Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

на светофар двигателя се форсира до към 2500 об.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    на светофар двигателя се форсира до към 2500 об.

    Сутрин като запаля светва лампата на инжекциона, двигателя се форсира до 2500 об. после гасне. Като запаля отново лампата на инжекциона вече не свети. Обаче даже и при загрят двигател, като чакам на светофар например, двигателя се форсира до 2500 об. за няколко секунди. При компютърна диагностика неможаха да установят грешката. Дайте съвет. Благодаря!

    #2
    Re: на светофар двигателя се форсира до към 2500 об.

    Foxlin написа:
    Сутрин като запаля светва лампата на инжекциона, двигателя се форсира до 2500 об. после гасне. Като запаля отново лампата на инжекциона вече не свети. Обаче даже и при загрят двигател, като чакам на светофар например, двигателя се форсира до 2500 об. за няколко секунди. При компютърна диагностика неможаха да установят грешката. Дайте съвет. Благодаря!
    точно преди 2 дни имах същият проблем закарах я на майстори - оправиха я и ми казаха че са сменили стъпковото моторче
    Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
    Lancia Dedra 1.6 91г.

    Коментар


      #3
      Благодаря, утре ще карам темпрата на сервиз и ще пиша подробно затова какво се е оказало и колко струва

      Коментар


        #4

        Коментар


          #5
          Какво се оказа. Датчика, който ми е светил - е за ниско ниво на маслото, а не проблем в инжекциона. Двигателят ми се е форсирал не за нещо друго, ами има една клема към потенциометъра, която майстора като е зачисти с почистващ спрей проблема с форсирането изчезна. Та, ако на някой мотора му се самофорсира да пробва първо да почисти тази клема, а после да ходи по майстори.

          Коментар


            #6
            Foxlin написа:
            Какво се оказа. Датчика, който ми е светил - е за ниско ниво на маслото, а не проблем в инжекциона. Двигателят ми се е форсирал не за нещо друго, ами има една клема към потенциометъра, която майстора като е зачисти с почистващ спрей проблема с форсирането изчезна. Та, ако на някой мотора му се самофорсира да пробва първо да почисти тази клема, а после да ходи по майстори.
            Маитапа на стана, вчера и при мен се случи нещо такова . Ама не разбрах за каква клема става въпрос би ли пояснил моля те?
            FIAT Bravo 1.6 16V '97

            Коментар


              #7
              Може би защото не съм много в час с ремонтните дейности неправилно съм се изразил. Става въпрос за буксата /жак/ на потенциометъра. Та напръскващ със спрей и болката минава. Ако някой колега се сеща за какво говоря и е по в час с терминологията моля да обясни по разбираемо от мен. Успех!

              Коментар

              Working...
              X