колеги имам следния въпрос - на някого с браво ХГТ да му се е случвало поради това, че маслото в двигателя е малко под средата /не без масло или съвсем на минимум/ при каране с много висока скорост и обороти - става въпрос за 6000 и повече оборота и почти 240 км на километража, поради недостиг на маслото да се счупи лагер на бутало и коляновия вал?това което ме притеснява мен е следното - при условие, че маслената помпа си работи коректно и маслото нее на съвсем минимум или да няма, дали има някаква причина това да се случва свързана с заводски дефект в ХГТ - примерно запушване или задръстване на маслени магистрали, износване или втвърдяване на гумени оплътнения или нещо подобно или нещо което незнам, а трябва да се сменя или просто трябва да се следи маслото да не пада под средата или да си е догоре.имал ли е някой подобен проблем? искам само да добавя, че след отваряне на ДВГ вътре маслото си е абсолютно чисто и самият двигател също, маслото е на 2000 км. и си изглежда както трябва и е селения каквато си пише за този мотор. маслената помпа е наред и всичко друго също.дали ХГТ няма някакъв проблем при мазането на коляновия вал при високите обороти.защото иначе няма видима причина да се счупи лагера.освен че двигателя е на почти 200 000 км. и всее каран яката. п.с. като съм почнал да питам - приставките за двигател които се даливат в маслото вършат ли превантивно работа за спасяване от подобни проблеми или по скоро водят до такива?блатодаря предварително за полезните отговори :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
смазване на колянов вал ХГТ при високи обороти?
Collapse
X
-
просто си му е дошло време ,ти с какво масло го караш ??Харчи ли ти доливаш ли ? По принцип на бравото е добре да е над средата ,ако го караш предимно във високите обороти !Аз така скъсах уплътнение на масл.помпа и добре че спрях !Иначе не се плаши от каране тая кола това е сигурно !p.s. и какво смени ли лагера ,какъв беше ремонта и колко излезна ??приставките ако ти е заминал двигателя е временно решение ! само за лади и жигули стават !една съм ползвал и има ефект SX6000 руска е ! Но зависи какво масло ползваш ,аз карам със селения рейсинг и харчи около 300-400 гр.на 10 000 км. Ако почне да харчи повече ,ще почна с 20К да карам и толкова !фиатче Браво 2.0
-
sasco
Един колега си купи преди 2 месеца ХГТ-червено.Преди 2 седмици му се прецака нещо,защото нямало смазване....та големи разправии сега с майстори и пачка...
Коментар
-
батенце, лошо си го закъсал.. това като се отвори глава на една кола става яко изгърбване, правих тази процедура и на хгт цените са много приятни!пре мен маслото не мърда от смяна до смяна, като знам че за хгт нехарченето на масло е нещо нормално. 1,4 имат проблеми с омасляването, ама и това са май гаражни слухове..по ми е интересно що го пънеш така? да караш кола с незнайни километри на максимум и да питаш после що се счупи... купи си нещо спортно щом ти се юрка и си карай. бравото си е просто хечбек :D"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Коментар
-
maiden написа:tomazo написа:maiden написа:SX6000 не е руска, а е на QMI. Не подвеждай хората!Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Re: смазване на колянов вал ХГТ при високи обороти?
krum_ktk написа:колеги имам следния въпрос - на някого с браво ХГТ да му се е случвало поради това, че маслото в двигателя е малко под средата /не без масло или съвсем на минимум/ при каране с много висока скорост и обороти - става въпрос за 6000 и повече оборота и почти 240 км на километража, поради недостиг на маслото да се счупи лагер на бутало и коляновия вал?това което ме притеснява мен е следното - при условие, че маслената помпа си работи коректно и маслото нее на съвсем минимум или да няма, дали има някаква причина това да се случва свързана с заводски дефект в ХГТ - примерно запушване или задръстване на маслени магистрали, износване или втвърдяване на гумени оплътнения или нещо подобно или нещо което незнам, а трябва да се сменя или просто трябва да се следи маслото да не пада под средата или да си е догоре.имал ли е някой подобен проблем? искам само да добавя, че след отваряне на ДВГ вътре маслото си е абсолютно чисто и самият двигател също, маслото е на 2000 км. и си изглежда както трябва и е селения каквато си пише за този мотор. маслената помпа е наред и всичко друго също.дали ХГТ няма някакъв проблем при мазането на коляновия вал при високите обороти.защото иначе няма видима причина да се счупи лагера.освен че двигателя е на почти 200 000 км. и всее каран яката. п.с. като съм почнал да питам - приставките за двигател които се даливат в маслото вършат ли превантивно работа за спасяване от подобни проблеми или по скоро водят до такива?блатодаря предварително за полезните отговори :D: Der Engel ist Viren :
Коментар
-
колата е карана само със селения голд /така пише че трябва/ и е сменяно точно когато трябва. сипвана е добавка - универсален модификатор преди 3 смени на маслото - 30 000 км демек. съмнявам се да е от неякато свалихме главата и отворихме ДВГ вътре е повече от красиво - няма никакви наслагвания, наслоявания, буклуци или каквото и да е всичко е като на нов ДВГ.новата глава дето взех /на старо де/ е 10 пъти по мръсна и с наслоявания за сравниние.тази седмица щее готова и ще кажа колко струва - ама никак нее малко вече почвам само с 20 к да карам и да гледам маслото да и е догоре - хеле па на дълго дето сее на 7000 оборотаSASTEZATEL
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар