Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смазване на колянов вал ХГТ при високи обороти?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    смазване на колянов вал ХГТ при високи обороти?

    колеги имам следния въпрос - на някого с браво ХГТ да му се е случвало поради това, че маслото в двигателя е малко под средата /не без масло или съвсем на минимум/ при каране с много висока скорост и обороти - става въпрос за 6000 и повече оборота и почти 240 км на километража, поради недостиг на маслото да се счупи лагер на бутало и коляновия вал?това което ме притеснява мен е следното - при условие, че маслената помпа си работи коректно и маслото нее на съвсем минимум или да няма, дали има някаква причина това да се случва свързана с заводски дефект в ХГТ - примерно запушване или задръстване на маслени магистрали, износване или втвърдяване на гумени оплътнения или нещо подобно или нещо което незнам, а трябва да се сменя или просто трябва да се следи маслото да не пада под средата или да си е догоре.имал ли е някой подобен проблем? искам само да добавя, че след отваряне на ДВГ вътре маслото си е абсолютно чисто и самият двигател също, маслото е на 2000 км. и си изглежда както трябва и е селения каквато си пише за този мотор. маслената помпа е наред и всичко друго също.дали ХГТ няма някакъв проблем при мазането на коляновия вал при високите обороти.защото иначе няма видима причина да се счупи лагера.освен че двигателя е на почти 200 000 км. и всее каран яката. п.с. като съм почнал да питам - приставките за двигател които се даливат в маслото вършат ли превантивно работа за спасяване от подобни проблеми или по скоро водят до такива?блатодаря предварително за полезните отговори :D
    SASTEZATEL

    #2
    просто си му е дошло време ,ти с какво масло го караш ??Харчи ли ти доливаш ли ? По принцип на бравото е добре да е над средата ,ако го караш предимно във високите обороти !Аз така скъсах уплътнение на масл.помпа и добре че спрях !Иначе не се плаши от каране тая кола това е сигурно !p.s. и какво смени ли лагера ,какъв беше ремонта и колко излезна ??приставките ако ти е заминал двигателя е временно решение ! само за лади и жигули стават !една съм ползвал и има ефект SX6000 руска е ! Но зависи какво масло ползваш ,аз карам със селения рейсинг и харчи около 300-400 гр.на 10 000 км. Ако почне да харчи повече ,ще почна с 20К да карам и толкова !
    фиатче Браво 2.0

    Коментар


      #3
      SX6000 не е руска, а е на QMI. Не подвеждай хората!

      Коментар


        #4
        maiden написа:
        SX6000 не е руска, а е на QMI. Не подвеждай хората!
        виноват руска беше некъв си модификатор !
        фиатче Браво 2.0

        Коментар


          #5
          Един колега си купи преди 2 месеца ХГТ-червено.Преди 2 седмици му се прецака нещо,защото нямало смазване....та големи разправии сега с майстори и пачка...

          Коментар


            #6
            батенце, лошо си го закъсал.. това като се отвори глава на една кола става яко изгърбване, правих тази процедура и на хгт цените са много приятни!пре мен маслото не мърда от смяна до смяна, като знам че за хгт нехарченето на масло е нещо нормално. 1,4 имат проблеми с омасляването, ама и това са май гаражни слухове..по ми е интересно що го пънеш така? да караш кола с незнайни километри на максимум и да питаш после що се счупи... купи си нещо спортно щом ти се юрка и си карай. бравото си е просто хечбек :D
            "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

            Коментар


              #7
              tomazo написа:
              maiden написа:
              SX6000 не е руска, а е на QMI. Не подвеждай хората!
              виноват руска беше некъв си модификатор !
              Универсален модификатор, Ресурс, Римет, Форсан са руски обаче от тях файда няма, освен на някой сдухан москвич на 150 000км (за москвич се води много)

              Коментар


                #8
                maiden написа:
                tomazo написа:
                maiden написа:
                SX6000 не е руска, а е на QMI. Не подвеждай хората!
                виноват руска беше некъв си модификатор !
                Универсален модификатор, Ресурс, Римет, Форсан са руски обаче от тях файда няма, освен на някой сдухан москвич на 150 000км (за москвич се води много)
                Специално за модификатора, ама хич не си прав.
                Bravo 1.6 16v

                Коментар


                  #9
                  Re: смазване на колянов вал ХГТ при високи обороти?

                  krum_ktk написа:
                  колеги имам следния въпрос - на някого с браво ХГТ да му се е случвало поради това, че маслото в двигателя е малко под средата /не без масло или съвсем на минимум/ при каране с много висока скорост и обороти - става въпрос за 6000 и повече оборота и почти 240 км на километража, поради недостиг на маслото да се счупи лагер на бутало и коляновия вал?това което ме притеснява мен е следното - при условие, че маслената помпа си работи коректно и маслото нее на съвсем минимум или да няма, дали има някаква причина това да се случва свързана с заводски дефект в ХГТ - примерно запушване или задръстване на маслени магистрали, износване или втвърдяване на гумени оплътнения или нещо подобно или нещо което незнам, а трябва да се сменя или просто трябва да се следи маслото да не пада под средата или да си е догоре.имал ли е някой подобен проблем? искам само да добавя, че след отваряне на ДВГ вътре маслото си е абсолютно чисто и самият двигател също, маслото е на 2000 км. и си изглежда както трябва и е селения каквато си пише за този мотор. маслената помпа е наред и всичко друго също.дали ХГТ няма някакъв проблем при мазането на коляновия вал при високите обороти.защото иначе няма видима причина да се счупи лагера.освен че двигателя е на почти 200 000 км. и всее каран яката. п.с. като съм почнал да питам - приставките за двигател които се даливат в маслото вършат ли превантивно работа за спасяване от подобни проблеми или по скоро водят до такива?блатодаря предварително за полезните отговори :D
                  ако под приставка имаш предвид добавка ...на хгт особенно ... не коляновия вал ... ми цялата моторетка след време можеш да я извадиш ... да и удариш една пароструйка да лъсне и да я сложиш на някое по-здраво рафтче у вас че тежи ... защото освен за красота за нищо друго няма да става не го прави приятелю !!! ... карай я с по-сносно масло и я поддържай като хората и тва е ... никакви добавки към масла и т.н.мотора ако е ревизиран ... и със сменен консуматив ... е много здрав ... не го притеснява натискане и душмания ... автомобила си носи проблемните белези за модела ... парно ... електроника тук таме ... предимно дреболии ... и болка при някои такива бравота са скоростите ...
                  : Der Engel ist Viren :

                  Коментар


                    #10
                    Винаги е най-добре с по-добро масло без присадки отколкото масло по-нисък клас + присадки. Пълната синтетика е за предпочитане (SELENIA GOLD не е пълна синтетика въпреки, че така пише на опаковката)

                    Коментар


                      #11
                      колата е карана само със селения голд /така пише че трябва/ и е сменяно точно когато трябва. сипвана е добавка - универсален модификатор преди 3 смени на маслото - 30 000 км демек. съмнявам се да е от неякато свалихме главата и отворихме ДВГ вътре е повече от красиво - няма никакви наслагвания, наслоявания, буклуци или каквото и да е всичко е като на нов ДВГ.новата глава дето взех /на старо де/ е 10 пъти по мръсна и с наслоявания за сравниние.тази седмица щее готова и ще кажа колко струва - ама никак нее малко вече почвам само с 20 к да карам и да гледам маслото да и е догоре - хеле па на дълго дето сее на 7000 оборота
                      SASTEZATEL

                      Коментар


                        #12
                        krum_ktk написа:
                        колата е карана само със селения голд /така пише че трябва/
                        в книжката на HGT пише Selenia Gold?между другото ако караш по-спортно бих ти препоръчал да избереш друго маслопримерно Selenia Racing
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар

                        Working...
                        X