колеги имам следния въпрос - на някого с браво ХГТ да му се е случвало поради това, че маслото в двигателя е малко под средата /не без масло или съвсем на минимум/ при каране с много висока скорост и обороти - става въпрос за 6000 и повече оборота и почти 240 км на километража, поради недостиг на маслото да се счупи лагер на бутало и коляновия вал?това което ме притеснява мен е следното - при условие, че маслената помпа си работи коректно и маслото нее на съвсем минимум или да няма, дали има някаква причина това да се случва свързана с заводски дефект в ХГТ - примерно запушване или задръстване на маслени магистрали, износване или втвърдяване на гумени оплътнения или нещо подобно или нещо което незнам, а трябва да се сменя или просто трябва да се следи маслото да не пада под средата или да си е догоре.имал ли е някой подобен проблем? искам само да добавя, че след отваряне на ДВГ вътре маслото си е абсолютно чисто и самият двигател също, маслото е на 2000 км. и си изглежда както трябва и е селения каквато си пише за този мотор. маслената помпа е наред и всичко друго също.дали ХГТ няма някакъв проблем при мазането на коляновия вал при високите обороти.защото иначе няма видима причина да се счупи лагера.освен че двигателя е на почти 200 000 км. и всее каран яката.
п.с. като съм почнал да питам - приставките за двигател които се даливат в маслото вършат ли превантивно работа за спасяване от подобни проблеми или по скоро водят до такива?блатодаря предварително за полезните отговори :D



Коментар