Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Автоматичен смукач:

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    За сондата не бързай.И аз като купих Пунтото тя ту ми пресветне ту угасне и като ми казаха една цена 150 лв се отказах.Смених си термостата че не работеше и като си и махнах и катализатора то тя повече не светна.Така е според мен първо виж от какво има нужда да се смени и тогава чак купувай и нея.Сега Пунтото ми гори желаните от мен 5л мешано градско и извънградско така че няма да му сложа газова уредба.
    Фиат Панда 1.2 2006година
    Синджира си идва ,а козата я няма...

    Коментар


      #17
      Днес реших да проверя работата на съпковия двигател.Инжекциона ми е Магнет Марели.Не ми работи IAT сензора. Като свалих двигателчето и го разглобих,установих,че при подаване на контакт в продължение на няколко секунди то отваря и затваря и след това остава в затворено положение.Явно това не е нормално,защото той би трябвало да заема някакво положение в зависимост от данните,които му подават температурните датчици/поне аз така разсъждавам/.Ако някой има наблюдение върху работата на степ-мотора,моля да сподели опита си.Благодаря предварително
      Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

      Коментар


        #18
        Re: O.K

        Mitko написа:
        milky написа:
        Добре,ще го намеря,мерси за информацията.Сетих се да попитам и още нещо в тази връзка:-Не трябва ли над определена околна температура,да не се включва смукача ???Успехи !!!
        При инжекциона това не е "смукач". Само така го наричат. Това обикновено е клапан за подаване на допълнително количество въздух и ЕСТ сензора е едно от нещата които влияят на този клапан. Затова и ти писах, че изолирането на ЕСТ може да ти докара много ядове.
        колеги бъркам ли се като си мисля, 4е при опънат /ръ4ен/ смука4, колата не да ва пове4е въздух а напротив-пове4е бензин и като загрее ве4е може да върнеш смука4а и по4ва да подава по-малко гориво
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #19
          Re: O.K

          pakumba84 написа:
          Mitko написа:
          milky написа:
          Добре,ще го намеря,мерси за информацията.Сетих се да попитам и още нещо в тази връзка:-Не трябва ли над определена околна температура,да не се включва смукача ???Успехи !!!
          При инжекциона това не е "смукач". Само така го наричат. Това обикновено е клапан за подаване на допълнително количество въздух и ЕСТ сензора е едно от нещата които влияят на този клапан. Затова и ти писах, че изолирането на ЕСТ може да ти докара много ядове.
          колеги бъркам ли се като си мисля, 4е при опънат /ръ4ен/ смука4, колата не да ва пове4е въздух а напротив-пове4е бензин и като загрее ве4е може да върнеш смука4а и по4ва да подава по-малко гориво
          Прав си колега, точно това прави смукача АКО си с карбуратор. Ако си с карбуратор (моето Типо е такова), смукача затваря до известна степен една клапа разположена над първичната дроселна клапа, като по този начин възпрепятства достъпа на въздух към смукателния колектор, следва по-ниско налягане в смукателния колектор и засмукване на повече бензин. Миналия Четвъртък си разглобих изцяло карбуратора и смених платна, гарнитури и единия жигльор и вече мога да кажа че съм спец на карбуратори тип WEBER TLDE 21/151 :D .
          минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
          Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

          Коментар


            #20
            milky написа:
            Митко,Мойте уважения,но мисля,че направо е глупаво при пробег като моя (20-25 хил.км/год.) да карам автомобила си на бензин.Колата ми е 1.4/12V-моноинжекцион с метални колектори.Няма никакви проблеми да се кара на газ.Не знам за каква немотия говориш???Ако можеш да си купиш нещо за 100лв и абсолютно същото нещо се продава на друго място за 230лв,от къде ще го купиш?Може би от там от където е 230,за да не те мори немотията???При среден разход 7л/100км на бензин и 8.5л/100км на газ и пробег 25 хил.км,за една година какво се получава:7 * 1.68 = 11.76лв/100км = 2940лв/год. - на бензин8.5* 0.73 = 6.21лв/100км = 1550лв/год. - на газ2940-1550 = 1390лв икономия на годинаАко за теб 1400лв са нищо (в което се съмнявам),за мен е някаква сума,която бих изхарчил,вместо да я хвърля просто ей-така.Успехи !!!
            Напълно си прав, че е по-евтино...Никои мисля не го успорва този факт. Просто и аз съм на мнението, че след слаганет на АГУ колата не може да остане непрроменена от гледна точка на мощност, пъргавина и инжекция.. Но разбира се и това си е мое мнение/наблюдение Yellow_Flash_Colorz_PDT_02
            FIAT BRAVO 1.6 16V

            Коментар


              #21
              Колеги може ли някой да каже как стоят нещата със "автоматичния смукач" при дизела и кое точно трябва да повиши оборотите когато колтата е студена. Питам защото скоро оправих проблема с непаленето но сега пък ново двайсет? При палене сутрин оборотите са ужасно ниски. Колата обаче е с нов термостат и бързо загрява което нормализира оборотие след около 2 минути. Къде да го търся проблема? Ако може и някоя нагледна схема на механизма П.С. А има такъв защото баща ми също кара дизел /Citroen AX 1.4D/, и при него има такова устройство. Даже там е проблем защото колата му бавно загрява и респективно... рядко я вижда с нормални обороти. Понеже я кара на къси разстояния!

              Коментар


                #22
                gumzata написа:
                Колеги може ли някой да каже как стоят нещата със "автоматичния смукач" при дизела и кое точно трябва да повиши оборотите когато колтата е студена. Питам защото скоро оправих проблема с непаленето но сега пък ново двайсет? При палене сутрин оборотите са ужасно ниски. Колата обаче е с нов термостат и бързо загрява което нормализира оборотие след около 2 минути. Къде да го търся проблема? Ако може и някоя нагледна схема на механизма П.С. А има такъв защото баща ми също кара дизел /Citroen AX 1.4D/, и при него има такова устройство. Даже там е проблем защото колата му бавно загрява и респективно... рядко я вижда с нормални обороти. Понеже я кара на къси разстояния!
                Прегледай внимателно тази тема и ще ти стане ясно!http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=11381От ден-два има нов раздел "ДИЗЕЛИ"... може да ти е интересно.
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар

                Working...
                X