Сутрин като запаля светва лампата на инжекциона, двигателя се форсира до 2500 об. после гасне. Като запаля отново лампата на инжекциона вече не свети. Обаче даже и при загрят двигател, като чакам на светофар например, двигателя се форсира до 2500 об. за няколко секунди. При компютърна диагностика неможаха да установят грешката. Дайте съвет. Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
на светофар двигателя се форсира до към 2500 об.
Collapse
X
-
Re: на светофар двигателя се форсира до към 2500 об.
Foxlin написа:Сутрин като запаля светва лампата на инжекциона, двигателя се форсира до 2500 об. после гасне. Като запаля отново лампата на инжекциона вече не свети. Обаче даже и при загрят двигател, като чакам на светофар например, двигателя се форсира до 2500 об. за няколко секунди. При компютърна диагностика неможаха да установят грешката. Дайте съвет. Благодаря!Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
Lancia Dedra 1.6 91г.
-
mariobg
-
Какво се оказа. Датчика, който ми е светил - е за ниско ниво на маслото, а не проблем в инжекциона. Двигателят ми се е форсирал не за нещо друго, ами има една клема към потенциометъра, която майстора като е зачисти с почистващ спрей проблема с форсирането изчезна. Та, ако на някой мотора му се самофорсира да пробва първо да почисти тази клема, а после да ходи по майстори.
Коментар
-
Foxlin написа:Какво се оказа. Датчика, който ми е светил - е за ниско ниво на маслото, а не проблем в инжекциона. Двигателят ми се е форсирал не за нещо друго, ами има една клема към потенциометъра, която майстора като е зачисти с почистващ спрей проблема с форсирането изчезна. Та, ако на някой мотора му се самофорсира да пробва първо да почисти тази клема, а после да ходи по майстори.FIAT Bravo 1.6 16V '97
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар