Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Търся електрическа бензинова помпа - колата не е Фиат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    В момента ги нямам - някъде е командировка.

    Коментар


      #17
      Re: Търся електрическа бензинова помпа - колата не е Фиат

      Иван Горчев написа:
      Колата ми е с карбуратор и механична бензинова помпа, но като поседи по-дълго без да е палена бензина се оттича в резервоара. Иска да сложа електрическа за да не хабя акумулатора сутрин при първо палене. Предпочитам да е външна, не потопна в резервоара за да стане по-лесно смяната..
      Колега,може да те разочаровам с поста си, но фактите са следните: Ел.помпите за инжекциони работят с доста по-високи налягания от карбураторните системи,където се ползват изключително механични мембранни помпи-при тях наляганията са от порядъка на 0.2-0.5 бар,докато ел .помпите,използвани в инжекционните с-ми,работят при по-високи налягания:-Моно/SPI-работно~1 бар,мах~3бар,MPI-системи-работно2.5-3 бар,мах 4-6 бар.,дебита при Моно е>1л./мин~като карбураторните с-ми,при MPI>2л./мин.Без да съм правил подобен експеримент,изказвам опасенията си,че клапана за нивото на поплавъковата камера няма да може да отсича това налягане-ще е близко до мах.защото нямаш регулатор на налягането/в мин .случай два пъти по-високо от работното-в реалния случай- мах.6-12 пъти/ ,даже при наличие на линия за обратно гориво...Обратния клапан за задържане на налягането в системата при някои помпи е вграден в корпуса,при други е външен в горивната линия.Ако все пак решиш да правиш този експеримент-само с помпа за Монo/SPI...
      Ex. Grande Punto Driver

      Коментар


        #18
        Re: Търся електрическа бензинова помпа - колата не е Фиат

        vesko.t написа:
        Иван Горчев написа:
        Колата ми е с карбуратор и механична бензинова помпа, но като поседи по-дълго без да е палена бензина се оттича в резервоара. Иска да сложа електрическа за да не хабя акумулатора сутрин при първо палене. Предпочитам да е външна, не потопна в резервоара за да стане по-лесно смяната..
        Колега,може да те разочаровам с поста си, но фактите са следните: Ел.помпите за инжекциони работят с доста по-високи налягания от карбураторните системи,където се ползват изключително механични мембранни помпи-при тях наляганията са от порядъка на 0.2-0.5 бар,докато ел .помпите,използвани в инжекционните с-ми,работят при по-високи налягания:-Моно/SPI-работно~1 бар,мах~3бар,MPI-системи-работно2.5-3 бар,мах 4-6 бар.,дебита при Моно е>1л./мин~като карбураторните с-ми,при MPI>2л./мин.Без да съм правил подобен експеримент,изказвам опасенията си,че клапана за нивото на поплавъковата камера няма да може да отсича това налягане-ще е близко до мах.защото нямаш регулатор на налягането/в мин .случай два пъти по-високо от работното-в реалния случай- мах.6-12 пъти/ ,даже при наличие на линия за обратно гориво...Обратния клапан за задържане на налягането в системата при някои помпи е вграден в корпуса,при други е външен в горивната линия.Ако все пак решиш да правиш този експеримент-само с помпа за Монo/SPI...
        аз доколкото разбрах колегата не търси помпа за инжекция, а някаква ел помпа за карбуратор от фиат/аз не знам кой модел фиат е с такава/.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #19
          На времето един колега имаше Рено 9 с такава помпа(отЗАЗ),но тя се скапа.Сложихме му подобна от някакъв камион Шкода,та има и такъв вариант.Колега Горчев,може би тази помпа ти трябва само за първоначално подкачване на бензина,така ли?Аз имам една потопяема(не дава достатъчно налягане за инжекциона),мога да ти я подаря,ако искаш.
          Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

          Коментар

          Working...
          X