За сондата не бързай.И аз като купих Пунтото тя ту ми пресветне ту угасне и като ми казаха една цена 150 лв се отказах.Смених си термостата че не работеше и като си и махнах и катализатора то тя повече не светна.Така е според мен първо виж от какво има нужда да се смени и тогава чак купувай и нея.Сега Пунтото ми гори желаните от мен 5л мешано градско и извънградско така че няма да му сложа газова уредба.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Автоматичен смукач:
Collapse
X
-
Днес реших да проверя работата на съпковия двигател.Инжекциона ми е Магнет Марели.Не ми работи IAT сензора. Като свалих двигателчето и го разглобих,установих,че при подаване на контакт в продължение на няколко секунди то отваря и затваря и след това остава в затворено положение.Явно това не е нормално,защото той би трябвало да заема някакво положение в зависимост от данните,които му подават температурните датчици/поне аз така разсъждавам/.Ако някой има наблюдение върху работата на степ-мотора,моля да сподели опита си.Благодаря предварителноFiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Re: O.K
Mitko написа:milky написа:Добре,ще го намеря,мерси за информацията.Сетих се да попитам и още нещо в тази връзка:-Не трябва ли над определена околна температура,да не се включва смукача ???Успехи !!!Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re: O.K
pakumba84 написа:Mitko написа:milky написа:Добре,ще го намеря,мерси за информацията.Сетих се да попитам и още нещо в тази връзка:-Не трябва ли над определена околна температура,да не се включва смукача ???Успехи !!!минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
milky написа:Митко,Мойте уважения,но мисля,че направо е глупаво при пробег като моя (20-25 хил.км/год.) да карам автомобила си на бензин.Колата ми е 1.4/12V-моноинжекцион с метални колектори.Няма никакви проблеми да се кара на газ.Не знам за каква немотия говориш???Ако можеш да си купиш нещо за 100лв и абсолютно същото нещо се продава на друго място за 230лв,от къде ще го купиш?Може би от там от където е 230,за да не те мори немотията???При среден разход 7л/100км на бензин и 8.5л/100км на газ и пробег 25 хил.км,за една година какво се получава:7 * 1.68 = 11.76лв/100км = 2940лв/год. - на бензин8.5* 0.73 = 6.21лв/100км = 1550лв/год. - на газ2940-1550 = 1390лв икономия на годинаАко за теб 1400лв са нищо (в което се съмнявам),за мен е някаква сума,която бих изхарчил,вместо да я хвърля просто ей-така.Успехи !!!FIAT BRAVO 1.6 16V
Коментар
-
Колеги може ли някой да каже как стоят нещата със "автоматичния смукач" при дизела и кое точно трябва да повиши оборотите когато колтата е студена. Питам защото скоро оправих проблема с непаленето но сега пък ново двайсет? При палене сутрин оборотите са ужасно ниски. Колата обаче е с нов термостат и бързо загрява което нормализира оборотие след около 2 минути. Къде да го търся проблема? Ако може и някоя нагледна схема на механизма П.С. А има такъв защото баща ми също кара дизел /Citroen AX 1.4D/, и при него има такова устройство. Даже там е проблем защото колата му бавно загрява и респективно... рядко я вижда с нормални обороти. Понеже я кара на къси разстояния!
Коментар
-
gumzata написа:Колеги може ли някой да каже как стоят нещата със "автоматичния смукач" при дизела и кое точно трябва да повиши оборотите когато колтата е студена. Питам защото скоро оправих проблема с непаленето но сега пък ново двайсет? При палене сутрин оборотите са ужасно ниски. Колата обаче е с нов термостат и бързо загрява което нормализира оборотие след около 2 минути. Къде да го търся проблема? Ако може и някоя нагледна схема на механизма П.С. А има такъв защото баща ми също кара дизел /Citroen AX 1.4D/, и при него има такова устройство. Даже там е проблем защото колата му бавно загрява и респективно... рядко я вижда с нормални обороти. Понеже я кара на къси разстояния!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар