментът в който иглата затвори една сачма отваря вътрешно помпата и реално спира да помпа, докато не падне налягането. Моята помпа има само два клапана вътре. Мисля че може да се присади жигулска. По принцип до колкото си спомням жигулските имаха и вграден възвратен клапан за да не се оттича бензина. При мен входният и изходният колектор са заедно в обща отливка и карбураторът се нагрява доста. Това е причината за изветряването на бензина когато колата е на място. Докато се движи въздушният поток го охлажда. Карбураторът е еднокамерн от Рено 5 и не събира много бензин в казанчето. Лошото е че не карам много и акомулаторът не успява да се зареди. За това сутрин въртене 20-30 секунди го скапва. За това мисля за електрическа помпа за да качва бързо или някакъв начин да задържа бензина във филтъра и помпата.Благодаря за съветите.
Коментар
-
Иван Горчев написа:Колата е джип Аро 10, двигателят е 1400 от Дачия. Има обратна магистрала до резервоара за излишният бензин. Жигулите нямат обратен, защото бензиновите им помпи имат вграден клапан за прекалено налягане. Моментът в който иглата затвори една сачма отваря вътрешно помпата и реално спира да помпа, докато не падне налягането. Моята помпа има само два клапана вътре. Мисля че може да се присади жигулска. По принцип до колкото си спомням жигулските имаха и вграден възвратен клапан за да не се оттича бензина. При мен входният и изходният колектор са заедно в обща отливка и карбураторът се нагрява доста. Това е причината за изветряването на бензина когато колата е на място. Докато се движи въздушният поток го охлажда. Карбураторът е еднокамерн от Рено 5 и не събира много бензин в казанчето. Лошото е че не карам много и акомулаторът не успява да се зареди. За това сутрин въртене 20-30 секунди го скапва. За това мисля за електрическа помпа за да качва бързо или някакъв начин да задържа бензина във филтъра и помпата.Благодаря за съветите.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар