Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Автоматичен смукач:

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Автоматичен смукач:

    Колеги искам да попитам-от кой точно датчик взима информация ECU-то,за да разбере,че автомобила е студен и да покачи оборотите.Много се дразня,сутрин като запаля и заработи на 1500-1600 об/мин.Има ли начин да се прекъсне този датчик (примерно с допълнително ключе от купето),докато автомобила позагрее и после пак да се включи с цел да се избегне сработването на смукача.Няма ли да се получи грешка в ECU-то при това положение ???Всякакви идеи на тема:"Как да избегнем включването на смукача",ще ми бъдат от полза.Благодаря предварително.Успехи !!!

    #2
    Благодаря,

    Сега,ако дадеш и информация къде точно е разположен въпросния датчик,нататък ще се оправя сам-няма проблеми.Автомобила е Брава 1.4/12VУспехи !!!

    Коментар


      #3
      O.K

      Добре,ще го намеря,мерси за информацията.Сетих се да попитам и още нещо в тази връзка:-Не трябва ли над определена околна температура,да не се включва смукача ???Успехи !!!

      Коментар


        #4
        Митко, така и така си почнал...аз така и не намерих време да почета малко за колата си, добре че има форум Като купувах темпрата, предния собственик ми каза, че изключил "смукача" защото след като загреела държала много високи обороти. (Тогава така и не обърнах внимание какво ми говори)През зимата имах доста проблеми с това, тъй като докато колата загрее и почне да не гасне по кръстовищата - аз стигах до работа...Сега е лято и проблема ми е отшумял, но зимата пак ще дойде и тогава... Дай малко акъл, плс.

        Коментар


          #5
          Mitko написа:
          Immortal написа:
          Митко, така и така си почнал...аз така и не намерих време да почета малко за колата си, добре че има форум Като купувах темпрата, предния собственик ми каза, че изключил "смукача" защото след като загреела държала много високи обороти. (Тогава така и не обърнах внимание какво ми говори)През зимата имах доста проблеми с това, тъй като докато колата загрее и почне да не гасне по кръстовищата - аз стигах до работа...Сега е лято и проблема ми е отшумял, но зимата пак ще дойде и тогава... Дай малко акъл, плс.
          Предполагам че е откачил куплунга на моторчето за празния ход. Ако с Бош моторчето се намира точно в дясно на моноблока. Няма да го видиш без да свалиш филтърната кутия.
          Точно това е направил. Точно това съм направил и аз. Няма автоматичен смукач и докато не подгрее ламбдата гасне в ниските обороти.Аз лично съм замислил моторчето за празен ход да го изкарам на ключе в купето. В момента в който колата дигне температура - гасиш моторчето и забравяш за него. То блокира в максимално отворено положение.
          Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

          Коментар


            #6
            Колега Immortal,при мен също беше така,и се оказа,че един от проводниците към ТПС бе скъсан.След свързването му включих стъпковия двигател и всичко бе наред.Лошото при мен е че при първоначално палене на бензин оборотите са много ниски и докато не позагрее,двигателя забива.От Вантотрейд ми казаха,че не ми е в ред датчика за температура на въздуха,но само от него ли са ми проблемите
            Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

            Коментар


              #7
              Митко написа.Повишаването на оборотите зависи от стойностите на датчика за температура на охлаждащата течност. Т.нар ECT сенсор. Можеш да го фиксираш с резистор като за топла кола, но тогава ще я палиш много, много трудно и докато мотора загрее ще береш ядове.Тогава ще опитам по следния начин.Поставям си ключе на таблото което има три положения но с по два извода.Прекъсвам проводника след датчика и удължавам единия му край до единия извод на ключето и съответно другия край го удължавам да стигне до другия извод на ключето .Когато е натиснато в единия край ключето то ще направи веригата между двата проводника и палиш колата без проблем.След запалването на колата натискам ключето на другия край то ще прекъсне тази верига но пък ще даде верига с тоя резистор дето ще го поставя и колата трябва да си намали оборотите.Малко е неразбираемо както го обяснявам но утре ще се опитам да го начертая сканирам и да го покажа това дето го мисля.Пък като ми остане време ще го пробвам на Пунтото
              Фиат Панда 1.2 2006година
              Синджира си идва ,а козата я няма...

              Коментар


                #8
                Не съм с Бош, Magnetti-Marelli е, но ще се оправя Благодаря! Дано да е това!

                Коментар


                  #9
                  Immortal написа:
                  Не съм с Бош, Magnetti-Marelli е, но ще се оправя Благодаря! Дано да е това!
                  моторчето е точно до термостата хванато с една скоба към мотора влизат два мъркуча в него а отгоре е куплунг с две крачета
                  TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                  UNO 1.0 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    milky написа: Сега,ако дадеш и информация къде точно е разположен въпросния датчик,нататък ще се оправя сам-няма проблеми.
                    Milky, на Брава 1.4 датчика за температурата на охл. течност се намира на термостата, откьм ск. кутия под бубината. Датчика е син на цвят, представлявя терморезистор/ термистор /и се навива на корпуса на термостата. Но преди да го елиминираш, го измери с оммер: на студено е над 2000 ома, а при загрят мотор около 250! Всички компоненти на инжексиона са в непрекьсната зависимост и липсата или некоректна стойност на някой от тях води до проблеми в/у впрьскването! Така, че 3 пьти мери - ведньж режи!

                    Коментар


                      #11
                      само не разбрах какъв е смисъла човек сам да си разваля колата, много ясно че като я запалиш трябва да държи 1300-1400, и при топло време около 10-15 градуса за един сфетофар слиза 1000 и още един и вече си е на 800 по не при мене, при по-студено трябват още няколко сфетофара за да ви влезе в режим мотора, и като го изключиш печелиш единствено допълнителни упражнения с краката по сфетофара да я държиш да не гасне като загрее...
                      ex Fiat Bravo GT

                      Коментар


                        #12
                        Еми,

                        При мен смисълът е,че съм на газ.Лятото си паля направо на газ и изпарителя ми е така настроен,че дори и чисто студен (при околна температура над 10 градуса) двигателя си работи много стабилно и без "смукач".Не виждам смисъл 3-4 минути да "вие" на 1500 об/мин.Ако не съм прев - поправи ме.Успехи !!!

                        Коментар


                          #13
                          Митко,Мойте уважения,но мисля,че направо е глупаво при пробег като моя (20-25 хил.км/год.) да карам автомобила си на бензин.Колата ми е 1.4/12V-моноинжекцион с метални колектори.Няма никакви проблеми да се кара на газ.Не знам за каква немотия говориш???Ако можеш да си купиш нещо за 100лв и абсолютно същото нещо се продава на друго място за 230лв,от къде ще го купиш?Може би от там от където е 230,за да не те мори немотията???При среден разход 7л/100км на бензин и 8.5л/100км на газ и пробег 25 хил.км,за една година какво се получава:7 * 1.68 = 11.76лв/100км = 2940лв/год. - на бензин8.5* 0.73 = 6.21лв/100км = 1550лв/год. - на газ2940-1550 = 1390лв икономия на годинаАко за теб 1400лв са нищо (в което се съмнявам),за мен е някаква сума,която бих изхарчил,вместо да я хвърля просто ей-така.Успехи !!!

                          Коментар


                            #14
                            като се поразмисли човек май си напълно прав. Аз тук исках да кажа че е прав колегата дето казва за смукача да не го пипаме а не за газта.
                            Фиат Панда 1.2 2006година
                            Синджира си идва ,а козата я няма...

                            Коментар


                              #15
                              коцев написа:
                              като се поразмисли човек май си напълно прав. Аз тук исках да кажа че е прав колегата дето казва за смукача да не го пипаме а не за газта.
                              Ето точно за това се замислям дали да си сменя Ламбда сондата или да си сложа газова уредба
                              Fiat Punto 1.1 1996

                              Коментар

                              Working...
                              X